Thursday, November 15, 2012

Ramas Payudara Suatu Kerja Amal?


BANYAK cara dilakukan orang, organisasi atau kerajaan  untuk mendapatkan sejumlah dana yang digunakan sebagai amal. Kerajaan Malaysia pimpinan UMNO pun terlibat sama. Lihat ..Kerajaan Makan Duit Cukai Babi RM9.3 Bilion?  

Pada UMNO,' tidak kira halal-haram asal dapat duit'. Itulah tarbiah UMNO untuk melahirkan manusia robot ekonomi yang rakus. Ramai ahli ekonomi yang berjaya dan kaya, tetapi Islamnya entah ke mana, tidak membangun bersama Islam.

Sekurang-kurangnya dua cara ini digunakan untuk jana ekonomi yang sama konsepnya dengan matlamat UMNO dan kerajaan Malayisa.seperti disebutkan. Cuma, mungkin guna teknik baru yang luar biasa.

Satu: Meramas payudara.

Channel porno Jepun Paradise TV melakukan suatu amal dengan cara luar biasa pada bulan Ogos, 2012. Beberapa wanita, dapat diramas payudaranya oleh siapapun, sebagai bahagian dari “Erotica Will Save The World.” Acara 24-jam itu disiarkan secara langsung secara online, dan semua sumbangan yang diberikan untuk STOP! AIDS, sebuah organisasi yang mempromosikan kesedaran AIDS, pengubatan, dan pencegahan.

Untuk memperoleh kesempatan “unik” ini, satu sampai sepuluh aktres filem dewasa Jepun disediakan. Siapapun yang berusia 18 tahun ke atas, dengan memberikan sejumlah sumbangan, dapat mengikuti acara ini. Sebelumnya tangan penyumbang kena bersih dulu. Jika mereka ingin memeras payudara lebih dari dua kali, mereka harus membuat sumbangan lain.



 
Dua: Tarian lap untuk amal

The Admiral Theater di Chicago melakukan pendekatan yang unik untuk membuat suatu amal di bulan Desember. Mereka menawarkan lap dance percuma untuk siapa saja yang membawa mainan, baru untuk dibungkus dan disumbangkan kepada badan amal lokal. 

Model-model begini sudah lama dilakukan di negara ini, melalui UMNO atau badan-badan amal, cuma teknik-tekniknya sahaja yang diperbaharui. Konsepnya tetap sama. Bahkan dalam beberapa kempen pilihan raya, UMNO menggunakan pe'liur' tarian separuh bogel untuk menarik pengundi.


 
(IH)

10 comments:

Unknown said...

Mau bengkak kalau 24 jam kena ramas..hahaha..gurau aje.

Fesyen janggut Yang Sangat Cool

Anonymous said...

Ramas sajakah? Hisap puting tak boleh ke?

suprie08 said...

bila dia syok itu kira amal la kahkahkah....

UAI said...

Ustaz Azhar Kemah Keming di Astro KLIK SINI

Iklan Jawatan Kosong Terkini KLIK SINI

Anonymous said...

jubor dia pon sodap!!!!!!!!1

Anonymous said...

kita tunggu fatwa wali terompah n.ajis samada benda ni dibolehkan bagi mengutip dana untuk kempen politik Pas...takeeebeeeer!!!

Unknown said...

Adaa jga nonn...,.msti jantan2 mata keranjang berebut2 nk touch....haaaaaaaaaaaaa

Anonymous said...

sebelum umno dapat dosa jika benar2 lakukan sedemikian, ibnu hashim awal2 dah dpt dosa sbb memperkenalkan.... buat malu pas je laaa....

Anonymous said...

yang saudara tunjukkan tu semuanya dekat luar negara tak nampak pulak muka orang malaysia kat situ entah-entah saudara ada terlibat jugak kot sebab tu semua info dapat tahu

Unknown said...

Memekna sakalian letakan ath kgok

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails