Sunday, December 13, 2020

.."PH sudah tewas sebelum masuk gelanggang.” -DrKamarul Zaman

 

Pegawai Komunikasi PAN akui PH kini bercelaru

DENGAN selesainya kemelut kecil di Perak, bolehlah kita beralih kembali kepada krisis besar PH. Kita mulakan dengan pengakuan terbuka oleh ‘Pegawai Komunikasi PAN’ ini dahulu:  

(1) “PH kini di semua peringkat dalam keadaan bercelaru, curiga-mencurigai dan sindir-menyindir”.

(2) “Penyokong PH sendiri agak sukar mengesan keyakinan para pemimpinnya untuk menghadapi PRU depan”.

Sangat berat sekali kenyataan ‘Pegawai Komunikasi PAN’ ini kerana:

(1) Bukan hanya di dalam peringkat tertentu sahaja tetapi ‘di semua peringkat’ dalam PH ‘keadaan bercelaru, curiga-mencurigai dan sindir-menyindir’ sesama PH ini wujud.

(2) Kesukaran mengesan keyakinan para pemimpin PH untuk menghadapi PRU depan ini bukan dikesan oleh penyokong BN, PN atau MN tetapi oleh ‘penyokong PH sendiri’.

Apakah ‘Pegawai Komunikasi PAN’ ini berani menulis begini jika ia adalah tidak betul?

Bukan setakat itu sahaja, malah dalam satu lagi tulisan lain Pegawai Komunikasi PAN ini turut membuat beberapa pengakuan terbuka lain yang lebih menarik, iaitu:

(1) “Di sebalik keyakinan tinggi yang diulang-ulang untuk menjatuhkan Muhyiddin Yassin sebagai perdana menteri yang lemah, rupa-rupanya pembangkang atau lebih khusus PH jauh lebih lemah.”
(2) “Tiada guna untuk mengutuk Muhyiddin sebagai perdana menteri kerajaan yang lemah kerana rupa-rupanya yang mengutuk PN itu adalah pembangkang yang jauh lebih lemah dan tiada fokus.”
(3) “Apakah ada sesiapa lagi dalam kalangan PH yang masih yakin bahawa Anwar Ibrahim mempunyai bilangan ahli Parlimen yang cukup untuk menyokongnya sebagai perdana menteri? Rasa-rasanya seperti jauh panggang dari api!”
(4) “Jika sekarang peperangan berlangsung, PH sudah tewas sebelum masuk gelanggang.”

DR KAMARUL ZAMAN HAJI YUSOFF – HARAKAHDAILY 10/12/2020

Lihat mengenai IHtv..

IHtv: Sampaikan Islam Melalui Chenel Youtube..

7 comments:

Anonymous said...

prof kangkong dibuat pedoman hahaa

Anonymous said...

Professor kangkung yg ditakuti dap. Dap ngajor jahat ngajor fitnah.

Anonymous said...

Astro Awani ni kroni atok punya company. Maka kroni atok pun mula terkinja kinja buat fitnah jijik sambil membatu api melaga lagakan sebabnya mudah jer. PejWang dan boboi dah dilupakan oleh rakyat.. maka nasib legasi haprak ini terumbang ambing utk dilupuskan

Laporan yang mendakwa Presiden PKR Anwar Ibrahim memperoleh sokongan daripada 10 ahli parlimen Umno kini dinafikan sumber dalaman Pakatan Harapan (PH).

Memetik individu yang tidak dinamakan Awani berkata dakwaan Anwar mendapat sokongan daripada tokoh kanan Umno termasuk Najib Razak dan Ahmad Zahid Hamidi juga palsu.

"Kami menafikan laporan berita itu. Maklumat berkenaan juga adalah palsu," petik portal berita berkenaan.

Terdahulu portal berkenaan - juga memetik sumber tidak didedahkan - yang mendakwa Anwar bakal mendapatkan perkenan menghadap Yang di-Pertuan Agong Al-Sultan Abdullah Sultan Ahmad Shah bagi mempersembahkan perakuan bersumpah (SD) yang diperolehinya.

Udah udah lah atok... berhenti buat fitnah jijik bole tak... dah nak mati dahh..

Sukakan kedamaian said...

DeKat luar negara,lecturer U takda kisah pasal politik negara.mereka giat buat kajian, terbitkan journal,berusaha menjadikan U masing2 sampai bertaraf dunia.tapi kat Malaysia,sibuk berbicara pasal politik,hasil tarak.dok merapu.patutlah U kat Malaysia jauh ketinggalan berbanding dgn singapore.sebab dapat pensyarah yg sibuk berpolitik.tahniahlah U yg dpt manusia malaun ni🤣

Pertahan Hak Orang Asal Islam/Melayu Malaysia (Defend Indigenous Malaysian Muslim/Malay Peoples' Rights) said...

Pi MAMPOS lu homo DAPpengganas!! guan eng LONGKANG HANYIR DAP bangkai dibuat PEDOMAN!!

Pertahan Hak Orang Asal Islam/Melayu Malaysia (Defend Indigenous Malaysian Muslim/Malay Peoples' Rights) said...

PENIPU nak MAMPOS lu HOMO Pariah BANGKAI DAPpengganas ni!! Patutlah Pensyarah2 SingaPORK hanya BANGKAI2 bangang, hanya jadi KULI2 PAP LONGKANG!!

Anonymous said...

bila kita tegur nak tutup hujah label anjing DAP kata bodoh kan marah dah xde isu ke? igt kami bodoh ke nak sokong KAPIAQ? Otak kat lutut sikit2 DAP apa yg nko takut kat DAP....Pergi jihad la wei….berani dalam ni saja buek apa...Bubuh racun dalam sungai Muda tu hahahaha....sikit2 DAP DAP DAP....komen merapu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails