Saturday, September 15, 2018

Pendedahan Najib, LKS Pula Meroyan. RM2.6 Bilion.

RM2.6 bilion: Lim Kit Siang meroyan dengan pendedahan Najib

Hasil carian imej untuk muka mahathir macam kondom?
Semua naik! Lim Kit Siang pun naik beca yang dikayuh Madey.. Padan muka..

Hari ini, Lim Kit Siang mengeluarkan kenyataan bahawa saya tak sepatutnya keluarkan bukti dana 1MDB kerana kes saya masih di mahkamah. Nampaknya Kit Siang tidak gembira apabila saya paparkan bukti-bukti itu.

Nampaknya Kit Siang sudah tersalah kes. Nasib baik bukan tersalah faham titik perpuluhan, salah faham dan hantam cukai ke atas barang basah, salah tarikh ataupun salah negara. Untuk makluman Kit Siang, saya didakwa berkaitan SRC dan bukan 1MDB di mana saya yakin akan dapat mempertahankan diri dalam kes ini.

Justeru, saya berhak untuk mempertahankan diri dan beri penjelasan tentang tuduhan-tuduhan terhadap saya mengenai isu 1MDB. Baru-baru ini, saya mencabar Kit Siang untuk mengakui bahawa beliau tahu saya sudah kembalikan wang yang disebut RM2.6b itu tetapi Kit Siang memilih untuk tidak menjawab.

Semalam saya telah memuatnaik dokumen-dokumen dari bank yang menunjukkan wang yang disebut ramai sebagai RM2.6 bilion ini telah dikembalikan kepada sumber sama yang menghantarnya. Penjelasan saya mengenai RM2.6b ada dihantaran semalam di link ini:

https://www.facebook.com/najibrazak/posts/10155586360370952
Bila agaknya Kit Siang dan pemimpin-pemimpin PH akan mengakui bahawa saya tidak merompak, menyamun, mencuri dan menyimpan dalam poket wang RM2.6b ini untuk membeli cincin dan beg tangan? 

Saya juga dapati pihak polis turut mengeluarkan kenyataan semalam bahawa RM2.9 bilion pernah masuk ke dalam akaun peribadi. Namun, saya dapati mereka tidak menyatakan bahawa saya sudah memulangkan wang RM2.6b itu dan tidak menyebut bahawa sekurang-kurangnya US$200 juta ialah dari Kementerian Kewangan Arab Saudi dan dari Putera Faisal bin Turkey bin Al Saud.
Najib Razak
………….
http://pakdin.my/tag/raja-saud
RM2.6 bilion: Najib dedah bukti derma telah dipulangkan
http://pakdin.my/?p=78665
RM2.6 bilion: Lain saya cabar, lain dia tulis – Najib tempelak Kit Siang
http://pakdin.my/?p=78624
RM2.6 bilion: Kit Siang sembunyi fakta – Najib
http://pakdin.my/?p=78619
RM2.6 bilion: Najib dedah dokumen buktikan tuduhan Mahathir dan Sarawak Report fitnah semata-mata
http://pakdin.my/?p=78546

11 comments:

Anonymous said...

Kami ahli pas teguh dgn bukti najib.
Hidup najibbb!
Beliau tidak bersalahhh!

Tembak ph lg pak hasim.
Kami akan buktikan dgn kerjasama dgn umno nanti.

Siaplah ko ph.

Anonymous said...

Hidup Kit Siang,
Biar mamak Kuti jadi tukang beca..
babi tunggangnya bagaimana?
padan dengan lebai kulup

Ha ha ha

ted manoff said...

Hidup madey
hidup najib
hidup sama2 Xnak Islam.
Hidup kafir!

Anonymous said...

Bro, cantik posting, kena kebatang hidung dgn Muktamar tapi ketinggalan zamanlah lu.

Surat tu dah bertahun2 dikupas surat tulisan Cina Apek Gemuk, fotoshop pokok tamar pun tak cukup daun tamar Arab Saudi. Tulisan pula lingo orang Malaysia, gaya2 surat dari Spy Perempuan Najib mohon campurtangan CIA dan Mossad.

Semua dalam stok Klepto Najib diPMO, Tengku Sharifuddin, Yahudi Paul Stoddard, Raja Petro, Lian See See semua kerja menulis surat cinta Klepto kpd dunia untuk tutup jenayah mencuri.

Tak hairan surat yg sama pun dikeluarkan anak tiri Klepto bila berhadapan dengan mahkamah US kes KARI sita aset beli dengan duit curi 1MDB. Riza Aziz mengeluarkan surat sama mendapat derma dari Arab tanpa balasan apa2 untuk melabur dalam Red Granite buat filem lucah Wolf Wallstreet.

Dasar pencuri nak lepaskan diri., perkara entenglah buat fotoshop surat menghalalkan jenayah utk hadaman bahalol2 macam Lokman Adam dan Lobai2.

Diakhir hari anatara kayangan Yahudi Paul Stoddard yg dibayar Klepto dan money trail bank2 terkemuka dunia sisatan FBI, yang mana satu dunia nak percaya?

Ketua SPRM pun sendiri dah akui pertama dalam sejarah siasatan SPRM diMalaysia mereka didatangi penderma Arab sendiri seolah diatur Cina Apek tu yang mengaku mulut derma tapi gagal memberi bukti bank dan dokumen derma. Balik Malaysia, SPRM diarah Najib keluarkan kenyataan dah bertemu penderma Arab sama macam Najib arahkan Gabenor Bank Negara Zeti bohong pasal duit derma masuk Arab Malaysian.

Inilah intisari dari cerita Mursidul Am Porche semalam mengenai menghirup gulai kawah ketul2 daging babi Amanat Hadi 1980, anjing2 liar PAS dan UMNO tengah bergadoh berebut ketul2 tulang babi yakni duit curi 1MDB. Tiba2 muncul SiSeri Serigala Sheriff Pakatan Harapan utk tangkap angjing2 pencuri dan yang bersubahat dengan pencuri. Terus anjing2 PAS dan UMNO bertaawun utk lawan Serigala PH Sheriff yang nak tangkap dan hukum siPencuri.

ted manoff said...


Hidup madey
hidup najib
Hidup Guan Eng
hidup sama2 Xnak Islam.
hidup syiah
Hidup kafir!

Mohammad Azren said...

Sudah-sudah lah ibnu cuba menegakkan zakar najib yg dah mati. Cuba ibnu teliti 2 dokumen tu. Dokumen pertama berkenaan pemulangan semula wang kepada Tanore. Tanore adalah kepunyaan cina kesayangan Lobai yg bernama Jho Low. Dokumen yg kedua berkenaan derma dari Tok Arab GILA.berapa sumbangannya?.RM 100 juta pun tak sampai. Najib sedang buat silap mata untuk memastikan mulut Lobai MELOPONG UNTUK SENANG DIKENCING. Lobai punya bangang , Najib banyak senang. Hehehekikikihahahakahkahkah

Mohammad Azren said...

SPRM pun sudah mengeluarkan kenyataan bahawa pihak Arab GILA ,gagal menunjukkan dokumen transaksi 2.6B datangnya dari mereka. Setakat derma arab saudi RM 94J memang diakui kebenarannya. Yang RM 2.6B itu sahih dari KONCO-KONCO PENYAMUNAN NAJIB yg dilihat bersama diatas kapal mewah yg viral tempohari. Lobai ajo yg bangang nak faham. Sebab bersama makan wang haram. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

awat lambat sanagt tunjuk bukti
bukti perlu di sahkan
bakan senang macam tu aja tunjuk salinan urusniaga
kalau cepat tunjuk bukti
matjib maseh pm
masa jadi pm matjib silap tak dakwa matde
kesian konon sebab tua lani apa dah jadi
lain kali jangan kesian kat matde ni
nasi jadi buburrrr

Anonymous said...

Kami ahli pas sangat sangat percaya dgn bukti oleh najib.
Kami dah rujuk bukti tu kpd ahli kami yang pakar hal ehwal perbnkan dan kewangan. Jd kami percaya tanpa komen.

Shafiek Abdat said...

Hidup kleptokrasi

Shafiek Abdat said...

Hidup kleptokrasi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails