Thursday, November 30, 2017

Ini Memang PANipu Betul.. Lihat Gambar!



Menipu pun tak cerdik .. yang lain air paras lutut tetapi Ketua Pemuda PAN Kelantan punya nak berlakun redah air sampai paras pinggang konon.

Dia lupa tayar pacuan empat roda sebelah pun setakat 1/4 tayar ditenggelami air. Tipu dengan PAN tidak boleh dipisahkan ..


19 comments:

Anonymous said...

Hahahaha parti kuali nak tipu rakyat pun agak-agaklah. Nampak sangat berlakon depan kamera. Rakyat sekarang cerdik nampak kebodohan pemimpin kuali.

Nobody said...

Menipu ke bahu jalan tu rendah???

Aku boleh bagi link PAS menipu pakai gambar beberapa tahun lepas kalau nak!!!

Nobody said...

KOTA BHARU, 10 Rabiulawal 1439H, Rabu – Jumlah mangsa banjir di Kelantan mencecah 8,574 orang hingga 1 tengah hari ini berbanding 6,961 mangsa 8 pagi tadi.

Kesemua mangsa ditempatkan di 96 Pusat Pemindahan Sementara (PPS) di sembilan jajahan membabitkan Kota Bharu, Pasir Mas, Tumpat, Bachok, Tanah Merah, Pasir Puteh, Kuala Krai, Machang dan Jeli.

Aplikasi infobanjir Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM), menunjukkan Pasir Mas mencatat jumlah mangsa paling ramai iaitu 4,370 orang daripada 1,694 keluarga yang dipindahkan ke 38 PPS, diikuti Kota Bharu dengan 1,445 mangsa daripada 362 keluarga dipindahkan ke 13 PPS.

Sebanyak 21 PPS dibuka di Tanah Merah menempatkan 857 mangsa daripada 244 keluarga manakala 799 mangsa daripada 238 keluarga ditempatkan di lapan PPS di Pasir Puteh.

Di Bachok pula, seramai 313 mangsa daripada 75 keluarga ditempatkan di dua PPS manakala 296 mangsa daripada 92 keluarga ditempatkan di lima PPS di Machang.

Selain itu, di Kuala Krai, seramai 280 mangsa daripada 73 keluarga dipindahkan ke tujuh PPS, 175 mangsa daripada 46 keluarga ditempatkan di sebuah PPS di Jeli dan 39 mangsa membabitkan lapan keluarga dipindahkan ke sebuah PPS di Tumpat.

Menurut portal infobanjir.water.gov.my Jabatan Pengairan dan Saliran (JPS), paras air di Sungai Golok di Rantau Panjang, Pasir Mas meningkat kepada 10.61 meter pada 12 tengah hari tadi berbanding 10.56 meter pada 8 pagi ini. Paras bahaya ialah sembilan meter.

Sementara itu, portal eBanjir Kelantan, ebanjir.kelantan.gov.my melaporkan tiada jalan utama ditutup kepada kenderaan hingga tengah hari ini manakala hujan kadangkala lebat masih berlaku di beberapa kawasan di Kelantan. -Bernama

Nobody said...

Yang atas ni apa cerita???

Octoberfest ke maksiat gay???

Anonymous said...

Foto di atas membuktikan kamu 'nobody' menipu.

Anonymous said...

Kedalaman air di tepi jalan itu dalam foto hanyalah setakat lutut dan bahagian bawah tayar sahaja. Tidak perlu masuk ke tempat air yg dalam semata-mata untuk bergambar. Bukankah bagus kalau orang dalam foto berenang dengan beras lagi hebat lakonan?

Anonymous said...

Lihat gambar betul-betul. Gambar Pertama latar belakang lain. Gambar kedua latar belakang pula lain. Gambar pertama menunjukkan Jeming berada dalam air yang dalam . Gambar kedua menunjukan gambar jeming telah melepasi air yang dalam. Periksa betul-betul, jangan menunjukkan kebodohan wahai pedagang ugama.

H

Anonymous said...

Suke ye cari dose free. Jangan fitnah. Jaga mulut tu. Tak sayang ke.

Quantum Metal Consultant said...

Admin nak menipu pun agak² le...sendiri pun tak ada di ditu

Gambar pertama, pajero atas jalan, mereka berjalan di bahu jalan, tanahnya sudah terhakis arus kuat.

Latarbelakang gambar 1 dan 2 adalah di lokasi yang berbeza.

Pajeronya pun tak sama.

mahligaiseni said...

Allahurabbi, inilah kaedah Melayu Islam berpolitik. Tahniahlah Saudari Hanisya. Banyakkanlan lagi berita semacam ini. Pukul Amanah habis-habisan. Cari sisi yang buruk sahaja walauoun nisbah yang buruk dan baiknya parti Amanah 1:9. Yang samar-smar itu, ulas dan anggap sebagai niat jahat. Hitamkan parti Amanah. Silakan. Insya-Allah saudari masuk syurga. Insya-Allah Rasulullah SAW suka dengan cara saudara itu. Sila, sila...

Anonymous said...

Gambar tidak menipu, kamu kluangay yang menipu. Paras air banjir di bahu jalan setakat lutut dan bahagian bawah kereta sahaja. Mengapa perlu melalui tempat air dalam sedangkan air banjir cetek di bahu jalan? Kamu juga mendakwa konon "tanahnya sudah terhakis arus kuat" . Adakah nampak tanah iti terhakis? Jika tanah itu terhakis, sepatutnya jalanraya juga terhakis sama! Dalam kes ini jalan belum terhakis yang bermakna kamu adalah kaki kencing.

Anonymous said...

Dua gambar tersebut tidak membuktikan kamu benar kerana isu sebenar ialah mengapa perlu melalui tempat air banjir yg dalam sedangkan air banjir di bahu jalan masih cetek iaitu aras lutut dan bahagian bawah tayar. Simpanlah sedikit kebodohan kamu.

Anonymous said...

Parti kuali secara terang-terangan bersubahat dengan parti kafir harbi roket menentang ajaran Islam seperti undang-undang Syariah termasuk Hudud, menafikan hak umat Islam dan membela kemungkaran dan kesesatan seperti LGBTQ, puak atheist yang menolak Allah dan RasulNya. Semua tindakan ini bertentangan dengan ajaran agama Islam amar makruf nahi mungkar! Semua kesesatan parti kuali telah diketahui oleh orang ramai maka pendedahan keburukan parti kuali adalah bukan umpatan atau fitnah. Allah telah berfirman dalam Al-Qur'an bahawa manusia yang menentang Allah dan Rasulnya adalah seperti haiwan ternakan.

Anonymous said...

Inilah mentaliti macai2 parti agama. Patutnya pegilah bantu mangsa banjir kat negeri yg korang perintah. Ini duk menghina org n parti laon kerjanya aje. Yahudi pun tak pernagai macam korang ni. Duk tak abis2 hudud lah lgbt lah. Kat neger tan yg korang perintah tu dah laksana ke. Kat ganu arotu pun kau tak buat apa2. Sembang guna agama tapi pernagai macam dajal . Inilah golobgan yg menjadikan agama islam dipandang serong oleh agama lain.

Anonymous said...

INI SEMUA POYO, INI SEMUA POLITIK PUNYA HAL, INI NAMANYA POLITIK SELAK KAIN, HANG SELAK KAIN AKU, AKU SELAK KAIN HANG, HANG CERITA BURUK AKU, AKU CERITA BURUK HANG, HANG KATA AKU, AKU KATA HANG, INI SEMUA POYO.

Anonymous said...

Woi dajal ternakan Yahudi 9:22pm simpanlah sedikit kebodohan bertingkat kamu. Selama ini pun Yahudi Zionis sibuk merompak dan membunuh rakyat Palestin dan kamu pula sibuk menyokong kezaliman Israel dan mahu mengadakan festival pengganas Israel di negara ini. Kalau kamu nak menipu rakyat pun agak-agaklah sebab orang tahu kamu kaki kencing. Apa dipandang serong? Memang agama sesat kamu suka pandang serong pada agama Islam sebab hanya Islam agama yg benar. Fakta dan laporan berita telah menunjukkan kerajaan PAS Kelantan telah membantu mangsa banjir. Kerajaan PAS Tgnu tidak mempunyai kuasa untuk melaksanakan Hudud kerana kerajaan pusat tidak membenarkan.

Anonymous said...

SEMUA PARTI LIBERAL DAN KAFIR HARBI DALAM PAKATAN TIADA HARAPAN ADALAH POYO ! SEMUA INI POYO !

DOL said...

HUH BESAAAARR NYA PENIPUAN YANG DILAKUKAN PH INI.

INI PENIPU TAHAP NASIONAL YG MENYEBABKAN NEGARA RUGI BERBILLION RINGGIT

PENIPUAN BEGINI BOLEH MEROSAKKAN AKIDAH UMAT ISLAM SERTA TERSEBARNYA
LBGT DAN PESTA ARAK.

PENIPUAN BEGINI SGT TIDAK BAIK UTK CUACA NEGARA YG SEDANG KRITIKAL SEKARANG.

PENIPUAN INI BOLEH MENYEBABKAN KANAK2 SEKOLAH TERPENGARUH UNTUK MENIRU.

PENIPUAN BEGINI BOLEH MENYEBABKAN ROSAK AKIDAH DAN BERCIRI ANTI ISLAM DAN ORANG ITU MESTI DIHAPUSKAN.

KEJATUHAN MATA WANG RINGGIT ADALAH BERPUNCA DPD PENIPUAN INILAH HINGGA 1MDB DIFITNAH OLEH PEMBANGKANG.

PENIPUAN BEGINILAH YG TELAH MENGHAIBKAN WANG TABUNG2 NEGARA SEPERTI TABUNG HAJI.

KITA PERCAYA PENIPUAN INI ADALAH KONSPIRASI YANG DIBAYAR PALING SIKIT 90J.

PENIPUAN INI JUGA PUNCA MENGAPA GST TERPAKSA DILAKSANAKAN DN MENYUSAHKAN RAKYAT.

BUKANKAH SEPATUTNYA ORG YANG BERLAKUN INI BERSIKAP BERKECUALI SAHAJA TERUTAMA DALAM PARLIMEN.

JIKA DITANYA, MUNGKIN PENIPU ITU MENGATAKAN BAHAWA BERAS ITU ADALAH DERMA DPD RAJA ARAB SAUDI.

JIKA DISIASAT LEBIH LANJUT SUDAH TENTU KITA DAPATI PENIPUAN INI ADALAH KUDA TUNGGANGAN DAP YANG SGT TIDAK SENANG MELIHAT ORG ISLAM MENDAPAT BERAS SEMASA BANJIR.

KITA YAKIN PENIPU SEBEGINILAH YANG SEKONGKOL DGN PEMIMPIN YG SUKA RASUAH DAN MEROMPAK WANG RAKYAT. CARA DIA MEMIKUL BERAS TU PUN DAH MCM PENYAMUN.

KERANA ITU WAHAI SEKELIAN RAKYAT, TOLAK LAH PH KERANA MEREKA ADALAH PELAKUN YANG MEMPERGUNAKAN MAKANAN ASASI RAKYAT MALAYSIA IAITU BERAS UTK TUJUAN POLITK SEMPIT MEREKA.

MEREKA SANGGUP MEMPERMAINKAN BERAS DEMI UTK KEPENTINGAN PERIBADI MEREKA. MEREKA JUGA MEMPERGUNAKAN KERETA 4WD ITU UNTUK MENAGIH SIMPATI RAKYAT.

MEREKA CUBA TUNJUK KUNUN 4WD ITU TIDAK DAPAT BERFUNGSI KERANA HARGA PETROL TERLALU MAHAL, MAKA TERPAKSA MEREKA PIKUL BERAS SENDIRI.. KUNUNNYA.

MEREKA CUBA TUNJUK KUNUNNYA ORG CINA LANGSUNG TAKNAK PIKUL BERAS KERANA SGT ANTI MELAYU. ORG CINA TUNGGU NK MAKAN JE.

SUNGGUH JAHAT MEREKA INI KAN?



Anonymous said...

Barua barua pakatan tiada harapan 9.06 am tulis komen tak logik supaya orang bersimpati dengan pakatan tiada harapan pimpinan kafir harbi kaki kencing.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails