Friday, February 10, 2017

Peluang Dekati Rakyat, Sambut Tahun Baru Cina..


IPOH: Lajnah Kebajikan dan Kemasyarakatan PAS Perak telah mengadakan program Edaran Buah Limau sempena Sambutan Tahun Baru Cina 2017 kepada masyarakat cina sekitar Zon Bandaraya Ipoh dan Kampar, 26 Januari lalu.
Bungkusan saguhati yang terkandung buah limau, air mineral, bahulu ikan dan dan Kad Ucapan Tahun Baru diedarkan oleh semua petugas dan AJK Lajnah Kebajikan dan Kemasyrakatan PAS Perak.
Turut serta bersama dalam edaran tersebut, Adun Sungai Rapat, YB Radzi Zainon dan Timbalan Pesuruhjaya PAS Perak, Nuh Ahmad dan Yang Dipertua PAS Kawasan Kampar Ustaz Sufian Mokhtar serta beberapa pimpinan lain berpeluang menyantuni masyarakat Cina di samping bertanya khabar dan bertukar pendapat.
Penglibatan anak muda juga memberikan pengalaman bermakna antaranya wakil Dewan Pemuda PAS Ipoh barat dan Dewan Pemuda PAS Gopeng yang bersama memberikan kerjasama menjayakan program itu.
Antara lokasi yang sempat dikunjungi Pasaraya TF di Rapat Jaya, Pasar Malam Taman SPPK dan Pekan Kampar. (IH)
  PERHATIAN:
Tawaran peluang kerja di Korea Selatan. Persiapan kewangan perlu hanya RM3,000 sahaja termasuk khidmat dan tiket pesawat.
Hasil carian imej untuk peluang kerja di korea selatan

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails