Tuesday, September 11, 2018

UK, Bebas Seks, Tapi Dera Seks, Hamil Usia 14 tahun..

Imej yang berkaitan
Remaja mangsa dera seks 100 lelaki, hamil usia 14 tahun
SEORANG remaja perempuan di Rotherham di South Yorkshire, England menjadi mangsa seks kepada kira-kira 100 lelaki, sebelum usianya 16 tahun, perkara itu didedahkan dalam pendengaran kes penderaan seks kanak-kanak di mahkamah.



Remaja berusia 16 tahun itu memberitahu, nombor telefonnya disebarkan dan ramai lelaki mahu berjumpa dengannya.
Mahkamah Sheffield Crown pada Jumaat diberitahu bahawa mangsa pernah mengandung pada usianya 14 tahun dan merasakan zaman kanak-kanaknya 'dirampas'.
Gadis itu mendakwa dirinya mengalami penderitaan antara 1998 dan 2001 bermula sejak usianya baru 13 tahun.
Katanya: "Jujurnya boleh saya katakan pada usia saya 16 tahun, saya telah 'bersama' 100 lelaki," katanya.
Dalam kes yang berkaitan, sekumpulan lelaki dihadapkan ke mahkamah kerana didakwa melakukan kesalahan seks terhadap lima mangsa.
Mereka berdepan dengan 28 pertuduhan secara keseluruhan membabitkan lima mangsa dalam tempoh lima tahun dari 1998 dan 2003.
Perbicaraan disambung. - Metro Online UK

Komen Weblog Ibnu Hasyim: UK, konon negara maju tapi masih mengamalkan budaya jahiliah dan tidak bertamadun. Mengamalkan seks bebas untuk hindarkan jenayah, tetapi ternyata jenayah makin banyak. Berlaku perhambaan dera seks. Remaja mangsa dera seks 100 lelaki, didapati hamil dalam usia 14 tahun..

Satu lagi contoh, Richard Huckle (lahir 14 Mei 1986) ialah seorang pesalah seks yang disabitkan dengan pelbagai kesalahan jenayah. Beliau telah ditahan oleh Agensi Jenayah Kebangsaan Britain selepas maklumat daripada Polis Australia dan disabitkan atas 71 tuduhan serangan seksual yang serius terhadap kanak-kanak manakala menyamar sebagai seorang guru, jurugambar, dan Kristian taat di Malaysia.

Di Malaysia, beruk pun terkejut..

Lihat sebelum ini..
Hasil carian imej untuk muka mahathir macam kondom?

23 comments:

Anonymous said...

Dah makan ubat?

Anonymous said...

Cakap tinggi melangit tetapi mana Lobai2 bila LGE terpaksa merengkok diPenjara kerana mendedahkan kes berulang kaki seks pedo UMNO diMelaka dulu?

Dok asyik mengkafirkan orang dan mengamalkan pelacuran politik tukar pasangan2 ikut musim kerana nak kejar habuan politik sekular.

Kerana terperangkap makan dedak duit curi, last2 dok sasau baca ratib2 Najib fobia takut hilang ketuanan Melayu, Islam dan himpitan hantu jembalang DAP, yang sebenarnya nak selamatkan Najib, Rosmah dan harta2 karun hasil mencuri.

Anonymous said...

Kepala Bani hasim dah masuk air...tak boleh pikur secara betul lagi...ape faedahnye nak komen hal dan masalah negeri kapir?...orang kapir tak percaya syurga neraka....orang islam sendiri tak ikut ajaran nabi bila sokong perompak dan penipu mcm Bani Hasim dan lobai pas...

Bani hasim tukang kayuh beca .yg dinaiki oleh lobai pas....lobai pas kayuh beca yg dinaiki oleh najib dan umno..lobai sanggup kayuh beca untuk umno kerana baham duit umno...

Anonymous said...

Bani hasim nak siarkan cerita seks sebenarnye tapi berselindong di balik kaitan politik...otak blue...

Anonymous said...

Ha ha ha
Tembak lagi Pak Asim.
Dengan sekeping katun dah menggelupur..
Dah takde modal dah tu..
Dok main cerita pribadi Ibnu Hasyim..

Ha ha ha

bunbinban said...

i rest my case...kahkahkah...x dpt di ubati lagi. stim unlimited.

Cik Minah said...

Adehhhhhhhhhhhhhh......macam manalah nak membangun bersama ISLAM.
Otak kekal di celah kelengkang....HAHAHAHA

Anonymous said...

Ai, dah perli Tun M dah!
[Anonymous said... Dah makan ubat? ]September 11, 2018 at 7:26 AM]

Ertinya, Orang tua sakit nak mampos. Cek balik 'babi tunggang' dah makan tuan. Nak lawan lebai kulup? Nak kena tarik dedak?

Ha ha ha.

Mokhtar senik said...

Ketua Penerangan PAS Perak Wan Tarmizi Abd Aziz tampil dengan cadangan langka sempena sambutan Hari Wanita 2018 yang jatuh pada hari ini.

Beliau mencadangkan para isteri membenarkan suami mereka menambah 'cawangan' sebagai tanda penghargaan terhadap golongan wanita.

"Hari Wanita akan lebih bermakna jika wanita itu menghadiahkan seorang lagi wanita kepada pasangannya sebagai tanda menghargai wanita lain," katanya di Facebook hari ini.

Anonymous said...

Hari2 pak asim otak blue penyebar fitnah kena tembak....hahahaha...tapi jenis kulit muka tebal dan telinga kicik......

Nak tembak orang tapi bodoh...diri sendiri plak kena tembak...tu pasal pas tak menang kerana bodooh..

Anonymous said...

Pak asim ni walo barang dah kurang naik tapi masih suka lobang di celah kelangkang...lupe islam sekejap..

Anonymous said...

Tengok muka lobai hadi lebih tua dari muka mahathir...itulah lobai hadi cakap benci babi tapi nak bela babi plak...
.

Anonymous said...

Pas patut buat undang2 hukum wanita yg sekat suami nak kawain lagi...lobai pas suka bini ramai...lobai hadi berape bini?...

Anonymous said...

Itulah hujah puak anti Islam, takde hujah mula mencarut..
Itulah tarbiah PH. Itulah tarbiah Wan Azizh, Nurul....

Itu yang otak dicelah kangkang. Babi tunggang lebai kulup..

Ha ha ha

Anonymous said...

itu sajalah otak walaun...

negara nk tergadai pd kuasa besar walaun peduli apa. puashati lagi.

bab kawin...wah walaun jd hero. walaupun lemah syahwat tp pas kuat.

sebat je istri2 yg halang suami kawin lg. walaun setuju?

Anonymous said...

bukaann.. mncarut tu kami belajar dr tn hj abdul hadi a wang.

beliau pakar dlm mncarut yg menggunakn konsep haiwan. ibnu pula berkonsepkn sexual.

Anonymous said...

Ubat tu kpd yg kena mild stroke...mulut dah herot. Madey masih ok...boleh cakap elok....senyum pun masih boleh.

Air liur meleleh.......ha ha ha

Anonymous said...

obnu membayangkn.. klu lah aku salah sorang dpd 100 lelaki tu..waduuhh twntu nikmat sekali dikerjain remaja itu.

Anonymous said...

Begitulah komen geng anti Islam. Tak boleh jawab, mencarut.
Anak didik PH, tanbiah wan azizah.

Melalui Lebai Kulup dan babi tunggang.

Siapa lebai kulup?

[ antilebaikulub said...
1. T.kasih. Kerana ramai yang kait PAS dengan kahwin 2,3,4,. Ada juga yang tuduh ahli PAS kahwin 5, itu tak perlu layan itu geng jahil agama. Nak fitnah pun biar menasabah.

2. Mengatakan ramai 'lebai PAS' kahwin poligami, menunjukkan lebai PAS itu mempunyai kesihatan seks yang baik, ramai anak dan tak takut, tak dapat rezeki seperti orang yang tak beriman.

3. Bukan seperti 'lebai kulub'. Lebai kulub ertinya mereka kuncu2 PH yang suka diperintah oleh orang kulub tak bersunat atau berkhatan, penuh tahi palat. Bukan perintah saja, bahkan dalam blog ini (ted manoff) ada yang mengaku sanggup beri 'puki bini'nya (maaf, itu yang dia sebut) kepada pakar rujuk mereka 'lebai kulup' Lim Guan Eng.

4. Lebai2 kulup ini, kebanyakannya beristeri 1, biasanya takut bini, nafsu ada tetapi tenaga tiada, bahkan ada yang rindu jadi pondan.(adanyang pilih nama kejora bapok dll). Atau isterinya jadi pkakas antik saja.

Insya Allah, kita sambung lagi kalau ada masa.]

Ha ha ha
Lagi kuat, ha ha ha!!

Anonymous said...

Ha baru lihat Cik Minah komen!

[Cik Minah said...
Adehhhhhhhhhhhhhh......macam manalah nak membangun bersama ISLAM.
Otak kekal di celah kelengkang....HAHAHAHA September 11, 2018 at 8:27 AM ]

I ingat you sudah sokong PAS. Kalau you sokong PAS 'Otak kekal di celah kelengkang'tu suami You. Klu you janda gersang, bukan PAS, tentu you bebas. Boleh rasa macam2. Apa lagi klu 'Otak kekal di celah kelengkang' hiiiiiiiiiiiiii

Maaf Cik Minah, guau2.

Anonymous said...

Lobai kulup ialah lobai yg terhegeh2 nak bela babi mca..kena marah dgn mca pon buat tak peduli ajee...

Anonymous said...

Bukan di UK saje malah senua negara kapir seks adalah bebas untuk lebih umur...

Di pakistan wanita yg repot dirogol kena rogol dgn polis..
Di arab saudi wanita jangan bersni naik teksi..kalo turun teksi wanita dulu lelaki kumdian...

Hukum islam dinegara islam gagal hapuskan jenayah seks...bani hasim bodoo gagal tengok kes seks dinegara yg ade hukum islam..

Puak taliban tak benarkan wanita kesekolah..

Anonymous said...

Negara Saudi adalah negara yang paling kurang jenayah di dunia. Pegi belajar lagi, ambil statistik di Saudi.

Bodoh.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails