Saturday, February 11, 2017

Khidmat Haramjadah Seks, 16 Wanita Uzbekistan Ditahan.


SERAMAI 16 wanita Uzbekistan yang disyaki terlibat dalam sindiket pelacuran ditahan bersama tiga lagi warga asing dalam serbuan Jabatan Imigresen di George Town semalam.

GEORGE TOWN – Jabatan Imigresen Malaysia menumpaskan sindiket pelacuran antarabangsa yang menawarkan khidmat haramjadah seks melalui aplikasi WeChat melibatkan 16 wanita warga Uzbekistan dalam serbuan di sebuah pangsapuri di sini pada pukul 1.30 pagi semalam.
Dalam serbuan itu, turut ditahan ialah dua warga Vietnam, seorang warga Kazakhstan dan tiga lelaki rakyat Malaysia yang bertindak sebagai bapa ayam.
Kesemua yang ditahan dalam Ops Ikrar itu berusia antara 17 hingga 38 tahun.
Ketua Pengarah Jabatan Imigresen, Datuk Seri Mustafar Ali berkata, sindiket ini didalangi oleh tiga lelaki warga tempatan yang ditahan itu juga didapati mengatur aktiviti tidak bermoral di kediaman tersebut.
Menurutnya, sindiket itu berselindung di sebalik kediaman itu yang dikawal ketat oleh pengawal keselamatan bagi mengaburi mata agensi penguat kuasa manakala hanya pelawat yang dikenali dibenarkan masuk.
“Sindiket ini dipercayai aktif sejak dua bulan lalu dengan menawarkan khidmat seks menerusi aplikasi WeChat dengan bayaran RM240 hingga RM350 di hotel-hotel yang ditetapkan pelanggan,” katanya dalam satu kenyataan di Putrajaya semalam. (IH)


Seramai 19 wanita warga asing dipercayai mangsa pemerdagangan manusia yang ditahan Jabatan Imigresen. Foto Bernama



PERHATIAN:
Tawaran peluang kerja di Korea Selatan. Persiapan kewangan perlu hanya RM3,000 sahaja termasuk khidmat dan tiket pesawat.

8 comments:

Anonymous said...

Pulau miskin yang diperintah oleh pemimpin-pemimpin rasis roket terkenal dengan pelbagai aktiviti maksiat yang boleh memusnahkan keluarga dan masyarakat. Malangnya balaci-balaci roket menjadi buta, pekak dan bodoh kerana makan dedak roket ! Mereka berdiam diri melihat kezaliman dan kejahatan pemimpin mereka kerana telur mereka telah dipegang oleh sifu! Mereka hanya berminat memfitnah agama Islam, ulama Islam dan umat Islam.

Anonymous said...

Betoi!!

Unknown said...

berapa lama UMNO/BN perintah malaysia, apakah isu ni baru berlaku???...ini kerjaya kuno yg masih bertapak didunia, jadi x perlu menuding jari pada sesiapa dan kita jgn sibuk menghitung dosa org sbb kita yg akn dipertanggung jawab dgn dosa kita sendiri

Unknown said...

Bab ni bawah bidang kuasa polis D7. Bukan kerajaan tempatan.
Tapi kalau premis tu beroperasi dgn lesen yg dikeluarkan oleh kerajaan tempatan, memang salah depa.
Tu pendapat aku la.

Anonymous said...

Sifu roket berlagak suci sibuk menuding jari pada negeri lain sedangkan pulau roket sendiri penuh dengan pelbagai bentuk maksiat termasuklah 'ayam' import dan 'ayam' local yang menyebarkan pelbagai penyakit kelamin! Inilah akibat memilih pemimpin roket yang bersikap rasis dan cauvanis dan terlibat dalam pelbagai skandal! Amat memalukan !

Anonymous said...

Ni salah pak pak lebai PAS la yg diketuai oleh Haji Marang....sebuk berebut dedak yang ditabur oleh UMNO depa lupa nak mentarbiah ahli-ahli. jangan2 puak2 lebai ini juga yang melanggani pelacur ni....lepas menutuh jalang uzbek, pakai jubah dan mula berkhutbah...pirraahhh....ibnu Hashim pelir mati pucuk pun stim juga menyiarkan berita2 macam ni...hipokrit betul mangkok2 PAS ni....

Anonymous said...

Wah....kegiatan pelacuran di PP yang diperintah oleh rejim roket pun mahu salahkan parti PAS juga ! Ini jelas menunjukkan barua-barau roket ternakan roket seperti mangkok hayun 12:55 PM yang mempunyai tahap kebodohan peringkat tinggi.

Mengapa majlis bandaraya PP tidak bertindak menyita premis pelacuran yang beroperasi tanpa lesen sebelum pihak jabatan imigresen menyerbu premis tersebut? Majlis bandraya tidurkah?Adakah kroni-kroni roket menjadi bapa dan ibu ayam menyebabkan pihak berkenaan tidak bertindak?

Unknown said...

Benda2 macam ni biar polis la yg uruskan.

Ni aku nak tanya.....
Betoi ka kita dah tukar nama kreta nasional dari PROTON ke PLOTON?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails