Sunday, May 18, 2014

Ini, Calon DAP Teluk Intan Sudah Bertudung?

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgFlqc1pJVCeITwrr6yP2MGQHqbS6pPzOAphSXsvtA6VSNa23vxljSeWRwmCINnRM8jAKDZXvXfjvcr3I5KeZ475r-UHzJ9tprM3100lspWPhXY9yVVGS_YsxvKqrK-dRZsek90FCUnyY2w/s2560/1400345859932.jpeg
( sumber: http://kerabubersuara.blogspot.com/2014/05/calon-dap-teluk-intan-sudah-bertudung.)

Sah, Dyana Sofya (gambar atas bertudung dan gambar ditengah-tengah bawah) calon DAP di Teluk Intan. Pengumuman tersebut dibuat oleh Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng. .(Sumber MK)

4 comments:

Anonymous said...

aku kenal minah ni masa kat UiTM dulu..

Bukan takat free hair, rambut karat lagi..

watpe ko susah payah sangat nak cover?

Kalau lah dia ni calon BN, rasanya tak cukup segala blog nak buat tazkirah & kutuk pasal dia tak tutup aurat.

Apesal orang2 PAS ni hipokrit yek??

Anonymous said...

sedih tgk org melayu mudah dicairkan dgn sedikit tudung shj

Anonymous said...

dulu eric chia pernah menghadiri kenduri kawin org melayu memakai baju melayu...seronok giler org melayu...mcm eric chia nak masuk islam

Anonymous said...

Anon 12:39, masa di UiTM dulu dia masih UMNO.Tahun 2011 baru dia masuk DAP. Ttg free hair dan rambut karat tu bagi UMNO perkara biasa..sebab Islam bg UMNO hanya ada utk org PAS.So, UMNO tak hipokrit ke?

Anon 11:35, sedikit tudung tu baru permulaan. Ingat dia masuk DAP 2011 kiranya baru berkawan dgn PAS dalam 3tahun lebih kurang. Sblm tu, dia dah 24 tahun dalam UMNO dan tak pernah dididik langsung. Kira oklah baru 3 tahun pakai tudung bgitu. Budak 3 tahun tu ramai yg tak bertudung. Apapun kakak dia pernah sekolah agama. Mak dia pun bertudung. Inshaa Allah tak lama lagi dia bertudung. Kalau nak tau dia akan bertudung atau tidak, berilah kemenangan utknya di PRK Teluk Intan sbb slps itu kisahnya akan sentiasa diupdate.

Anon 11:36, maaf kalau saya kata anda ini tak tau membezakan baik dan buruk. Apabila seseorang itu cuba mendekati Islam, itu perkara baik. Maka alu-alukanlah dan jgn memandang rendah kpd org2 yg mengalu-alukan kebaikan itu. Tapi apabila seseorang itu berperangai samseng dgn menghina orang yang membuat kebaikan, itu perbuatan buruk yang ditegah. Malu pulak bila tengok kejahilan anda memberi komen tercatat di sini.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails