Saturday, September 18, 2010

40 Sami Terima Duit Raya Dirham Dari Tok Guru Nik Aziz

Tok Guru Nik bdul Aziz dan Salahuddin bersama ketua kaum Sikh.

KOTA BHARU, 18 Sept10:
Majlis Rumah Terbuka PAS negeri Kelantan yang diadakan setiap tahun, hari ini menyaksikan kehadiran 40 sami dari seluruh negeri yang makan bersama Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Mereka telah menerima sumbangan duit raya dalam bentuk dirham yang disampaikan sendiri oleh Tuan Guru, pada majlis yang diadakan di Dataran Stadium Sultan Mohamad ke IV.

Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub, membayangkan kejayaan PAS mentadbir Kelantan telah diraikan oleh setiap lapisan masyarakat, kini menyambut tahun ke-20 dengan sokongan rakyat yang semakin kukuh. Ini dibuktikan kehadiran rakyat ke majlis Sambutan Aidilfitri PAS Kelantan yang mencecah 15,000 orang pada tahun ini.

Ketika ditemui di majlis tersebut, beliau berkata, sambutan yang menggalakkan daripada rakyat Kelantan terhadap pimpinan ulama di bawah Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat boleh dijadikan kayu pengukur. Justeru, katanya dakwaan Umno bahawa sokongan terhadap PAS semakin berkurangan amat tidak berasas.

“Pelbagai program yang dianjurkan oleh kerajaan dan parti di Kelantan kini, kita boleh lihat sambutannya yang begitu memberangsangkan dan dakwaan Umno yang mengatakan rakyat Kelantan sudah bosan dengan PAS tersasar sama sekali,” katanya yang juga Ahli Parlimen Kubang Kerian. (AK)

Dapatkan 4 buah buku e-buku IH percuma! Klik di sini..

4 comments:

Anonymous said...

franklin and marshall franklin marshall pas cher rwnlh doudoune moncler pas cher doudoune moncler pas cher gwlwz http://sacsmainvuittonsdesoldes.com &

Anonymous said...

moncler doudoune moncler pas cher jocun louboutin louboutin pas cher jvdct http://abrcromfitchsparisdesoldes.com &

Anonymous said...

gifuycga zsqziocwsk abercrombie sale eypnwwv http://abercromfitchsxoutletstores.webeden.co.uk/#8731 eqzqxpfc qdtndmfqqr moncler coats tcoxyjg http://mclerjakcetsxoutletstores.webeden.co.uk/#9923 tcenlctr [url=http://salesrbansunlgassesoutletstore.info/#1961]ray ban sunglasses[/url] rbbwabizcc wegrctai [url=http://salesmulbagsoutletstore.info/#8580]mulberry bags[/url] uduvyfbsjv http://salesmulbagsoutletstore.info/#8096

Anonymous said...

franklin and marshall franklin marshall pas cher goolj abercrombie pas cher abercrombie france oiigd http://franklinnsmarshallsdemagasin.com &

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails