Sunday, May 09, 2021

DAP kecam serangan Israel... Dasar musang berbulu ayam?

 

Kenyataan akhbar: DAP kecam serangan Israel di Masjid al-Aqsa

Oleh Teo Nie Ching

(Setiausaha Antarabangsa DAP)

Parti Tindakan Demokratik (DAP) mengecam serangan anggota keselamatan Israel ke atas warga Palestin di Masjid al-Aqsa semalam. 

Menurut laporan, 178 orang warga Palestin telah cedera dalam serangan tersebut yang terjadi ketika jemaah mengerjakan solat terawih.  Juga menurut laporan, ramai para jemaah yang terperangkap akibat serangan tersebut, termasuk wanita dan kanak-kanak. 

Serangan terhadap rumah ibadat ialah perbuatan terrorisme dan tidak sepatutnya berlaku, apatah lagi semasa bulan Ramadan dan Aidilfitri juga bakal menjelang. 

Israel sepatutnya mencari jalan untuk mengurangkan konflik Timur Tengah yang semakin meruncing dan bukan mengambil jalan keganasan.

DAP menggesa kerajaan Malaysia untuk turut sama mengecam serangan Israel tersebut. – Roketkini.com

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Memang dasar parti kafir, musang berbulu ayam.


Sila lihat..


4 comments:

Anonymous said...

Jawi pun tolak. Anak dap pun tolak sek kebangsaan. Proses pembinaan wilayah dap di malaysia.

Anonymous said...

Jika saya mati dan hidup semula pun, saya tetap tidak percaya pada puak DA-Pigs dari dulu, kini dan selamanya kerana mereka adalah puak kafir harbi yang bersikap ultra rasis terhadap agama Islam dan umat Islam terutamanya kaum Melayu Islam.

Mereka dan khadam munafiqun liberal mereka menggunakan pelbagai fitnah dan persepsi untuk melaga-lagakan, memecah-belahkan dan melemahkan umat Islam supaya mereka boleh berkuasa semula untuk menindas Islam dan umat Islam.

Sesungguhnya puak PA-Pigs dan puak DA-Pigs mempunyai DNA rasis ultra kiasu yang sama kerana PA-Pigs adalah induk kepada DA-Pigs.

Maka kita tidak terkejut melihat puak PA-Pigs menindas kaum Melayu Islam di Singapork dan DA-Pigs memindas kaum Melayu Islam di Msia.

Bukankah slogan puak evangelis seperti Johor for Jesus, Subang for Jesus, Malaysia for Jesus dll mencerminkan cita-cita, matlamat dan perjuangan sebenar puak evangelis roket di negara kita ???

Cukuplah 22 bulan ! Jika 22 tahun puak kafir harbi berkuasa, kaum Melayu Islam mungkin akan menjadi pelarian di negara sendiri setelah hak mereka dihapuskan oleh kaum pendatang asing !

Apa nak dihairankan jika sekarang pun puak kafir harbi dan khadam munafiqun liberal mereka sudah berani menghina Islam dan umat Islam terutamanya kaum Melayu Islam ! Pemimpin mereka telah menghina kaum Melayu Islam dengan melabelkan kaum Melayu Islam sebagai 'katak rebus', pemalas, korup dll.

Anonymous said...

Harap jangan ada org Melayu yg terpesona dengan puak2 MUSANG BERBULU AYAM INI! CHUVANIS akan bersikap rasis selama2nya dibahagian muka bumi manapun didunia ini... hati2!

Anonymous said...

Baru saje rasenye rakyat Malaysia orang2 Melayu terutamanya TERTIPU dengan MANIFESTO2 TIPU PARTI MUSANG BERBULU AYAM ni, impak kena TIU tersebut MASIH terngiau2 lagi! Kah..kah..kah..



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails