Sunday, February 28, 2016

Gambar Ini, Apa Hukum Mencium Tangan Pemimpin Yang Menzalimi Rakyat?

Apa Hukum Mencium Tangan Pemimpin Yang Menzalimi Rakyat?

Gambar bawah ni lain, hanya  tangan isteri pemimpin yang diciumi.....

Yang bawah ini lain lagi, sama-sama menciumi, bukan tangan lagi..

11 comments:

Anonymous said...

Macam ni baru bagus bro pak hashim. Kasi lawan itu najib rosmah. Muhyidin katanya dihukum gantong sekejap tadi. Gambar atas sekali tu rasanya Tajudin Pasir Salak. Yang bawah sikit ashheikh Tabuuung Hajeee Malaysia Abdul Azeeeez Abdul Raheeeem. Kahkah. apa salah Muhyidin?? Najib najib. kaulah diktator. Boleh ganti Marcos, Suharto dan juga Mubarak. huhu. kesian Muhyidin

Anonymous said...

Ceh wah ...... baik punya komen anon 7.18 .... tapi alangkah baiknya jika blogger pro PAN juga sama2 hantam umno je !

Anonymous said...

Kata noh gadut...haram bukan muhrim bersentuh kulit....tapi dlm gambar nie..errr...err...nanti dulu, nak carik kutab rujukan jap

Anonymous said...

penasihat najib aka timb ketua ulama doonia tak tegur najib dan tok mah ka?

Anonymous said...

aku nak cium tangan ulama' warisatul-anbia' saja . tobat lahom aku tak nak cium tangan tok lebai/ularmak u ssu' ..

Anonymous said...

Tp tghh suka dengan najib,dan kerajaan kelantan gencatan senjata lawan umno.mursyidal am pas bukan ke sekarang pegang jawatan under kerajaan zalim ni

An Anonymous said...

Kerjasama demi islam memang dituntut.. tak perlu jeles bro.. terutama jika kamu masih berterusan bekerjasama dgn pihak kafir demi periok nasi..

Anonymous said...

Kerjasama demi islam dgn penyamon umno najib. Haha lucu an anon. Tak logik penyamon perompak nak hukum hudud. Hadi awe haron din mad yakob nik amar nik abdoh semuanye dah tertipu dgn umno najib. Wala unta lah kamu selamanya. Kahkah

Anonymous said...

Kerjasama demi islam dgn penyamon umno najib. Haha lucu an anon. Tak logik penyamon perompak nak hukum hudud. Hadi awe haron din mad yakob nik amar nik abdoh semuanye dah tertipu dgn umno najib. Wala unta lah kamu selamanya. Kahkah

Anonymous said...

Presideng pas cum penasihat najib umno senyap jer. Aku rasa presideng dah uzur. Tganu panggil dok rok chetong. Idea baru nye kjaan teknokrat. Najib dah buat ler. Dia dah lantik wahid omar idris jala paul low dll tp apo hasilnye? Ekonomi merudom ringgit jatoh kos hidup terok. Haprak semua. Ikan kembong rm18/kilo?? Hutang negara dah naik kpd rm840b?? Menuju bangkrap.

Anonymous said...

Bro. Try tanya mufti harussana noh gadot n mufti pahang. For sure dia jwb sunat krn dapat murah rezeki peluang bisnes n projek mashoook. Hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails