Thursday, September 13, 2018

PRK Sengaja, XPatut Berlaku.. Membazir.-Dato’ Mohd Amar


Lihat sambungan siri ini..
E Buku IH-121: Kemelut Dalam Senyum, Anwar/Mahathir

E Buku IH-121: Kemelut Dalam Senyum, Anwar/Mahathir

KOTA BHARU: Pilihan raya kecil (PRK) yang bakal diadakan bagi memberi laluan kepada Presiden PKR, Dato' Seri Anwar Ibrahim untuk kembali ke Parlimen tidak wajar serta merugikan. Naib Presiden PAS, Dato’ Mohd Amar Abdullah berkata, pada masa yang sama ia tiada keperluan untuk berbuat demikian.


“PRK yang akan diadakan hanya membazir dana kerajaan. Kos yang digunakan untuk tujuan itu menelan berjuta ringgit.

“Kerajaan Malaysia pun tiada duit sehingga terpaksa buka Tabung Harapan, jadi tak sepatutnya PRK yang disengajakan itu akan berlaku,” ujarnya yang juga Timbalan Menteri Besar Kelantan ketika ditemui pemberita selepas mesyuarat Exco di Kompleks Kota Darul Naim di sini, semalam.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas PRK yang bakal diadakan di Port Dickson memandangkan bekas timbalan perdana menteri itu memilih kawasan parlimen berkenaan.  Tambahnya, apa lagi hanya untuk memenuhi cita-cita seorang individu yang mahu menjadi perdana menteri. Beliau berpandangan, PRK tersebut hanya membuang masa dan kewangan semata-mata.
“Setiap PRK memerlukan kos PRK berjuta ringgit. Dahulu dah ada Langkah Kajang, sekarang nak buat lagi,” ujarnya. - HARAKAHDAILY 13/9/2018

Tak ada duit hingga terpaksa buat tarian gelek, kutip derma PH..

Video







Kamaluddin Idrus
YouTube - 26 Jul 2018


Mengapa jadi begini? 
Kerana nak jadi PM walaupun terpaksa menjual perjuangan UMNO dan bertuankan DAP? Hinanya manusia ini..
Hasil carian imej untuk muka mahathir macam kondom?

6 comments:

ted manoff said...

Ostat pas kawin 5 pun membazir juga..

Insaflah tuan ibnu..jgn terus lakukn fitna lagii..kalau sehari tk fitna ph mesti menggigil bdn tuan ibnu..insaflah..πŸ˜–πŸ˜–πŸ˜žπŸ·πŸ·

Anonymous said...

Nik Amar beli Mercedes baru berpuluhy biji untuk kerajaan negeri sedangkan kereta Mercedes lama masih elokm diguna....itu tidak membazir ?

Abah Turon said...

Lepas Anwar kalah kat PD, kito semua sokong PH semula. Den tak suko org gelojoh.

Anonymous said...

Tolong buktikan orang PAS kahwin 5. Siapa di mana dan nomor ahli PAS.
Perkara itu salah dari segi undang-undang jabatan agama. Sila buat report polis.

Tapi kita sudah tahu, babi tunggang lebai kulup memang begitu. Tukang fitnah dan takut ditarik dedak.

Lihat ini..

[ antilebaikulub said...
1. T.kasih. Kerana ramai yang kait PAS dengan kahwin 2,3,4,. Ada juga yang tuduh ahli PAS kahwin 5, itu tak perlu layan itu geng jahil agama. Nak fitnah pun biar menasabah.

2. Mengatakan ramai 'lebai PAS' kahwin poligami, menunjukkan lebai PAS itu mempunyai kesihatan seks yang baik, ramai anak dan tak takut, tak dapat rezeki seperti orang yang tak beriman.

3. Bukan seperti 'lebai kulub'. Lebai kulub ertinya mereka kuncu2 PH yang suka diperintah oleh orang kulub tak bersunat atau berkhatan, penuh tahi palat. Bukan perintah saja, bahkan dalam blog ini (ted manoff) ada yang mengaku sanggup beri 'puki bini'nya (maaf, itu yang dia sebut) kepada pakar rujuk mereka 'lebai kulup' Lim Guan Eng.

4. Lebai2 kulup ini, kebanyakannya beristeri 1, biasanya takut bini, nafsu ada tetapi tenaga tiada, bahkan ada yang rindu jadi pondan.(adanyang pilih nama kejora bapok dll). Atau isterinya jadi pkakas antik saja.

Insya Allah, kita sambung lagi kalau ada masa.]

Ha ha ha.

Anonymous said...

Semua nya telah di atur dan di rancang dengan baik. Sesiapa pun ingin bertanding mesti buat persediaan.

Semasa Rafizi umumkan akan ada prk dalam masa terdekat, tidak ada sesiapa pun kata membazir wang rakyat. Sebaliknya menumpukan kepada pertelingkahan antara Rafizi dan Azmin serta mendakwa Tun Mahathir tidak akan lepaskan jawatan.

Umur Anwar dan kesihatan Anwar perlu di ambil kira. Umur dan kesediaan Tun untuk seterusnya juga perlu di ambil kira.

PAS minta Anwar jangan berteka-teki dan PAS sering mengaitkan latar belakang agama Tun Mahathir. Mengapa Anwar bertanding di PD PAS guna modal membazir wang rakyat.

Orang-orang Azmin lah punca nya. Sekiranya PAS memilih bersama PH di sebab kan pujuk rayu Tian Chua alamat lah Anwar tak dapat merasa jadi PM.

Ada sebab Rafizi dan Abdullah Sani mendakwa Tun Mahathir dan Daim berkomplot. Mereka ingin kan kenyataan umum bahawa Anwar adalah PM selepas Tun Mahathir.

Tujuan nya untuk mematikan langkah Azmin dan sekarang secara terbuka Zubaidah tidak berpuas hati. Rafizi lawan secara terbuka dan Azmin seperti akar yang menyusup.

Kita akan lihat belang Azmin,Tian Chua dan Zubaidah selepas ini bukan sahaja episod-episod Tun Mahathir dengan Anwar.

Anonymous said...

satu sajalah kewajaran anwar masuk parlimen. sekiranya apa2 berlaku pd tun...maka anwar sudah cukup syarat sebagai mp utk jd pm.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails