Saturday, June 24, 2017

Selamat Hari Raya.. Sampaikan.. walau 1 ayat

Imej yang berkaitan
Hasil carian imej untuk selamat hari raya aidil fitri
Selamat Hari Raya..
Sampaikan.. walau 1 ayat.
Maaf zahir batin.
dari Ibnu Hasyim.

16 comments:

Anonymous said...

Saya mengucapkan selamat hari raya Aidilfitri kepada semua umat Islam termasuklah tuan Ibnu Hasyim @ Hj Mohd Hashim sekeluarga. Semoga Allah memberikan hidayah, kejayaan, kekuatan, kesabaran, kebijakasanaan, ilmu pengetahuan dan keteguhan hati kepada kita supaya kita semua boleh membela agama Islam dan hak umat Islam yang sedang diancam, dihina dan ditentang oleh kafir harbi dan puak munafil liberal dan feminis leiberal dll. Amin.

Ibnu Hasyim said...

Al-hamdulillah. Sama-sama, begitu juga saya dengan tuan.

Anonymous said...

SELAMAT HARI RAYA,MAAF ZAHIR BATIN.

sAMPAIKAN..zALIM KITA BILA BERSAMA PEROMPAK

Anonymous said...

Kita yakin, bersama UMNO/BN itu bersama perompak. Bersama DAP dan kuncunya pon perompak.

Barsama PAS, itu partai Allah! Orang kelabu mata takkan kenal partai Allah. Pasti dia cinta partai syaitan! Al-Quran telah menggariskan ciri-ciri partai-partai tersebut. Dalam dunia cuma ada dua partai, iaitu partai Allah dan partai Syaitan.

Seperti di akhirat cuma ada dua pembalasan, Syurga & Neraka. Tidak ada tengah-tengah. Kalau ada juga yang atas pagar, itu neraka tempatnya.

Kamu (June 25, 2017 at 11:37 AM) duduk di partai mana? Partai mana yang kamu sokong, walaupon di dalam hati atau selemah-lemah iman? Ataupon kamu memang tidak beriman?

Anonymous said...

(1) Seseorang itu zalim, sesat dan kufur iman kerana dia menentang Allah dan RasulNya.

(2) Seseorang itu zalim, sesat dan kufur iman kerana dia menentang agama Islam sedangkan Allah Yang Maha Esa hanya mengiktiraf dan meredhai agama Islam sahaja.

(3) Seseorang itu zalim, sesat dan kufur iman kerana dia mempertikai, mempermainkan, memfitnah, mengingkari, menentang, menafikan atau memburuk-burukkan ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam untuk mengamalkan ajaran Islam.

(4) Seseorang itu zalim, sesat dan kufur iman kerana membela dan mempromosi kebebasan melakukan kemungkaran, kesesatan dan murtad.

(5) Seseorang itu zalim, sesat dan kufur iman kerana dia menghalalkan yang haram seperti zina, arak, judi, LGBTQ dll dan mengharamkan yang halal seperti poligami, solat fardhu Jumaat dan mempertikaikan dan menolak ajaran Al-Qur'an dan Sunnah seperti hukum faraid.

(6) Seseorang itu zalim, sesat dan kufur iman kerana dia menggunakan hawa nafsu serakah dan kejahilan mereka sendiri untuk menyalah-tafsirkan Al-Qur'an dan menolak Sunnah Rasulullah s.a.w.

(7) Seseorang itu zalim, sesat dan kufur iman kerana dia bersekutu, bekerjasama dan bersekongkol dengan kafir harbi dan puak munafik liberal menghina, memfitnah dan menentang ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam.

Anonymous said...

Najib + Rosmah + Hadi maka terkenallah Malasyia sebagai negara rasuah di mata dunia.Dah sehati sejiwa mereka ni nak buat macam mana ya.Takapalah hidup UMNGOK hidup PAS.

Anonymous said...

Barua 8:47 PM ternakan parti kafir harbi roket sibuk memfitnah TGHH tetapi barua roket ini gagal menunjukkan sebarang bukti untuk menyokong dakwaan karutnya. Ini bererti semua barua dan pemimpin kafir harbi roket adalah pendusta yang amat hina dan terkutuk.

Pada masa yang sama, barua pemakan dedak cap roket ini telah gagal mengkritik pemimpin-pemimpin roket mereka sendiri yang sedang sibuk dengan amalan krosnisme, menjual tanah kerajaan dan tanah rakyat, menghabiskan wang kerajaan dengan merancang projek-projek mega dengan kos yang luar biasa mahal, membayar kroni beratus juta sebelum projek mega bermula, menaikkan kos projek mega dengan pelbagai alasan karut. Bila rakyat tanya, barua dan pemimpin roket gagal memberikan sebarang jawapan yang logik !

Sifu roket sendiri sedang didakwa dalam mahkamah kerana kes rasuah di waktu dia sedang sibuk menuduh orang lain melakukan rasuah. Inilah amalan hipkorit dan double standard sifu roket dan talibarut dan penasihatnya ! Cakap tak serupa bikin !!!

Dan rejim roket adalah sama kejam dan zalim dengan rejim pengganas Israel kerana rejim roket sedang melaksanakan penghapusan etnik dengan merobohkan berpuluh kampung Melayu @ umat Islam di negeri yang diperintah oleh rejim roket !

Ini jelas menunjukkan semua barua dan pemimpin roket adalah pendusta yang bersifat rasis, hipokrit, double standard, perkauman dan cauvanis terhadap agama Islam dan umat Islam. Bahkan mereka sedang bersubahat dengan pemimpin roket untuk kencing rakyat !

Malangnya umat Islam telah menyedari kejahatan dan penipuan yang dilakukan oleh pemimpin-pemimpin roket ! Selepas roket dan gengnya kalah dalam PRU14, semua barua dan pemimpin roket boleh balik kampung tanam kacang dan sayur !

Anonymous said...

Mahathir lagi bapak rasuah..dia lah yg mengajar najib..kenapa PH nak angkat Mahathir naik balik...ini lagi keje vongok

Anonymous said...

UMNO kahwin dengan PAS maka jadilah.
1.Rasuah.
2.salah guna kuasa.
3.makan duit rakyat.
4.cekik leher rakyat.
5.menetek darah rakyat.
Kesimpulannya Jiby.Datin Mah dan Hadi sentiasa bergumbira.

Anonymous said...

Barua 12:25 AM penjilat punggung sifu roket telah membuat pelbagai dakwaan karut terhadap parti Islam PAS tanpa sebarang bukti:

1. Tiada bukti

2. Tiada bukti

3. Tiada bukti

4. Tiada bukti

5. Tiada bukti


Kesimpulannya Lm Gone End dan sekutu, kroni dan baruanya sentiasa 'bergumbira' sebelum PRU14 dan mereka akan menanggis selepas PRU14 sebab rakyat telah melihat kerakusan nafsu serakah mereka !

Anonymous said...

Orang2 PAS buta,tuli, bisu dan buta huruf.Yang mereka tahu hanyalah betapa wanginya Datin Mah apabila berkentut di hadapan mereka.Mereka juga ramai yang kaya raya sehingga tak sedar kesusahan hidup rakyat yang lain akibat kebodohan Najib dalam mengurus ekonomi dan pentadbiran kerajaan.

Anonymous said...

Komen-komen karut yang tidak berasas seperti komen 10:12 PM jelas menunjukkan tentera kacang merah (RBA) ternakan parti kafir harbi roket telah gagal mempengaruhi orang ramai untuk membenci parti Islam dan ulama Islam.

Sebaliknya, sokongan terhadap parti Islam dan ulama Islam semakin meningkat tinggi apabila umat Islam dan orang kafir melihat sendiri kerakusan nafsu serakah pemimpin-pemimpin roket dan sekutu-sekutu, kroni dan barua mereka seperti menjual tanah kerajaan dan tanah rakyat, skandal kroni dan bini, merancang projek mega yang amat membebankan dan merugikan rakyat, kos projek lebih tinggi dari harga yang sepatutnya, skandal banglo terlajak murah.

Bahkan pemimpin-pemimpin roket bertanggung-jawab memusnahkan berpuluh kampung Melayu, menindas peniaga Melayu @ umat Islam dll dan menghina agama Islam dan menafikan hak umat Islam dan cuba memurtadkan umat Islam melalui aktiviti evangelis.

Hanya puak munafik dan orang kafir sahaja sahaja akan menyokong dan mengundi parti kafir harbi !

Anonymous said...

Jangan jadi lobai bangang yg tak tau isu

Anonymous said...

Barua 12:20 AM ternakan parti kafir harbi roket meroyan lagi ! Komennya menunjukkan barua-barua ternakan roket mempunyai kebodohan bertingkat !


Jangan jadi sifu roket bangang yg berpura-pura tak tau isu ! Mengapa sifu roket dan penjilat-penjilat punggungnya enggan menjawab pelbagai soalan Gerakan tentang rasuah, pecah amanah dan salahguna kuasa yang dilakukan oleh pemimpin-pemimpin roket ? Rakyat juga mahu mendengar jawapan selepas mereka dikencing oleh Lm Gone End !

Anonymous said...

PEMBETULAN:

Kita juga merasa HAIRAN mengapa khadam-khadam DA-Pig juga takut nak jawab pelbagai soalan tentang kerakusan nafsu serakah pemimpin-pemimpin DA-Pig menjadi diktator di PP. Bukankah takut kerana salah? Memang puak kafir harbi ini telah didapati bersalah oleh rakyat kerana mereka telah kencing rakyat !

Anonymous said...

Hoi khadam-khadam roket ! Sila jawab semua dakwaan salah-laku, rasuah, pecah amanah, penipuan yang dilakukan oleh pemimpin-pemimpin kafir harbi roket! Sila tunjukkan bukti kukuh, bukan temberang atau auta, untuk menyokong hujah-hujah kamu !

Selama ini pemimpin-pemimpin roket sibuk menuduh orang lain rasuah dll semata-mata untuk menyembunyikan kejahatan pemimpin roket sendiri ! Pemimpin dan khadam roket jahat macam setan !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails