Saturday, March 21, 2015

Pagi Sekolah, Malam Jadi Pemuas Nafsu.

Singkap Sudut Gelap Kampung Pelacuran Subang, Di Negara  Umat Islam Terbesar Di Dunia.. (siri 5) Sambungan dari..  
Siri 1: Singkap Sudut Gelap Kampung 'aroma lendir' Di Suba...
Siri 2: Kampung Pelacur: Ayah Tahu, Pemuka Agama Tak Perna.. ,
Siri 3: Kahwin Murah, Isteri Ke2, Gadis Atau Janda? 
Siri 4: Jadi Pelacur: Alhamdulillah, Neng Boleh Bikin Rum...
Mantan germo di Belanda mendirikan sekolah untuk belajar jadi pelacur ...

HARI sudah berganti dalam hitungan detik ketika jarum jam sedikit lagi menunjukkan pukul satu pagi pada Jumaat minggu lalu. Y, nama singkatan seorang pelacur belia mula kelihatan mabuk lepas melanggah tiga botol bir hitam dicampur minuman berstamina.

Kepalanya geleng-geleng ketika lagu house muzik dangdut "Bapak Mana" dinyanyikan Trio obor-obor itu dimainkan. Seraya mengepulkan asap rokok, dia akan minta diajak ngamar lantaran N ingin cepat pulang ke rumah kerana besok pagi mau sekolah.


"Ayo Aa, mau jadinya gimana atuh, keburu ngantuk" katanya dengan centil saat merayu merdeka.com di rumah pelacuran Desa Saradan, Kabupaten Subang, Jawa Barat.


Y mengaku sejak kelas satu sekolah menengah pertama sudah mengenal minuman keras. Begitu juga sebahagian besar rakan sekolahnya melakukan perkara sama. Pergaulan bebas dan minuman keras jadi hal lumrah.  


"Semuanya suka minum juga, enggak yang lelaki apalagi yang perempuan," ujarnya.

Asas bakal menjadi pemuas syahwat mula tumbuh lambat laun tatkala Y tergiur dengan salah satu temannya yang mudah dapat duit. Kerabat satu sekolahnya itu kerap gonta ganti telefon bimbit keluaran terbaru. Namun dari hasil tidur dengan lelaki, Y memilih duitnya ditabung untuk membuat rumah.


"Males beli-beli gitu, mending wangnya ditabung bikin rumah," katanya. 


Wanita berambut panjang itu tak mau mengingat bila kegadisannya telah hilang. Namun kesuciannya saat itu dibayar Rp 5 juta, kira-kira RM1,600. Bukan hanya Y yang menjadi pelacur, namun puluhan temannya juga berprofesi sebagai pemuas nafsu.  

Pagi ke sekolah, siang hari usai sekolah mereka mula beroperasi menunggu panggilan bapa ayam untuk melayani lelaki pemburu syahwat.

"Kalau minum (alkohol) hampir semua, ada 20 anak mah ada yang berkerja sama," katanya polos.  


Namun Y enggan menyebut nama sekolahnya di Desa Saradan. Dia mengaku tak mau ambil pusing dengan segala ejekan datang dari pelbagai pihak. Mulai dari persekitaran kediamannya sampai persekitaran sekolahnya.

Meski sudah tidur dengan lelaki berumur, namun Y masih tetap kelihatan seperti kekanakan. Hanya dandanannya saja yang menor. Saking tergiurnya dengan fulus masuk dalam poketnya, Y berniat tidak meneruskan sekolahnya. 


Rancangannya selepas selesai, dia mengaku sudah merasa selesa dengan hidupnya kini. 

"Buat apa, sekolah lagi Pak Jokowi aja sudah ada," katanya sambil tertawa genit.
Inilah kawasan pelacuran di indonesia ..
(Diangkat dari Merdeka.com id. yang di 'Bahasa Malaysia'kan)
Bersambung.. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails