Monday, October 23, 2017

Kumpulan Gengster Ini, Masih Bebas, Lemahkah Pihak Polis?


Lokasi kejadian 15 samseng membelasah dan menetak seorang remaja di Flat Jalan Tasek 64, Pasir Gudang pada Khamis lalu.


PASIR GUDANG – Kisah seorang remaja lelaki yang menjadi mangsa serangan sekumpulan 15 gengster di sebuah flat di Jalan Tasek 64 di sini pada Khamis lalu menakutkan bukan sahaja kepada keluarga mangsa malah penduduk lain di sekitar kawasan tersebut.
Akibat kejadian pada pukul 2.05 pagi itu, mangsa G. Yvanasan, 17, terpaksa menerima 45 jahitan di belakang badan dan kepala. Selepas tiga hari ditahan di Hospital Sultan Ismail Johor Bahru, anak sulung daripada tiga beradik itu dibenarkan keluar hospital pada pukul 3 petang semalam.
Selepas empat hari insiden itu berlalu, sehingga semalam polis belum menemu bual mangsa atau ahli keluarga remaja itu. Selain itu, samseng-samseng yang bertindak ganas terbabit juga belum ditangkap.
Yvanasan semasa ditemui memberitahu, dirinya takut dan trauma dengan kejadian menimpanya lebih-lebih lagi kumpulan suspek itu dikatakan belum ditangkap.
Mengimbau kejadian itu, remaja yang sudah tidak bersekolah itu memberitahu, dia mengalami luka paling teruk di belakang pinggangnya iaitu sedalam 15 sentimeter (sm) diikuti di kepala dan beberapa anggota badan lain sehingga terpaksa menerima 45 jahitan kesemuanya.
“Kecederaan teruk akibat serangan itu boleh meragut nyawanya jika dia lambat dibawa ke hospital untuk mendapatkan rawatan,” kata remaja itu semasa ditemui di rumahnya semalam.
IKLAN: 

Informasi Baru Peluang Kerja Di Australia -Ibnu Hasyim.
Pihak kontraktur di Australia membuka peluang kerja-kerja baru bagi sektor pembinaan di bandar-bandar di Australia. Berminat, pihak kami sedia bekalkan maklumat.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails