Saturday, February 13, 2016

Bermesej Lucah.. Wanita Ini Dipaksa Bertuala Dan Bogel Di Khalayak Ramai..

SEORANG lelaki Amerika Syarikat didakwa di mahkamah selepas bertindak memaksa teman wanitanya untuk berjalan di New York dalam keadaan bertuala dan kemudiannya berbogel.
Tertuduh bagaimanapun merasakan bahawa tindakannya itu sebagai betul. Jason Melo, yang berusia 24 tahun, ditangkap selepas dia merakamkan perjalanan teman wanitanya itu dan kemudian memuat naik rakaman berkenaan menerusi Internet.
Pendakwa raya mendakwa dia sebelum ini bergaduh dengan teman wanitanya yang berusia 22 tahun di hadapan jalan Harlem pada pagi Ahad sebelum merakamkan perkara tersebut, Selepas perbicaraan mahkamah, wartawan New York Post bertanya Jason  sama ada beliau kesal memburukkan imej wanita itu kepada anaknya. 
Beliau dilaporkan telah menjawab: “Dia tidak patut melakukan apa yang dia lakukan”.
Melo dipercayai melakukan perbuatan itu sebagai hukuman selepas teman wanitanya kantoi bermesej lucah bersama dengan tujuh lelaki lain.
Man who forced gf to walk through streets in towel says 'she shouldn’t have done what she did'
Jason Melo.
Semasa teman wanitanya berjalan dengan memakai tuala, Melo bertindak menarik tuala tersebut sehingga terlanjang, dan Melo memanggil teman wanitanya sebagai pelacur.
Dia juga menjerit dalam keadaan yang marah, supaya wanita itu menceritakan kepada umum apa yang telah dilakukan sehingga dihukum sebegitu aib. Melo berhadapan dengan tuduhan serangan, mengancam dan membahayakan kebajikan kanak-kanak. 
Mahkamah menetapkan tarikh perbicaraan seterusnya pada 16 Mac akan datang. (IH)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails