Thursday, March 10, 2016

Siapa Balaci Musuh Islam Di Negara Ini?


TULISAN ini diangkat dari komen dari artikel di blog ini bertajuk  

Anonymous said...
Musuh-musuh Islam tahu bahawa orang Islam adalah penduduk majoriti negara ini iaitu 61.3% yang bererti orang-orang Islam boleh menubuhkan kerajaan Islam di negara ini.

Oleh sebab itu, musuh-musuh Islam dan para munafik telah memperkenalkan dan menyebarkan pelbagai ideologi ciptaan manusia yang sesat dan menyesatkan seperti sekularisme, liberalisme, pluralisme, hedonisme, kronisme, Machiavellianisme, kapitalisme, komunisme, sosialisme, feminisme, women lib, dll untuk memecah-belahkan dan melemahkan perpaduan umat Islam di negera ini.

Malangnya terdapat manusia-manusia jahil yang merelakan diri mereka menjadi balaci, barua, macai dan hamba abdi bagi pemimpin-pemimpin kafir dan munafik untuk menyebarkan ideologi-ideologi tersebut yang bertentangan dengan ajaran Islam dan hukum Allah dan memecah-belahkan perpaduan umat Islam.

Bahkan terdapat pemimpin-pemimpin yang mendakwa mereka beragama Islam tetapi mereka menolak ajaran Islam dan hukum Allah semata-mata kerana mereka mahu menjaga hati orang-orang kafir sedangkan kita tahu orang-orang kafir tidak pernah redha terhadap umat Islam dan agama Islam.


Pemabalasan untuk manusia yang mengingkari perintah Allah dan RasulNya:

"Tidakkah engkau (hairan) melihat (wahai Muhammad) orang-orang (munafik) yang mendakwa bahawa mereka telah beriman kepada Al-Quran yang telah diturunkan kepadamu dan kepada (Kitab-kitab) yang telah diturunkan dahulu daripadamu? Mereka suka hendak berhakim kepada Taghut, padahal mereka telah diperintahkan supaya kufur ingkar kepada Taghut itu. Dan Syaitan pula sentiasa hendak menyesatkan mereka dengan kesesatan yang amat jauh."(An-Nisaa' 4:60)

"Sesungguhnya orang-orang yang kufur ingkar kepada ayat-ayat keterangan Kami, Kami akan membakar mereka dalam api neraka. Tiap-tiap kali kulit mereka masak hangus, Kami gantikan untuk mereka kulit yang lain supaya mereka dapat merasa azab sengsara itu. Dan (ingatlah) sesungguhnya Allah adalah Maha Kuasa, lagi Maha Bijaksana."
(An-Nisaa' 4:56)

"Dan orang-orang yang mendustakan ayat-ayat Kami dan pertemuan hari akhirat, gugurlah amal-amal mereka (yang baik). Mereka tidak diberikan balasan (pada hari akhirat) melainkan (bagi) apa yang mereka telah kerjakan (dari perbuatan kufur dan maksiat)."(Al-A'raaf 7:147)

"....Dan barangsiapa yang tidak memutuskan menurut apa yang diturunkan Allah, maka mereka itu adalah orang-orang yang kafir" (QS al-Maidah [5]: 44).

Ibnu Abbas mengatakan:

مَنْ جَحَدَ مَا أَنْزَلَ اللهُ فَقَدْ كَفَرَ. وَمَنْ أَقَرَّ بَهَ وَلَمْ يَحْكُمْ، فَهُوَ ظَالِمٌ فَاسِقٌ
"Barangsiapa yang mengingkari apa yang diturunkan Allah, sungguh dia telah kafir. Dan barang siapa mengakuinya namun tidak berhukum dengannya, maka dia adalah dzalim-fasik."

March 10, 2016 at 12:06 AM

9 comments:

Anonymous said...

Pas jadi badan dakwah aja lah...
tak payah main politik
buat rosak nama islam ja...

Anonymous said...

Pak aji hashim ni dah gila apa kah.semua org tahu PAS adalah balaci musuh islam.Najib dah kata hudud tak sesuai di Malaysia, tuan presideng parti ajaran sesat masih berkawan dgn Najib yg tak mau hudud tu.lebih baik haji masuk DAP saja.org islam sendiri tak mau hudud.kalu haji jadi barua DAP pun tak da beza dgn parti sesat PAS.

Anonymous said...

PAS PENGKHIANAT ISLAM SEBENAR..

PARTI PENJUAL AGAMA..

PARTI PENGGADAI BINI..

PARTI MAKI HAMUN ORANG..

PARTI PERUT BOROI PEMAKAN DEDAK..

LEPAS PRU14 JADIKAN PAS INI BADAN DAKWAH SAJA. TOLAK PAS DARI ARENA POLITIK NEGARA. PEMIMPIN2 MRK TELAH MENCEMARKAN IMEJ ISLAM SBG AGAMA YG MULIA DAN ADIL..RAHMAT KEPADA SEKALIAN ALAM.

Anonymous said...

Komen-komen di atas yang ditulis oleh balaci-balaci sekular totok jelas menunjukkan bahawa balaci-balaci sekular totok tersebut telah di'brainwashed' ke tahap burung kakak tua yang suka menuturkan perkataan yang ia sendiri tidak faham. Mantera sihir dalam komen 3:52 PM adalah bukti yang jelas penulisnya adalah burung kaka tua yang telah di'brainwashed'.

Tuduhan-tuduhan tanpa sebarang bukti menunjukkan parti-parti sekular totok begitu terdesak untuk menghasut rakyat untuk membenci parti PAS kerana mereka tahu rakyat sekarang menyokong PAS setelah rakyat melihat kegagalan parti-parti sekular totok membela rakyat !

Anonymous said...

Balaci-balaci sekular totok seperti balaci 3:44 PM cuba menfitnah PAS dan ulama dengan pelbagai bentuk fitnah tetapi balaci-balaci ini gagal 100% kerana kita semua telah melihat bahawa tiada kerjasama di antara PAS dan UMNO dan tidak wujud kerajaan perpaduan (Unity Government) antara PAS dan UMNO.

Ini jelas menunjukkan balaci-balaci sekular totok ini teramat hina sehinggakan mereka menggunakan strategi yang tidak bermoral untuk menfitnah dan melemahkan PAS. Kita bersyukur kepada Allah kerana PAS masih kuat dan kukuh untuk memenangi PRU14.

Anonymous said...

Walaun tolol 4:32pm

Ko pun sama balaci sekular totok jugak tapi mewakili PAS.

PAS adalah parti politik yg berkiblatkan demokrasi sekular mcm parti2 lain di Msia.

Lebih 60thn ahli2 Pas ditipu pemimpin2 mrk. Parti penjual agama dulu, kini dan selamanya..

An Anonymous said...

PAN kepanasan ke.. kalau dah panas jom pecahkan telor kita buat telor mata..
Sopan sungguh komen ku ini..

An Anonymous said...

PAN kepanasan ke.. kalau dah panas jom pecahkan telor kita buat telor mata..

Sopan sungguh komen ku ini..

An Anonymous said...

PAN kepanasan ke.. kalau dah panas jom pecahkan telor kita buat telor mata..

Sopan sungguh komen ku ini..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails