Saturday, October 20, 2018

Selamatkan Penumpang, Kapal BN Pecah..


Hasil carian imej untuk Selamatkan Penumpang, Kapal BN
KOTA BHARU: Sebelum Pilihan Raya Umum (PRU) ke-14, PAS sudah menjangka ‘kapal Barisan Nasional’ akan pecah berdasar perkembangan semasa yang berlaku ketika itu.
Timbalan Mursyidul Am PAS, Ustaz Dato’ Bentara Kanan Ahmad Yakob berkata, sedangkan dalam kapal itu ada pakar-pakar yang bidang tertentu yang boleh membantu perjuangan Islam.
“Jadi kita perlu selamatkan penumpang yang ada dalam kapal BN. Ini bukan bermakna kita mahu membina kapal baru bagi menyelamatkan parti itu.
“Penumpang dalam kapal itu boleh kita manfaatkan untuk perjuangan kita,” katanya pada program Liqa Fikri di Pusat Tarbiah Islamiah Kelantan (Putik) malam tadi.
Hadir sama Timbalan Presiden PAS, Dato’ Tuan Ibrahim Tuan Man; Naib Presiden, Ustaz Idris Ahmad; Setiausaha Majlis Syura Ulama, Dato’ Dr Nik Zawawi Salleh, Setiausaha Agung PAS, Dato’ Takiyuddin Hassan dan pemimpin PAS Kelantan.
Program itu bermula selepas solat Maghrib dengan pembentangan kertas kerja.
Ustaz Ahmad yang juga Menteri Besar Kelantan berkata, lanskap politik negara begitu mencabar terhadap ketuanan Islam pasca PRU14. -HARAKHDAILY 19/10/2018


Video: Apa pandangan ustaz tentang malaysia sekarang ini..

4 comments:

Anonymous said...

Tok kang UAI pong bengong ngong ngong macam lelebai pas HAMpas!

Anonymous said...

cik siti pergi Ganu
cik minah gi Klante
Yoh chik pas tak tau
slimah pas suke gete


basoh kukup habih leba2 sume

ted manoff said...

Jangan jadi babi tungggang si kulup.. Bertaubatlah macam aku..

Puaka Rimba said...

BerSama-sama merasai suka dan duka, Dulu Umno hulur pitih,bila dah karam ,Pas pula hulur tangan. Ye lah!. Tak kan makan sama-sama, bayar sorang-sorang. Nanti dikata pula" tak kenang jasa punya Lobai". Hehehekikikihahahakahkahkah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails