Sunday, September 09, 2018

Tawaran Sejuta Stok Kelengkapan Wanita, Di Sini, -Hijab Republik


Tuan Faizah memakai tudung pada seorang kanak-kanak. Foto oleh Tg Syamim Tg Ismail 
Lebih sejuta tudung dan pelbagai keperluan wanita ditawarkan kepada pelanggan yang hadir pada Program Hijab Republik di Taman Tamadun Islam, Kuala Terengganu. Program selama tiga hari dan berakhir hari ini dirasmikan Isteri Menteri Besar, Tuan Faizah Tuan Abd Rahman.

Pelbagai aktiviti sampingan diadakan termasuk tawaran hadiah cabutan bertuah bernilai RM20,000. Hampir 50 vendor tempatan dan luar Terengganu  mempromosi jualan pakaian, kerongsang, komestik dan pelbagai kelengkapan wanita dalam festival itu.
Tuan Faizah berkata, lebih 1 juta stok tudung dan kelengkapan wanita   berjenama terkenal yang ditawarkan serendah RM10 kepada pelanggan.  "Dianggarkan hampir 10,000 pengunjung terutama golongan wanita hadir pada festival selama 3 hari dan berakhir hari ini, " katanya.

Seorang vendor program yang juga Pemilik Kolorsuri, Nik Haznita Yusuf, berkata seboleh-bolehnya tidak mahu melepaskan peluang menyertai festival atau  program anjuran mana- mana penganjur kerana pelanggan di Terengganu  mempunyai kelainan tersendiri berbanding di negeri lain.
Katanya, dia lihat pelanggan di sini lebih menghargai produk hasil tangan yang menekan satu corak pada  satu produk.

"Faktor itu kebanyakan pelanggan akan kembali mendapatkan produk jualan, sekiranya saya mengadakan jualan di negeri ini.
"Mereka mengetahui pengerakan saya melalui promosi laman sosial, whatapp dan melalui sembang-sembang," katanya. (Teganukita)

5 comments:

Anonymous said...

nk lupakn dulu kaciwa kalah semua prk.. pergi jela sopping tudung kt tganu.

apa u all ingat tk sedih dn sakit hati ke kalah semua prk. pemimpin2 kami blh lah ckp nk barakat je kunun...depa dh mewah dpt dedak.

yg kami ni siang mlm perang lawan ph dlm blog.. belum tentu dpt apa dunia akhirat.

jgn haraplah nk merasa Q7.

Anonymous said...

Tembak lagi pak asim.


Pasal tudung pun macai meroyan!!


Ha ha ha

Anonymous said...

hahaha alangkah nikmatnya menang dan menang dan menang.. walaun mana tau nikmatnya. asyik nk menembak je pastu kena bontot sendiri balik.

syukur alhamdulillah

Anonymous said...


Selain jual agama PAS hanya mampu jual tudung dan jubah..

PAS tak tahu hal-hal perniagaan melainkan jual-beli pasar malam yang di naik taraf kan sebagai EXPO..

Anonymous said...

Aku ada kenal sorang cina nama lim g.e,dan lim g.e ni terencat akal.satu hari aku nampak lim g.e masuk bangunan DAPigs.aku hairan dan pikir mungkin lim g.e ni nak beli babi kot.ye lah nama papan tanda pun tulis DAPigs, kedai jual babi kot.rupanya lim g.e ni red bean army DAPigs.dalam pejabat DAPigs tu ada bilik komputer khas utk red bean army DAPigs fitnah orang.dgn duit gaji jadi rba pakaturn dapigs ni lim g.e beli banglo di jalan pinhorn....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails