Sunday, March 06, 2016

Bogel: Malukan Wanita Perampas Suami Orang. Wajarkah?



KITA selalu mendengar pelbagai cerita yang dianggap semakin pelik berlaku di negara Tembok BEsar, China, mungkin kerana rakyatnya yang terlalu ramai yang terdapat 1001 cerita.

Sejak kebelakangan ini kita selalu mendengar banyak cerita tentang wanita yang dianggap perampas suami orang dibogelkan dikhalayak ramai dan seolah-olah ianya sudah seperti perkara biasa di sana.

Terbaru, sebuah kes lagi yang ebrlaku di sebuah pusat membeli belaj apabila seorang wanita diserang dan dibogelkan oleh sekumpulan wanita lain kerana didakwa tidur dengan teman lelaki salah seorang daripada wanita terbabit.


Apa yang lebih memeritkan, perbuatan berkenaan turut dirakam atas tujuan untuk memalukan mangsa.

Bagaimanapun, wanita berkenaan bernasib baik kerana kejadian itu disedari oleh pengawal keselamatan yang datang menyelamatkan wanita berkenaan daripada dibogelkan di khalayak ramai.

Video rakaman selama dua minit itu telah dimuatnaik di internet pada hujung minggu lalu dan dikongsi beribu-ribu orang. 

Tidak sesuai sangat jadikan budaya begini, dalam masyarakat kita orang Islam. (IH)

16 comments:

Anonymous said...

Tak malu kah pak sheikh tengok foto lagu ni?? Din tontowi pun terpaksa pi germany utk tengok porno pay per view. Ahakkss

Anonymous said...

Saya pun nak tanya... Wajarkan blog ni asyik siarkan kisah2 seks...
Klau tidak cirita seks...cerita hentam pakatan harapan....
Hentam umno jarang sekali...
Ini ko ore isle???

Anonymous said...

Bro. Munkin ini hukum qisas di negara china. Mana tau kan?? Kahkah

Anonymous said...

Wanita china belom paham. Suami boley kawen sampai 4. Maknanye suami boleh dikongsi. Baru lahir ramai zuriat. Haha

borhan sharif said...

Negara dan nak jahanam pun....Ada lagi rakyat yg letak otak kat celah kangkang....

An Anonymous said...

X payah marah2.. kalau nak sokong TM pergi sign deklarasi.. kih kih bercelaru..

Anonymous said...

gang JJlge meroyan lagi. ha ha ha .JJ=Jilat Juboq

Anonymous said...

Admin. Minta removed dan sosma geng jilat juboq. Depa pikiaq guna siku dan lutut. Haha

Anonymous said...

Diminta yg masukkan buang sendiri.

Anonymous said...

Org tua ni kan klau bab telanjang2 ni cukup laju....hahaha...pastu ada plak walaun2 komen carut sana sini...mmg tontonwi btul la...hahaha

Anonymous said...

Anon March 5, 2016 at 9:59 PM;

Lu pun masuk gang JJlge ha ha ha .
kne kpl sendiri baru rasa. kutuk pas macam2.

Anonymous said...

Apa pas ni maksom ke? Tak boleh kutuk skit pon. Parti ahli syurga ke?

Anonymous said...

Sebut geng JJgle malu. Buat kerja tu tak malu?
hi hi hi meroyan lagi.

Anonymous said...

Tua tua keladi. Makin tua makin menjadi. Haha

Anonymous said...

Admin. Minta removed dan sosma geng jilat juboq. Depa pikiaq guna siku dan lutut. Haha

Anonymous said...

Saya pun nak tanya... Wajarkan blog ni asyik siarkan kisah2 seks...
Klau tidak cirita seks...cerita hentam pakatan harapan....
Hentam umno jarang sekali...
Ini ko ore isle???

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails