Saturday, March 05, 2016

Ini Juga Strategi, 2 Ahli PAS Hadir Majlis Deklarasi Tolak Najib.

PAS akui bahawa kehadiran 2 orang ahlinya ke majlis deklarasi telah mendapat kebenaran Presiden..Penjelasan. Dua orang yang hadir ke majlis deklarasi telah mendapat kebenaran dari Presiden.

1. Dato Mustaffa Ali

2. Dato Khairuddin Aman Razali.

Mereka hadir dengan kebenaran khas Presiden.

Deklarasi itu adalah deklarasi rakyat. Kandungan deklarasi ialah mendesak Najib turun dari jawatan selaras dengan kenyataan yang telah dikeluarkan oleh PAS. Tiada masalah dengan deklarasi tersebut.


Seluruh pimpinan parti berdiri teguh di atas pandangan dan hak Presiden dalam isu ini.

PAS akan terus berusaha ke arah perubahan total dasar negara agar selaras dengan tuntutan Islam.

Tuan Ibrahim Tuan Man
Timbalan Presiden.
4hb Mac 16 

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Itu juga termasuk strategi PAS, bukan kebetulan.

28 comments:

An Anonymous said...

So x de modal lah pulak PAN nak kutuk PAS lagi..

Anonymous said...

Strategi bodo. Presideng kluk klek. Hari tu presideng kata pas tk akan terlibat dgn usaha jatuhkan najib pm yg sah. Najib imam bukan terkentut malah terberak dah. Bukan ke mustafa kata dia mewakili diri sendiri?? Adoi. Wala unta kesian lah dirimu

Anonymous said...

Strategi last minit. Rumah dah terbakar hangus. Baru nak panggil bomba. Haha

Anonymous said...

Kehadiran 2 VIP parti Islam dalam Majlis Deklarasi Tolak Najib telah membuktikan parti Islam tidak pernah bekerjasama dengan parti sekular totok ! Maka tidak hairanlah balaci-balaci sekular yang kecewa meneruskan agenda ajaran sifu loket dan tok guru sekular totok menfitnah parti Islam dan ulama. Bukankah ulama-ulama Islam adalah pewaris Nabi?

Apabila balaci-balaci sekular totok ini mati, sebaik-baiknya keluarga mereka meminta sami atau paderi atau rabbi (paderi Yahudi) menguruskan mayat-mayat balaci kecewa di tanah perkuburan jirat China kerana balaci-balaci ini sangat bencikan ulama-ulama Islam, ajaran Islam dan hukum Allah.

Anonymous said...

Strategi bodo. Presideng kluk klek. Hari tu presideng kata pas tk akan terlibat dgn usaha jatuhkan najib pm yg sah. Najib imam bukan terkentut malah terberak dah. Bukan ke mustafa kata dia mewakili diri sendiri?? Adoi. Wala unta kesian lah dirimu

Anonymous said...

Ek eleh balaci pas dah marah. Kerja depa sekular dan kapirkan pihak yg tak sehaluan. Kalu sama mereka jadi dewa kekayaan mcm yb khairudin paya jaras pun ok jer. Cukop dgn istighfar. Olamak pas jangan perasan pewaris nabi. Olamak duniawi boleh ler. Mufti pun takut nk sokong pas. Masuk pas dijamin syurga ker? Kahkah

Anonymous said...

Vip parti islam?? Amboi bangga nye dgn status vip tu. Vip tu lebeh kurang dgn zip ler. Bukak zip nampok spenda putih stopa ali. Besornye spenda. Kahkah

Anonymous said...

Vip parti islam?? Amboi bangga nye dgn status vip tu. Vip tu lebeh kurang dgn zip ler. Bukak zip nampok spenda putih stopa ali. Besornye spenda. Kahkah

Anonymous said...

Wala unta pas boleh confirm mereka akan masuk syurga? Mufti kadhi pon tak boleh confirm. Semua dlm rahmat dan ilmu Allah.

Anonymous said...

Balaci-balaci sekular mabuk air daun ketum membuat fitnah terhadap parti Islam dan ulama-ulama Islam. Balaci-balaci sekular ini yang hanya pandai mencarut dan buta huruf menyebabkan mereka gagal membaca matlamat penubuhan parti Islam iaitu menjadikan Islam sebagai cara hidup di negara ini. Kita cabar balaci-balaci sekular memberitahu kita parti mana selain parti Islam yang menjadikan Islam sebagai matlamat parti. DAP, MCA, GERAKAN, MIC, PAN atau UMNO?

Balaci-balaci sekular yang bodoh sombong belajar mencarut dari sifu loket dan tok guru sekular totok.



Anonymous said...

Parti kelakor boleh berguling2 ..tuang presideng cakap lain.. stopa cakap lain(peribadi).
timbalam presiden dah la muka tak berapa cerdek ..komennya plak terus 'funny' tahap buduhh ..

Anonymous said...

Ek eleh balaci pas dah marah. Kerja depa sekular dan kapirkan pihak yg tak sehaluan. Kalu sama mereka jadi dewa kekayaan mcm yb khairudin paya jaras pun ok jer. Cukop dgn istighfar. Olamak pas jangan perasan pewaris nabi. Olamak duniawi boleh ler. Mufti pun takut nk sokong pas. Masuk pas dijamin syurga ker? Kahkah

Anonymous said...

Taksub pas taksub suka label mereka yg tak sehaluan sekular, kapir,agen cina@dap, ahli neraka, dan banyak lg. Sabar je lah

Anonymous said...

Pas hanya sebuah parti politik. Pisahkan agama dan politik kerana politik pas umpama menjual agama Islam demi kepentingan mereka. Berwaspadalah.
Pas = Umno (Jgn tertipu )

Anonymous said...

Pas pegang kunci syurga ker? Awat semua mufti dan kadhi tak jadi ahli pas? Ehemmm

An Anonymous said...

Isu ini mudah sesangat.. pada kami di akar umbi boleh membaca strategi TGHH.. wakil PAS yg ada iaitu Ust Khairuddin At Takiri dan Mustafa Ali adalah pemerhati resmi yg dilantik Tuan Presiden.. yg dua 'ekor' lagi tu spt yg kita tahu adalah golongan kecewa kerana kalah dlm muktamar.. jadi kami tidak menganggap mereka sbg pimpinan kami.. kerana kehadiran mereka dilihat hanya utk memburukkan parti shj setelah mereka di'burukkan' dlm muktamar lepas..

Simple kan?

Ikut strategi masing2 lah.. x payah nak kondem sebelah pihak lain.. kalau kami nak kena ikut pendapat di sebelah sana dah lama kami kena tunduk dgn DAP.. yg mana inilah puncanya kami singkirkan G18..sampai bila kah pihak PAN ni nak faham.. mudah je sifir politik malaysia ni kan..

Anonymous said...

Strategi bodo. Presideng kluk klek. Hari tu presideng kata pas tk akan terlibat dgn usaha jatuhkan najib pm yg sah. Najib imam bukan terkentut malah terberak dah. Bukan ke mustafa kata dia mewakili diri sendiri?? Adoi. Wala unta kesian lah dirimu

Anonymous said...

Parti kelakor boleh berguling2 ..tuang presideng cakap lain.. stopa cakap lain(peribadi).
timbalam presiden dah la muka tak berapa cerdek ..komennya plak terus 'funny' tahap buduhh ..

Anonymous said...

Taksub pas taksub suka label mereka yg tak sehaluan sekular, kapir,agen cina@dap, ahli neraka, dan banyak lg. Sabar je lah

Anonymous said...

Kenapo presideng tak hantor yb paya jaras dewa kekayaan khairuddin attakanan. Lagi afdal dan mujbir drp attakiri. Kahkah

Anonymous said...

kuat ngat nipunyer parti PAS ni rupernyer, sbb presideng khakhi khayal phil khude pah ke walaun semer nok join sebakul bangang, stopa spenda kata hadir atas kapasiti peribadi, TITM kata presideng sotong bagi izin ke takiri Dato ntoh dr mana2 dgn stopa spende, hahaha buang jer presideng Sotong Almarangi ,

Anonymous said...

Kenapo presideng tak hantor yb paya jaras dewa kekayaan khairuddin attakanan. Lagi afdal dan mujbir drp attakiri. Kahkah

Anonymous said...

Wala unta pas anggap pas ni parti ahli syurga. Rakyat pulak anggap pas ni parti angkat sampah. Kiki. Jangan marrahh

Nasrudin Abd Shukor said...

Cakap hj hadi adalah undang2 PAS...hj hadi sendiri adalah undang2 PAS...org no 2 jadi pengolah sahaja. .. ...segalanya(ucapan ke deklerasi ke) hanya sampah....kesihannya PAS...ubahlaah...

Anonymous said...

ramainya golongan yang anti pas nampak sangat dan jelas bahawa agenda umno berjaya. musuh utama umno adalah pas apabila pembangkan dan pengikut2 pembangkang memusuhi pas maka umno akan bertahan lebih lama. najib jatuh umno jugak akan berkuasa dan akan ada masaalah lain. kenapa kita tak cerdik dalam berpolitik. pan adalah ejen umno untuk menghancurkan pas hudud adalah antara perkara yang umno paling takut kerana dengan hudud umat islam akan bersatu dan jika umat islam bersatu yang paling rugi adalah umno. dap tak rugi tapi kenapa dap tolak hudud kerana telah dimomokkan oleh umno berpuluh tahun tentang hudud tapi sekiranya hudud dilaksanakan dap akan terima dengan baik apabila dap tahu akan kebaikan hudud. kita wajib sokong hudud dilaksanakan di malaysia kerana umat islam dah jauh menyimpang dari landasan islam sebenar. bagi penentang hudud dengan bermacam2 alasan cariklah ilmu.

Anonymous said...

Parti kelakor boleh berguling2 ..tuang presideng cakap lain.. stopa cakap lain(peribadi).
timbalam presiden dah la muka tak berapa cerdek ..komennya plak terus 'funny' tahap buduhh ..

Anonymous said...

Cakap hj hadi adalah undang2 PAS...hj hadi sendiri adalah undang2 PAS...org no 2 jadi pengolah sahaja. .. ...segalanya(ucapan ke deklerasi ke) hanya sampah....kesihannya PAS...ubahlaah...

Anonymous said...

Wala unta pas anggap pas ni parti ahli syurga. Rakyat pulak anggap pas ni parti angkat sampah. Kiki. Jangan marrahh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails