Friday, March 04, 2016

Asia’s Next Top Model, Banggakah Melayu Dari M'sia. Lucah Begini?



Sebelum ini memang pernah viral cerita pasal seorang gadis Melayu terpilih jadi 14 finalis untuk musim baru program pencarian model ‘Asia’s Next Top Model’, iaitu Nooraini Mohd Noor.. 

Pastinya itu bukanlah satu perkara yang sangat dibanggakan oleh netizen dan lain-lain.. Finalis program itu dikenali sebagai Tuti. 

Banggakah orang Melayu lucah begini memperkenalkan Malaysia di luar negara? Kalau negara Melayu ini tidak Islam, memang wajar. Tetapi Malaysia adalah sebuah negara umat Islam yang perlembagaannya menyebut 'Islam agama bagi Persekutuan', maka ianya tentu tidak wajar?

Lihat, ada yang memberi komen. 

"Komen paling win pada abad ini Miss A rasa ialah, netizen gelar Tuti sebagai ‘Next Top Neraka’ dan akan jadi bahan api neraka.. Hahaha.. 

"Mana taknya, Miss A pernah juga follow program ini.. Tak sah la kalau tak ada adegan-adegan model perlu tampil separuh bogel.. Beraksi berahi kat depan kamera.. Terliur wei.. 

"Tak salah nak mengharumkan nama negara dengan cuba nasib jadi peserta untuk mana-mana program di luar Negara.. 

"Tapi, bukan dengan cara masuk program yang beraksi lucah macam ni.. Memalukan mak bapak ko je dik non oit! " Kata pengomen itu.

Tiada masalah Top Model, selamat dengan mengundi PAS! (IH)
Masalah 'Top Model', selamat dengan undi PAS!

3 comments:

Anonymous said...

Topik boring, langsung tak mengundang apa-apa
komen.Asik nak jaga kubur orang.
Gasak dialah,bukan menyusakan sesiapa.
Banyak benda lain boleh dikecohkan.
Takat seorang Minah nak jadi Top Model Asia,
no hal. Asal jangan telanjang macam dalam
Top model Tiara`Bank, sudah.
Aku pun suka tengok To Model.
Selain daripada nak cari Top Model,
program mengajar orang makan dan menjaga
kesihatan, berkelakuan baik dan sebagainya.
Kalau bergaduh, OUT U GO.

Anonymous said...

Bang .belum tentu selamat kalau peminpin Pas yang ada sekarang ini menggunakan otak yang kurang bitamin.kalau waktu Tuan Guru Datuk Nik Aziz dulu lain lah..faham ke?

Anonymous said...

Bro. hang ni yakin dan walak sangat dgn pas dan haji hadi ni. sempat hang buat kempen MURAHAN kononnye undi pas terus selesai masalah. Politik tak semudah itu. banyak korner baring nye. mutakhir ini pas nak jadi kuasa ketiga pulak. ke nak jadi penasihat kpd penyamun umno najib?? cakap biar terus terang. jangan dok berbelit lagi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails