Sunday, October 22, 2017

Rasuah Seks Kepada Polis Pula, Tapi Tak Jalan.. Syabas!

KUALA LUMPUR – Seorang wanita tempatan berusia 51 tahun didenda RM4,000 atau empat bulan penajara oleh Majistret di sini hari ini kerana menawarkan perkhidmatan seks kepada seorang anggota polis di kaki lima sebuah kedai pakaian di sini, dua hari lepas.
Majistret Zuhair Rosli menjatuhkan hukuman itu terhadap Tang Moy Lan selepas dia mengaku bersalah menawarkan khidmat seks kepada Lans Koperal Mohamad Yusoff Abdullah, 56, dengan bayaran RM100 untuk sekali perkhidmatan itu, lapor Bernama.  
Kesalahan itu dilakukan di kaki lima kedai pakaian Hari-Hari, Jalan Petaling, di sini, pada jam 10.40 malam, Selasa lalu. Dia didakwa mengikut Seksyen 372B Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara maksimum setahun atau denda atau kedua-duanya.  
Tertuduh, yang tidak diwakili peguam, gagal membayar denda itu.    
Terdahulu, ketika diminta mengemukakan rayuan oleh Zuhair, tertuduh hanya menggelengkan kepalanya.
Timbalan Pendakwa Raya, Siti Hajar Mohd Ashif memohon mahkamah menjatuhkan hukuman setimpal berbentuk pengajaran kepada tertuduh.  (Suara Tv)

IKLAN: 
Informasi Baru Peluang Kerja Di Australia -Ibnu Hasyim.
Pihak kontraktur di Australia membuka peluang kerja-kerja baru bagi sektor pembinaan di bandar-bandar di Australia. Berminat, pihak kami sedia bekalkan maklumat.

3 comments:

Unknown said...

Alhamdullilah kerana masih ada angota keselamatan yang mempunyai iman. Di karap kan itu terus di pupuk dalam sgala hal, terutama untuk memperbaiki Negara yang semalin punah.

Tinta Mohd Yusri said...

Wanita 51 tahun..memang la polis tolak..kat kaki lima plak tu...

Anonymous said...

Kalau umur pelacur tu bawah 20an pasti terliur polis tu.Ini dah di kira sebagai nenek dan kontol akupun tak ada selera.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails