Friday, February 10, 2017

Gabungan Pembangkang, Pertemuan Ke 2 Tun M-Anwar, Di Mahkamah.



KUALA LUMPUR: Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM), Tun Dr Mahathir Mohamad berkata, mereka mahu mengukuhkan gabungan bersama pembangkang.

Dr Mahathir hadir ke Mahkamah Tinggi bagi menemui bekas Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang menghadiri bagi kes saman fitnah beliau di sini.

Bekas perdana menteri itu menemui Anwar selama kira-kira 40 minit selepas kes itu ditangguhkan. Ia merupakan pertemuan kedua Dr Mahathir dan Anwar semasa menghadiri kes mahkamah.

Hasil carian imej untuk anwar mahkamah

"Kita masih berunding dengan PAS tetapi pada masa ini kita mahu mengukuhkan gabungan. Bersatu (PPBM) akan menyertai gabungan (gabungan Pakatan Harapan)," kata Dr Mahathir.
"Kita juga berbincang mengenai masalah politik yang berlaku di negara ini dan kita bersetuju dalam banyak isu."

Terdahulu, Presiden PPBM, Tan Sri Muhyiddin Yassin turut hadir bagi pendengaran awam. Dr Mahathir tiba di mahkamah pada pukul 11.55 pagi ditemani para penyokongnya dan duduk di bahagian hadapan di galeri awam sebelum mengadakan pertemuan bersama Anwar.

Dr Mahathir melambaikan tangan kepada Anwar yang menyedari kehadirannya semasa mendengar keterangan saksinya, peguam Manjeet Singh Dhillon memberikan hujahan.  (IH/mStar)

PERHATIAN:
Tawaran peluang kerja di Korea Selatan. Persiapan kewangan perlu hanya RM3,000 sahaja termasuk khidmat dan tiket pesawat.

2 comments:

Anonymous said...

Eik... Ada bimbang, ka?

Anonymous said...

Pemimpin-pemimpin liberal bersatu di bawah pemimpin kafir harbi menentang agama Islam dan menafikan hak umat Islam. Bila mati bolehlah berkongsi neraka !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails