Monday, October 23, 2017

Siaplah! Fesyen Jean Koyak Rabak Bakal Menyerang Remaja M'sia!

Hasil carian imej untuk jean koyak rabak

FESYEN jean koyak rabak. Sanggupkah anda pakai jean seperti ini? Namun inilah fesyen rekaan baru jenama Thibaut dari Jepun. 

Fesyen jean pelik yang menjolok mata ini dipersembahkan ketika Amazon Fashion Week di Tokyo minggu lepas. 

Dikatakan, ia masih belum boleh diperolehi di pasaran dan hanya akan dijual mulai tahun depan. Fesyen ini diperkatakan ramai oleh netizen dan pastinya sesiapa juga yang memakai jean ini akan mendapat perhatian.

Boleh dikatakan hampir keseluruhan kainnya telah digunting, hanya tinggal bahagian tepi kaki dan sekitar pinggang serta punggung.
Imej yang berkaitanImej yang berkaitan
Apa fungsinya jean tersebut direka, sudah tentu untuk menarik perhatian, dan mudah meneroka pasaran. Kerana wang tidak perlu menjaga agama dan adat bermoral masing-masing. Asal dapat duit tidak peduli halal-haram, itulah kuncinya. 
Itulah trend fasyen yang menjajahi fikiran anak muda dunia masakini. Anak isteri anda ingin ikut ditarbiah begitu? Bermulalah dengan memberi kelonggaran mereka berfesyen begitu atau ke arah itu.. Bersiaplah dengan serangan itu? (IH)

IKLAN: 

Informasi Baru Peluang Kerja Di Australia -Ibnu Hasyim.
Pihak kontraktur di Australia membuka peluang kerja-kerja baru bagi sektor pembinaan di bandar-bandar di Australia. Berminat, pihak kami sedia bekalkan maklumat.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails