Wednesday, May 05, 2021

Ini jawapan kepada lontaran mengenai Perang Badar PRU 15 masa kini?

"Suasana politik di Malaysia kini sama seperti suasana hampir Perang Badar di zaman Raslullah SAW. Sebelum berlaku Perang Badar ahli politik waktu itu terbagi dua. Golongan Islam dan yang bukan Islam. Timbul idea penyatuan ummah, sehingga hampir jelas pertembungan antara kumpulan beriman dan kufur.

PAS bersama kumpulan Melayu berasaskan Islam akan bertarung dengan puak-puak khianat dan penentang Islam. Pertempuran ini berlaku dalam medan perang 'peti undi' PRU 15 yang akan diumumkan sikit hari lagi. Dengan ini semangat Perang Badar ini wajib dipulihkan segera!" -Ibnu Hasyim.

BENARKAH komen di bawah ini jawapannya?

Anonymous said...

"Enemy At The Gate" - DAP@PAP Rencana Sulit Nya Hanya Selepas Sehari Tawan Putrajaya saja sudah memadai.

Keputusan undian CEC DAP yang lalu , seharus nya membuka mata rakyat terutama nya orang Melayu.

Apa yang terjadi barua DAP ini ialah ahli Melayu dalam DAP yang tidak lansung di iktiraf oleh ahli Cina yang menjadi pengundi pada pemilihan Jawatan Kuasa Kerja Pusat DAP.

Ia umpama seperti kedudukan orang Melayu di Singapura , di mana walaupun jumlah Melayu kedua paling ramai namun dalam heraki negara milik abang DAP ia itu PAP, Melayu terletak di kasta paling pariah

DAP sebenar nya menyerang Islam namun mereka sembuyi serangan di atas nama politik, dan mereka menyerang jenama "PN" ada lah parti harapan orang Islam dan majoriti nya Melayu.

Dua halangan besar kepada DAP untuk menguasai orang Islam ada lah parti UMNO dan institusi Raja.

Jika dua "barrier" ini dapat di tumbangkan, maka seluruh umat Islam dapat di jinak kan.

Pesta arak bukan lah penting sangat untuk di raikan oleh DAP dan pembangkang , namun itu sahaja antara jalan untuk memecah belah kan umat Islam dan melayu.

Apabila isu pesta arak di bangkitkan , umat Islam berpecah antara Islam sejati dan Islam barua.

Yang bertaraf barua @ hamba DAP akan mencari jalan untuk menghalal kan hanya untuk memuaskan boss mereka atas sebab sudah memakan "dedak" dari DAP.

Dengan barua Melayu Mudah Lupa yg disulami anak cucu nya pejuang LGBT dan COMANGO bersesuaian dengan agenda Evanglista Komunis maka DAP tidak perlu pun kerusi majoriti untuk menguasai kerajaan Pusat.

DAP hanya perlu jumlah kerusi yang boleh membantu PH menjadi kerajaan sahaja sudah memadai kerana senjata ampuh DAP ada lah rasuah, kuasa "ugutan" dan kuasa tekanan.

Jika DAP cuma mendapat 20 kerusi parlimen pun namun jumlah itu boleh membuat PH jadi kerajaan, maka DAP akan ugut akan keluar dari PH dan semua komponen tidak dapat jadi kerajaan pusat.

Termasuk lah individu seperti Tun Mahathir yang terlalu terdesak mahu kan kuasa pusat era PH. Tun melepaskan banyak bagasi sulit nya yang memerlukan kuasa Perdan Menteri dan Menteri Kewangan.

Selepas itu serangan terhadap Melayu UMNO dan Raja Raja pun akan di mulai oleh DAP mengguna kan barua Melayu nya.

Maka cadangan pelik pelik akan terdengar dari Melayu DAP ini. Jika PRU 15 parti Melayu tumbang maka Raja Raja Melayu di turunkan.

Maka bermula lah pesta arak, pesta "gay rights" ajaran pluralisme, syiah, COMANGO dan sekwatu dengan nya melalui proksi barua Lee Kwan Yew@DAP iaitu Melayu PKR/PAN

Ramai anak muda Melayu perlu diberi kefahaman isu isu ini dengan baik. Jika mereka tidak menguasai isu ini dengan baik maka mereka sering jadi adu domba politik murahan.

Sering bercakaran sesama sendiri melalui serangan fitnah persepsi oleh pemimpin yang sudah terlalu tua dan nyanyuk ini.

Jihad new norm anak Melayu adalah di peti undi. Melalui PN gabungan UMNO/ PAS/Bersatu Melayu boleh menguasai negara.

Melayu orang muda mahukan politik matang , politik fakta politik data dan statistik di era teknologi maklumat dihujung jari mereka sekarang ini. Politik 'acah acah power' dengan puisi sajak retorik meloyakan tak laku lagi era ini.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails