Friday, October 19, 2018

Wanita Dicabul Polis, Seks Oral, Di Lampu Isyarat Merah.


Wanita dicabul polis sewaktu berhenti di lampu isyarat merah
MALANG nasib seorang wanita apabila polis yang disangkakan berupaya melindungi keselamatan awam ternyata mempunyai niat jahat ke atasnya. Menurut kertas pertuduhan, wanita itu dicabul sewaktu berhenti di lampu isyarat sebelum dipaksa melakukan seks oral.



Polis berkenaan dilaporkan sudah ditahan pada Isnin susulan laporan kes tersebut. Ujar mangsa, dia berhenti ketika lampu isyarat bertukar merah sebelum payudaranya disentuh oleh polis berkenaan melalui tingkap kereta. Selepas itu, dia diarah memandu ke belakang sebuah gudang sebelum dipaksa melakukan seks oral.

Malah, polis itu turut meluahkan hasratnya untuk melakukan hubungan seks dengan mangsa. Namun, dia tidak sempat melakukan perbuatan terkutuk itu selepas seorang wanita tampil di lokasi kejadian. Disebabkan itu, polis berkenaan terus beredar dengan kereta peronda yang dinaikinya. Selain saksi wanita tersebut, mereka juga berjaya tampil dengan bukti video bagi mendakwa suspek. Wanita berkenaan kemudiannya membuat laporan polis beberapa jam selepas kejadian itu.

"Pendakwaan ini begitu mengganggu saya, pegawai sepatutnya melindungi orang awam bukannya menggunakan kuasa yang ada untuk melakukan perkara sebegini.
"Lebih teruk, dia melakukan perbuatan itu sewaktu memakai seragam dan menaiki kenderaan peronda polis," ujar Ketua Polis Prince George's County, Hank Stawinski.

Selain siasatan, polis turut meminta orang ramai yang mempunyai maklumat berkaitan supaya menghubungi polis dengan kadar segera.-Edition.CNN. 
Hasil carian imej untuk harap pagar, pagar makan padi
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Itu baru seorang polis, harap pagar, pagar makan padi, musnah harapan wanita itu. Bagaimana kalau seorang atau beberapa pemimpin pemimpin negara bersikap begitu? 

17 comments:

Anonymous said...

Prince George County ni daerah mana kat Kelantan?

Habis yg langgar trafik light kat German tu nak salahkan PH jugak.

Anonymous said...

Ha ha ha dah takut bayang sendiri..

Anonymous said...

Nik Abodoh, MP yg bisu diParlimen tapi galak diFacebook tumpang semangkok mengenai Octoberfest. Katanya alasan hormat hak bukan Islam itu memalukan.

Pening jugak lobai2 dedak ini bercelaru.

S/U sibibir hitam bersetuju dgn Menteri Amanah kebenaran bersyarat. PAS Sarawak ambil iklan mengucapkan Selamat Hari Gawai, Octoberfest utk kaum Pribumi Sarawak. PAS Terengganu pun bagi greenlight bikini separoh bogel kerana hormat hak bukan Islam.

Jadi celaru sampai kalah semua PRK.

cik siti said...

Biasalah itulah alaan babi tungang si kulup. Mamak tongkang jadi penarik beca Kit Siang. Lihat gambar.

Pakai nama Anonymous said... tak letak gambar Najib lagi. Apa lagi kalau nak jelas nama sendiri. Hina lagi pengecut.

Hiiii

Anonymous said...

pas hormat hak bukan islam iaitu kafir harbi jholow yg mnjahanamkn negara. pas sgt puashati dn terharu tau.

menurut pas mnyamun itu adalah hak harbi jholow yg wajar dihormati.

Anonymous said...

Sejak jadi babi tonggang si kulup pas dah liberal...nak pikat pengundi bukan islam kununye..

Anonymous said...

yg tk kecut adalah cik siti yg bukan nama sebenar juga pun. cik siti sgt kembang.

Anonymous said...

Bani hasim bimbang polis malaysia akan jadi mcm polis luar negara jika pas perintah malaysia?..pas gagal dakwah rakyat sebab lobai pas pon buat kerja terkutuk...

Anonymous said...

Ini en siti bapuk..

Puaka Rimba said...

Apa nak dihairankan ibnu oiii. Yang berserban dan berjubah macam Lobai pun ada yg suruh muridnya ORAL SEKS. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Nape Cik Siti marah2 sampai guna kata maki hamun.....Cik Siti dah start menopause ke?

Anonymous said...

Dap senyap jer. Yang galaknya kuda kuda dap.

Anonymous said...

Tahniah pas. Walau difitnah tetap istiqamah.

Anonymous said...

PAS tidak beriman kepada prinsip Machiavelli, matlamat menghalalkan cara.
PAS tidak menyalahgunakan konsep "Islam Rahmatan Lil Alamin" dan Maqasid Syariah untuk dijadikan alasan bermudah-mudah dalam hal melibatkan akidah dan syariat Islam.
Semestinya, PAS tidak juga beriman kepada fahaman ideologi sekularisme, sosialisme, liberalisme dan pluralisme demi untuk meraih undi dan kuasa.

Anonymous said...

Janganlah bergumbira sgt, dengar nama Cik Sitipun dah naik tak dang2 Peronda Polis itu dan Lobai2 mcm Pak Ibnu. Belum tengok ropanya tapi dah siap alasan salahkan PH dan Penarik Beca.

Mujurlah ada Kulup2 boleh tunggang setel kan bil salah telah channel diJerman.

Anonymous said...

Pas hanye tumpang semangkok dari wang rompakan najib...istiqamah dgn wang haram najib..

Anonymous said...

En siti tu bapuuuk..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails