Wednesday, April 08, 2020

Duta Khas Ke T/Tengah: T/Kash PM Pakatan Nasional M'sia!


Admin) : Gambar Kuliah Dhuha Jumaat... - Dato' Seri Tuan Guru Haji ...
Weblog Ibnu Hasyim amat berterima kasih dan menghargai kepercayaan Perdana Menteri melantik Presiden PAS sebagai Duta Khas Perdana Menteri ke Timur Tengah.

Weblog ini sama seperti PAS yang merasakan perlantikan tersebut membolehkan Presiden PAS turut membantu Kerajaan Perikatan Nasional dalam mengharmonikan lagi hubungan diplomatik dan antarabangsa khususnya dengan Negara-negara Timur Tengah. 

Presiden PAS sebagai Duta Khas tentulah akan bekerjasama erat dengan Menteri Luar, Dato’ Seri Hishamuddin Hussein dan Wisma Putra. 

Terima kasih juga kepada Presiden PAS yang tidak pernah meminta jawatan mahupun kedudukan dalam Kerajaan, sebaliknya bersedia berkhidmat di mana jua demi menguatkan serta menjamin kestabilan kerajaan pimpinan Perdana Menteri.

Weblog ini juga menyambut baik hasrat PAS akan melantik satu Jawatankuasa Penasihat berbentuk ‘Hisbah’ bagi memantau tugas dan menasihati anggota Kerajaan daripada kalangan PAS agar mereka dapat menjalankan tugas serta tanggungjawab dengan jujur dan terbaik. 

Memandangkan Presiden PAS turut berada dalam Kerajaan, mungkin Jawatankuasa itu akan dilantik dari kalangan pimpinan Majlis Syura Ulamak PAS. 

Sekian dari  
Informasi Peluang Kerja Di Jerman Pula Ini Triknya Ibnu Hasyim
Ibnu Hasyim.
Tel 011 33111321 (KL)

9 comments:

Ibnu Hasyim said...

T.kasih komen anda..

Anonymous said...


Maaf Pak Ibnu,
Biarkan mereka teruskan Meroyan.
Ya, kita tahu, masih ada puak anjing kurap jilat juboq gian eng meneruskan hasut ganggu..
Tak usah menyamar le, orang kenal mana penjilat juboq kapiaq gian eng.
Kesian, Masih jadi barua DAP lgi.

Kesian. Masih lagi mahu ikut hukum rimba. jadi hantu berpuaka. Masih tak tamadun. Jadi peluloq juboq tak basuh, si kulup gian eng. barua pecacai yang patut di hukum sula atau rejam kerana pembelot. Mana lagi geng puaka rimba, tulang besi, dan babi-babi buta tu..

Bertaubatlah.. tak besar mana dedak babi itu. Miskin keparat sangat ke?? kalau mampuih panggil lah gian eng solat.. hii jijik dan kesiannya. hi hi hi
Takde idea.. masih ulang bende sama. Miskin segala.. padanlah jadi barua..

DAP macam cicak penyet, kering, kepala terapit pintu, terkepit. Ekornya luruh jatuh terkodek-kodek. Terkodek itulah suara bunyi bising penjilat,peluluq juboq tak basuh si kulup gian eng. hi hi hi . tak malu muka tembok pungkok babi..

Jilat Juboq gian eng.. Jilat Juboq gian eng.. Jilat Juboq gian eng..
Mereka bangga disebut macam tu.

Hiiiiiiiii

Anonymous said...

Terimakasih kerana terus berBloging pak ibnuhasyim.

Anonymous said...

KERAjaan PH telah tumbang sebaik sahaja TDM meletakkan jawatan PM maka rakyat berhak melalui ahli parlimen mereka membentuk kerajaan PN yang baharu maka tidak wujud kerajaan pintu belakang

Kerajaan pintu belakang hanya wujud dalam dunia khayalan asap ganja barua , RBA dan pemimpin-pemimpin puak kafir harbi dan KHADAM liberal mereka sahaja.

Mereka sebenar bersikap anti-Islam dan rasis terhadap umat Islam maka mereka menentang dan menolak kerajaan baharu pimpinan Melayu Islam.

Anonymous said...

Terbaik dan mantap tuan Ibnu Hasyim.

Anonymous said...

Kantong kosong, sejak menteri duit jual aset2 zaman ph. Slowly improvekan kantong negara. Jangan retorik macam pakatan hancing. Ada menteri agama pun, yg tak kena bidang dengan agama. Kemudian cakap pasal agama. Retorik tahap kencing hancing. Tolak retorik dan fitnah gang hancing.

Unknown said...

Budak gilo mano pulak yg tulih ni kapiir mabuk ko

Anonymous said...

TGHH sepatutnya memegang jawatan lebih tinggi, memandangkan keterlibatannya yg lama dalam politik dan pengalaman politiknya. Banyak kali difitnah sebagai ulamak jahil oleh ph termasuk fitnah terima rasuah 90 juta. Sampai hari ini pun fokus fitnah ph terutama kelompok terbuang pas iaitu pan, tertumpu kepada TGHH dan PAS. Seolah olah kekuatan PN itu ada pada PAS. Motto pan, "Sekali memfitnah, akan terus memfitnah".

Anonymous said...

Sokong hudud. Harap segera dilaksanakan.UAI ckp bila dah pegang kuasa, takde alasan dah nak tangguh2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails