Wednesday, March 15, 2017

Ini, Seks Percuma Kepada Pengundi Tolak Pembaharuan Perlembagaan..

Model Beri Seks Percuma Lelaki Guna Penis Bionic

INI, hadiah seks percuma yang dijanjikan kepada lebih 19 juta pengundi di Itali sekiranya mereka menolak referendum yang diadakan berhubung pembaharuan perlembagaan. Perlembagaan.. 

Hal ini juga disokong oleh  seorang model yang layak digelar sebagai pelacur kerana mahu memberikan seks percuma kepada 19,419,507 orang.

Bertambah gilanya, kini dia mahu memberikan seks percuma kepada lelaki yang menggunakan penis bionic, bernama Mohammed Abad.

“Saya tidak pernah melihat penis bionic lagi, mungkin ia lebih besar,” katanya.

Paola sebelum ini terkenal kerana berjanji untuk memberikan seks percuma kepada lebih 19 juta pengundi di Itali sekiranya mereka menolak referendum yang diadakan berhubung pembaharuan perlembagaan.
Ia menyaksikan Perdana Menteri Itali ketika itu, Matteo Renzi terpaksa meletakkan jawatan selepas kalah teruk dalam referendum terbabit. Paola dikatakan telah melayani 400 orang. 

Sementara Abad pula kehilangan alat sulit ketika kanak-kanak selepas terlibat dalam kemalangan. Dia kemudiannya memakai penis prosthetic pada 2012. 
Ini di Perancis pula..

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Bolehkah parti-parti politik di Malaysia jadi seperti itu yakni kempen menggunakan seks atau dah pun berlaku?  Gambar-gambar di bawah ini sebagai bukti-bukti yang menuju ke arah itu?

Hasil carian imej untuk Kempen Calon Presiden Dalam Keadaan Bogel

Hasil carian imej untuk mohd sabu amoi

Selepas Nafi, Muncul Pula Video Kedua Menari Zairil
(IH)


PERHATIAN:

Info, Rakyat Indonesia Bisa Kerja Di Korea Selatan, Gaji Hampir 1 Juta Rp Sehari.

6 comments:

Anonymous said...

Nampak sangat yg Anu Bionic tu dipakai oleh PAN sebab mereka takda anu dalam erti kata politik. PAN mana ada anu nak marah balik DAP. Hantar Siti Kassim silap2 Mike Sabu ketar badan sampai tercabut Anu bionic politiknya

Anonymous said...

Tengok blue senyap2 pun ok. Betul tak lobai2.

mahligai seni said...

Assalamualaikum wbt. Semak komen tu elok-elok. Jika berasa komen itu macam lari daripada ajaran agama, bertaubatlah. Jika berasa komen itu betul dengan ajaran agama teruskanlah. Gunakanlah akal yang dikurniakan Allah SWT. Tapis elok-elok dan beristighfarlah. Jangan nanti balik ke negeri abadi dalam keadaan dimurkai Allah SWT. Ingatlah bahawa pesanan ini pesanan sahabat kepada sahabat yang seagama. Wassalam.

Anonymous said...

Posting penyokong parti islam? Hilang rasa hurmat

Anonymous said...

Semua post kat atas ni orang PAN bikin. Provakasi saja. Sendiri kutuk. SENDIRI JAWAB

Nobody said...

Orang pas di atas masih nak jadi kaki fitnah ke???

Buat tuduhan ada bukti ke???

Kau tak ingat dosa pahala???

Ke kau dah ada no keahlian pas Allah kata lulus masuk syurga???

Atau kau dah terpedaya ayat syirik hadi siapa tak taat pada pas rosak akidah???

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails