Sunday, July 19, 2020

Langit tak selalu cerah wahai cucu2...

Truth Vaccine: #Eksklusif : [GAMBAR] Anak Lelaki Tun Mahathir GAY ...
Syarikat arak milik anak Mahathir San Miguel mengintai peluang ...

KOMEN yang diangkat dari blog ini..

Anonymous said...
ALL MY BITCHES (DOG) LOVE ME..!!
Nama cucu kesayangan Bekas Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia Tun Dr Mahathir Mohamad ini adalah Othman Bin Mirzan.
https://troopersantidapclub.blogspot.com/2017/11/syok-betul-cucu-madey-kutty-dengan.html?m=1

Anak cucu nih dengan penuh angkuh dan bongkak memuat naik gambar beliau tidur bersama anjing-anjing kesayangan dengan kapsyen “All my bitches love me” dalam lama instagram yang dikongsikan secara umum.

Hebat sungguh Gaya hidup cucu Melayu Baru ni yang beragama Islam. Menyentuh anjing yang merupakan najis mughallazah kecuali dalam beberapa kondisi tertentu.

Memelihara anjing dan tidur bersama najis berat tersebut bukan kondisi yang dibenarkan dalam Islam.

Oleh itu jangan memanipulasikan agama Islam untuk menghalalkan gaya hidup Melayu Baru bersama anjing-anjing kau..!

Bapanya yang bernama Mirzan pernah dikaitkan dengan pembelian kilang arak San Miguel Corp di Filipina.

Makciknya yang bernama Marina@Gereja Mahathir sering dikaitkan dengan kebebasan seksual Lesbian, Gay, Biseksual dan Transgender(LGBT) dan gerakan COMANGO

Datuknya pula Mahathir dikatakan cuba berlagak bagaikan malaikat apabila mendakwa semua orang salah dan yang menunaikan haji sah melalui 1MDB adalah haram.

Othman Mirzan anak cucu Melayu Baru yang sering memaparkan gaya hidup mewah dalam laman sosial beliau kini memalukan rakyat Malaysia.

Hanya berstatus cucu terkaya melalui rompakan khazanah orang Melayu dan bailout beratus billion. Jangan perasan bagus wahai anakcucu Melayu Baru ini.

Cucu Saudara CEO PNB jual Plaza Damansara kepada kroni Daim pun fake degree jugak ker..!?
Langit tak selalu cerah wahai cucu cucu sekelian.!!

9 comments:

cikminah said...

Banyak-banyak berastagafar, Ustad. Awakkan orang beriman dan alim.
Ini salah satu napsu yg perlu dikawal. Mengumpat ni memang sedap. Setan dan Iblis sentiasa bersorak. Yang diumpat tak rugi apa-apa. Dia memang masuk nuraka. Jadi, apa pekdah usyad menambah dosa....???

Anonymous said...

Gaya hidup Kerala baru bertopengkan 'Melayu' untuk kencing kaum Melayu yang sangat naif ????

Anonymous said...

Jika kejahatan atau keburukan keluarga pemimpin telah diketahui oleh orang ramai atau kejahatan atau keburukan keluarga pemimpin mempunyai kesan buruk ke atas orang ramai , maka tindakan mendedahkan keburukan atau kejahatan tersebut bukankah tindakan memgumpat dan tindakan ini tidak berdosa !!!

Anonymous said...

Bukankah sebilangan orang Yahudi dari Kerala telah berhijrah ke Tanah Melayu semasa British menjajah Tanah Melayu ?

Anonymous said...

Setan pakatan hancing pimpinan gonna end kepala bapak kafir harbi merasakan diri mereka 'suci' walaupun mereka telah menghina agama Islam dan menafikan hak umat Islam.

Anonymous said...

Cikminah kena banyak belajar lagi. Ada umpat yg perlu didedahkan dan ada umpat yg tidak perlu didedahkan. Cikminah boleh buka pada tajuk umpat dan apa hukum feqahnya.

Jangan mudah turunkan fatwa ust tambah dosa.

Anonymous said...

Pembetulan Komen 8:14

Jika kejahatan atau keburukan keluarga pemimpin telah diketahui oleh orang ramai atau kejahatan atau keburukan keluarga pemimpin mempunyai kesan buruk ke atas orang ramai , maka tindakan mendedahkan keburukan atau kejahatan tersebut bukanlah tindakan mengumpat dan tindakan ini tidak berdosa !!!

Anonymous said...

Dlu bkn main lg siap nk usulkan undi percaya atok. Skrg dikeji. Mmg betul2 penunggang agama la puak pas ni. Lps tu jd khadam mca.

Anonymous said...

Lama x dgr citer ruu355, negara Islam, hudud, nk tutup kilang arak sm kedai judi. Terlampau ramai agamawan yg jd munafik. Lebih malang lg, sibuk salahkan org lain. Tu blm masuk memfitnah sesama Islam dan bukan Islam. Jauh sgt sesat ni..kalo x rase pada manusia pun, malu la pada Allah. Hati dah hitam sangat ke?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails