Sunday, September 12, 2010

Artis Nash Bekas Suami Terkejut & Sedekah Fatihah.

Gambar: Seorang suspek kes pembunuhan Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga yang lain ketika dibawa ke Balai Polis Bukit Jalil hari ini.


Anggota polis unit skuba bersiap sedia untuk menyelam ke dalam sebuah anak sungai Kancong Laut yang dipercayai tempat pembuangan abu mayat pembunuhan jutawan kosmetik Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga lagi rakannya berhampiran Ladang Gadong, Tanjong Sepat dekat Morib di Banting, Ahad. - Foto BERNAMA

PETALING JAYA: Penyanyi Nasharuddin Elias atau lebih dikenali sebagai Nash (gambar di sebelah) terkejut apabila menerima berita pembunuhan bekas isterinya, Datuk Sosilawati Lawiya, 47.

Nash berkata, beliau mengetahui berita sedih itu melalui laporan media pada Ahad.

"Seperti rakyat negara yang lain, saya rasa ia tidak sepatutnya berlaku. Mangsa-mangsa tidak sewajarnya dibunuh secara kejam.

"Saya ingin mengucapkan takziah kepada anak-anak Sosilawati dan waris keluarga tiga mangsa yang lain," katanya.

Media pada Ahad, melaporkan Sosilawati dan tiga rakan lelakinya dibunuh dengan kejam sebelum mayat mereka dibakar dan abu mereka dibuang di sebatang sungai di Tanjung Sepat, Banting.

Nash berdoa semoga roh keempat-empat mangsa ditempatkan di kalangan orang yang beriman. "Saya sedekahkan al-Fatihah kepada beliau (Sosilawati: gambar sebelah) dan yang lain," katanya yang berada di Sabah untuk berhari raya.(AK)

Lihat sebelum ini...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails