Saturday, December 19, 2020

Kes Pelacuran Dalam Talian Kelas Atas, Mengheret Artis &Model Di Bandung

Foto: Dony Indra Ramadhan / detikcom

Bandung: Polis Daerah Jawa Barat mendedahkan praktik pelacuran dalam talian kelas tinggi di Kota Bandung yang menyeret model artis dan majalah dewasa dengan inisial TA.

Tiga orang yang berkomplot untuk menjadi pekerja seks untuk orang kaya dinamakan sebagai suspek. Yang perlu diketahui, TA ditangkap oleh polis di sebuah hotel di Bandung, Khamis (17/12). Bukti yang dirampas terdiri daripada komputer riba, telefon bimbit, buku simpanan, kad ATM hingga alat kontraseptif, alias kondom ketika polis melakukan serbuan.
Sementara itu, TA masih menjadi saksi. Lalu bagaimana status TA sekarang?

Pengarah Penyiasatan Jenayah Khas Kepolisian Daerah Jawa Barat, Kombes Pol Yaved Duma Parembang, mengungkapkan bahawa pada masa ini seniman TA telah dihantar pulang dan dikenakan status pelaporan wajib.

"Setelah 1x24 jam keluar dan masih wajib melaporkan," kata Yaved ketika dihubungi detik.com, Sabtu (19/12/2020). Sebelumnya, Ketua Perhubungan Masyarakat Kepolisian Daerah Jawa Barat, Kombes Erdi A Chaniago, di Markas Besar Kepolisian Daerah Jawa Barat, mengatakan bahawa kadar layanan seks yang ditawarkan kepada orang ini sangat bagus.

Berdasarkan penyelidikan dan pemeriksaan, TA dan muncikari (talibarut)nya mengenakan tarif hingga Rp 75 juta untuk satu tarikh. Tiga orang, yang terdiri daripada ejen dan muncikarinya, iaitu RJ, AH dan MR, adalah suspek. RJ dan AH sebagai ejen yang mengiklankan TA melalui dalam talian atau salah satu laman web. Sementara itu, MR berperanan sebagai germo. "Awal AH ditangkap di Medan, sementara RJ berada di Jakarta. Mereka berdua memiliki kewajiban untuk mencari atau mengiklankan wanita yang bekerja sebagai artis, selebriti dan kemudian model. Mereka adalah orang yang beriklan. Kami mengembangkannya, kemudian mendapatkan yang lain yang kami katakan adalah seorang germo. Sekarang germo ini memiliki inisial. MR aka Alona, ​​"kata Erdi. Erdi mengatakan bahawa pimpa Alona sendiri mempunyai jaringan yang luas dengan germo lain. Sebenarnya, Alona mempunyai jaringan pimp di seluruh Indonesia. "Apa yang kita dapat adalah pelacuran kelas tinggi. Kerana mereka mampu dan berkemampuan sesuai dengan kehendak pelanggan. Contohnya, pelanggan mahukan artis, mereka cari. Pelanggan mahukan selebriti atau pekerja swasta, mereka dapat mencarinya," kata Erdi. (IH)

Pelacur-pelacur di Malaysia.

14 comments:

Anonymous said...

Yg ni ph tak nak pulak hentam. Depa dok hentam ulamak jer. Dasar munafiq.

Anonymous said...

Satu soalan sahaja:

geng PAS tolong jawab.

Apa pemimpin PAS buat bila seorang wanita Malaysia "dikatakan" MURTAD bila berkahwin dengan Manpreet Singh (ketua Pasukan Hoki India) mengikut upacara agama bukan Islam.
Beliau menukar nama dari Illi Najwa Saddique kepada Manpreet Singh.
Tolong jawab....pejuang Islam konon....

Rujuk:

http://m.tribuneindia.com/news/nation/hockey-skipper-weds-malaysia-with-pak-roots-185319

Anonymous said...

Ha ha ha
PAS bukan ada ulama tapi ULARtamak

Kumpulan Pejuang Kemerdekaan Bangsa Orang Asal Melayu Islam Malaysia (Malaysian Indigenous Malay Muslim Peoples' Liberation Group) said...

Oi BANGANG, itu kat INDIA kan?!! Lu HOMO DAPbangkai ni mmg. boleh BERAMBOS!!

Kumpulan Pejuang Kemerdekaan Bangsa Orang Asal Melayu Islam Malaysia (Malaysian Indigenous Malay Muslim Peoples' Liberation Group) said...

BANGKAI lu HOMO DAPpengganas!!

Kumpulan Pejuang Kemerdekaan Bangsa Orang Asal Melayu Islam Malaysia (Malaysian Indigenous Malay Muslim Peoples' Liberation Group) said...

DAP tu penuh BANGKAI2 ANJING!!

avanza5990 said...

teloq kena ikat rapat dah ka. kah kah kah.

Anonymous said...

Hoi bangang
ini orang melayu Malaysia
kahwin di India la ngok....

Anonymous said...

Saya dah lama tahu
Orang Melayu Malaysia
tukar nama dah kahwin di India


Soalnya:
Orang Muslim ini adalah rakyat Malaysia dan tinggal di Malaysia

Anonymous said...

9.46

Kerajaan PN@Mahyuddin proksi Tun tidak berusaha pinda Akta 355 memusuhi dan menghancurkan Islam secara senyap.!? Awas musuh dalam selimut.

Susulan satu laporan berkenaan perkahwinan Kapten hoki India, Manpreet Singh Pawar dengan seorang gadis dari Malaysia Illi Najwa Saddique kononya ada pertalian dengan tokoh VVIP negara ini. Berita ini telah menimbulkan tanda tanya warga net tentang status agama gadis berkenaan.

Rang Undang-Undang Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah) 2016 (RUU 355) yang kini 'bergema' kembali bukanlah untuk diluluskan, sebaliknya untuk digugurkan.

Ahli Majlis Pimpinan Pusat, Parti Amanah Negara (Amanah), Faiz Fadzil berkata, orang Melayu Islam ternanti-nanti bilakah kerajaan Perikatan Nasional (PN) yang dianggotai Pas akan membentangkan RUU 355 tersebut di Parlimen.

Menurutnya, jangkaan orang ramai ternyata meleset apabila Timbalan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri (Hal Ehwal Agama), Ahmad Marzuk Shaary memberi jawapan bahawa RUU 355 perlu selaras dengan Perlembagaan Persekutuan.

“Ketika mana hujah ini dibangkitkan dahulu, pakar undang-undang dilabel menentang RUU 355 sehinggakan seorang ulama Pas bersikap takfiri mendakwa sesiapa yang menentang RUU 355 akan ditanam di jirat Cina.
“Apabila disoal tujuan RUU 355 ini adalah untuk pelaksanaan hukum hudud, Pas berdolak-dalik mendakwa RUU ini bagi meningkatkan martabat Mahkamah Syariah. Apakah perasaan ribuan orang Melayu Islam yang hadir ke Himpunan RUU 355 pada 18 Februari 2017 di Kuala Lumpur yang ikhlas mahu melihat RUU ini diluluskan.

RUU 355 melalui pelbagai siri debat selepas diusulkan Abdul Hadi yang juga Presiden PAS. Sudah pasti DAP menjuarai isu ini kerana sentimen parti itu sentiasa negatif terhadap apa saja yang berkaitan dengan Islam dan Bumiputera.

RUU 355 diseret sebagai bayangan Akta Hudud. Pada hal, tahun 1987, Akta Mahkamah Syariah 1967 ini pernah dipinda. Pindaan 1987 menjadikan akta ini terkenal dengan angka 355.

Tiada sebarang perubahan mengenai jenis kesalahan. Akta Mahkamah Syariah tetap hanya bagi isu Zina, Qisas (Fitnah zina) dan arak.

“Kini, RUU 355 yang dibawa Pas sebelum ini tinggal kenangan,” kata Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Permatang Pasir itu dalam satu kenyataan hari ini.
Faiz berkata, RUU 355 menjadi titik tolak perpecahan dalam Pas dan Pakatan Rakyat sebelum ini, kononnya Pas serius mahu membentangkan pindaan kepada Akta 355 itu bagi meningkatkan hukuman jenayah syariah.

Secara identifikasi, terdapat 135 Ahli Parlimen Islam akan berdepan dengan usul meluluskan RUU 355. Sejumlah 86 MP UMNO, 15 PAS dan 6 PAN. Bakinya dari PKR, Parti Komponen BN Sarawak dan satu MP DAP Bukit Bendera, Zairil Johari.

Namun 135 MP Muslim tidak berada dalam satu blok pukal bagi menjamin usul ini lulus dengan minimum 112 undi majoriti mudah.

Awas PN ada ras klon PH. PN ini adalah proksi Mahyuddin@Tun. Kena ingat Tun dan Marina Gereja menjuarai acara guling guling menjulang plakad politik toksik COMANGO Seksuality Merdeka LGBT.

Ingat ini kerajaan PN proksi Tun@ Mayhuddin dan Azmin Semburit dan bukan kerajaan BN yang dipimpin oleh UMNO..!!

Lu fikir lah sendiri siapa Tun ketika ini petualang memusnahkan Islam di negara ini.

Anonymous said...

Ph hentam ularmak je..

Anonymous said...

Bangkai lu pemuja najib 2.6 bilion..kahkahkah!

Anonymous said...

PN proksi tun madet tu rupanya ke? So puak lebai ni bersekongkol dgn madet rupanya..hurm..patut la anjing pas jarang serang madet..

Unknown said...

Semoga allah melaknat mereka2 yang menghina ulamak.... Takbir3...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails