Monday, March 24, 2014

Gerindra Menang, Prabowo Presiden. -Luna Maya


Kehadiran biduan cantik ini menambah kemeriahan kampanye Partai Gerindra di GBK.  Aksi penyanyi dangdut saat menghibur para simpatisan Partai Gerindra yang menghadiri kempen  SUGBK, Jakarta, Minggu (23/3).
PILIHAN RAYA PRESIDEN INDONESIA 

Jakarta: Stadium Gelora Bung Karno semalam berubah warna menjadi merah dan putih apabila puluhan ribu penyokong Parti Gerindra menghadiri rapat umum terbesar parti berkenaan.
Turut menyertai perhimpunan itu ialah selebriti terkenal yang antaranya Luna Maya, Raffi Ahmad dan Narji.

Ketiga-tiganya menjadi pengacara pada acara berkenaan.
“Gerindra Menang, Prabowo presiden. Mari kita membantu mengubah Indonesia,” seru Raffi dan Luna ketika memulakan kempen berkenaan.

Luna sebelum ini berkata, dia menginginkan presiden yang dapat mewujudkan keamanan di samping peluang pekerjaan yang secukupnya untuk rakyat Indonesia.
“Kalau peluang kerja wujud di seluruh negara, tidak akan ada yang berhijrah ke Jakarta. Kesesakan akan dapat dikurangkan,” katanya.

Selain dihadiri pegawai atasan Gerindra, khususnya calon presiden parti, Prabowo Subianto, rapat umum itu turut dihiburkan oleh penyanyi dangdut yang berpakaian seksi dan goyangan sensasi.
- Agensi
Kehadiran biduan cantik ini menambah kemeriahan kampanye Partai Gerindra di GBK. Seorang penyanyi dangdut saat menghibur para simpatisan Partai Gerindra yang menghadiri kempen di SUGBK, Jakarta, Minggu (23/3).
Komen Weblog Ibnu Hasyim:  Siapa tak kenal Luna Maya yang pernah dikaitkan dengan filem 'kelucahan' di Indonesia. Di Malaysia pun disebut-sebut sebagai 'Luna Maya Seksi Dan Tampil Tak Pakai Bra Di majlus Maharaja Lawak Mega 2013', berpakaian 'sangat seksi hingga menampakkan sebahagian besar pangkal dada'.

Wajarkah dalam kempen pilihan raya memilih presiden di sebuah negara umat Islam terbesar di dunia, wujud cara berpolitik di luar batas-batas hukum Islam?

Sama saja perangai negara sekular di dunia, menjadi penghalang kepada umat Islam untuk melaksanakan Islam di bumi umatnya sendiri..

Lihat sebelum ini..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails