Friday, March 28, 2014

Wanita ʻStand-Up Comedianʼ, Apa Hukum Dalam Islam?

Foto
PETAH bercakap membuatkan dua sahabat ini dikenali ramai.

HALAMAN HIBURAN
Karakter bersahaja mereka ketika mengacarakan Anugerah Skrin TV3 tahun lalu untuk segmen iklan bagi menghiburkan penonton di Stadium Malawati, Shah Alam nyata tidak sia-sia apabila sekali lagi bakat pengacaraan mereka terserlah melalui Anugerah Drama Festival Kuala Lumpur (DFKL) yang disiarkan di TV3 hujung Februari lalu.

Bagaikan tidak percaya mempunyai bakat sebagai pengacara, Zulin Aziz, 25, dan Sherry Alhadad, 30, nyata begitu serasi ketika diganding­kan bersama-sama. Tidak sedar bakat pengacaraan itu ada dalam diri mereka, Zulin dan Sherry gembira apabila diberi penghormatan mengacarakan DFKL.

Bertemu pada sesi fotografi bersama Harian Metro baru-baru, masing-masing mengakui gementar dan gembira ketika itu, malah berharap diberi peluang ­mengacara lagi pada masa akan datang.
Keakraban mereka turut terjalin disebabkan masing-masing belajar di tempat yang sama, malah Zulin pernah menjadi anak didik Sherry di Akademi Seni Budaya dan Warisan Kebangsaan (ASWARA).
Hadir mewarnai industri seni sebagai pelakon, Zulin dan Sherry adalah pelajar daripada ASWARA namun Sherry sehingga kini masih aktif sebagai Tutor.

Komen Weblog Ibnu Hasyim:  Inilah corak remaja Malaysia yang dibentuk kerajaan BN kini. Remaja pemimpin negara akan datang. Di mana salahnya pentarbiahan begini dalam Islam? Tanya ulama UMNO  atau kerajaan BN..  Ulama yang dibawah pentarbiahan kuasa politik BN..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails