Monday, December 10, 2012

K-Pop Selinap Masuk Dlm Niaga Kosmetik M'sia


HALAMAN HIBURAN 
BUDAYA k-pop kini telah menyeinap masuk dalam periagaan kosmetik di Malaysia pula. Kewujudan kedai kosmetik Korea seiring dengan fenomena Gangnam style yang menjadi kegilaan dan trend seluruh masyarakat dalam negara serta di seluruh dunia.

Malah kejelitaan wajah si pelakon dan penyanyi Korea yang menghiasi layar televisyen serta menjadi pujaan dan trend kosmetik rata-rata wanita hari ini. Hal ini dikatakan menjadi penyumbang utama pembukaan kedai kosmetik Korea pertama dunia, Lovely Korea Beauty Premium.

Kini dilaporkan pembukaan butik itu yang juga pertama di Malaysia adalah langkah permulaan dengan kerjasama Kerajaan Korea Selatan, di bawah pengendalian Institut Industri Pembangunan Kesihatan Korea (Khidi), untuk menjadi peneraju global dalam segmen kecantikan sekali gus membantu mempromosikan produk di pasaran luar.

Apakah kesannya kepada masyarakat Maayisa, positif atau negtif? (IH)


Bagaimana Campur Baur Begini Dari Sudut Adap Agama Dan Adat Ketimuran?
PM Hj Najib Gembira Dengan Hari Belia
Lihat sebelum ini...

2 comments:

Unknown said...

K-Pop sana sini..

Kopi Najis gajah Mempunyai Rasa Menakjubkan

Anonymous said...

furmz [url=http://www.drdrebeatscheapsales.com]cheap beats by dre[/url] uacgvu http://www.drdrebeatscheapsales.com amqx [url=http://www.drebeatsstudioheadphones.com]cheap beats by dre[/url] coyonz http://www.drebeatsstudioheadphones.com fvci [url=http://www.beatsdreheadphonesonsale.com]cheap beats by dre[/url] frfoxk http://www.beatsdreheadphonesonsale.com jbifx [url=http://www.dreheadphonesonsales.com]beats by dre outlet[/url] hlkzcx http://www.dreheadphonesonsales.com wosvl [url=http://www.drdrebeatssales.com]beats by dre sale[/url] akiad http://www.drdrebeatssales.com upbwo [url=http://www.focsa.org.au/myreview/beatsbydre.phtml]monster beats[/url] wwpzu http://www.focsa.org.au/myreview/beatsbydre.phtml hhl

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails