Monday, September 10, 2018

Rakam Seluar Dalam Wanita Cina, Pegawai T/Menteri KDN, Dipecat.


Pegawai Timbalan Menteri KDN rakam seluar dalam wanita cina dipecat serta-merta
SHAH ALAM – Seorang pekerja sebuah kedai cermin mata di Solaris Dutamas mendakwa dicabul oleh pegawai Timbalan Menteri Dalam Negeri, Datuk Azis Jamman.
Laporan itu dibuat selepas viral satu video yang didakwa pegawai itu merakam video di bawah skirt seorang staf wanita  pada 8 September. 
“Pada jam 11 pagi, ketika saya bertugas di Publika Solaris, semasa saya tengah membuat dan ujian mata terhadap Datuk Azis Jamman telah datang dari arah belakang dan mencurigakan dan saya rasa tidak selesa dengan tindakan lelaki tersebut.
“Semasa saya berpusing menghadap skin sebelah, saya perasan lelaki tersebut memegang telefon bimbit dan sedang merakam.
“Selepas melihat rakaman CCTV, saya dapati lelaki berkenaan sedangkan merakam di bawah skirt saya,” menurut laporan polis.
Video 37 saat tersebut terdahulu tular di media sosial memaparkan  Azis dan pegawainya hadir di kedai cermin mata itu bagi menjalani ujian mata.
Dalam rakaman itu, pegawai l yang memakai baju berwarna hijau bertindak mengeluarkan telefon pintarnya dan merakam video  bawah skirt seorang staf wanita berkenaan.-SuaraTv


Kenyataan Media Timbalan Menteri Dalam Negeri, Dato’ Azis Jamman
BACA sini: [VIDEO] Kantoi Pegawai Khas Timbalan Menteri KDN ‘Skodeng’ seluar dalam wanita cina
https://bit.ly/2oSHAUJ

1. Saya mengambil maklum berhubung salinan laporan polis dan rakaman video CCTV yang tular dalam media sosial melibatkan tindakan dan perilaku seorang individu yang bersama saya semasa pemeriksaan mata dijalankan.

2. Saya memandang serius tindakan individu tersebut yang membuat rakaman sedemikian secara sembunyi dan senyap-senyap tanpa saya sedari ketika pemeriksaan mata tersebut dijalankan.

3. Tindakan dan perbuatan sedemikian adalah terkutuk dan keji. Saya juga mengambil keputusan untuk bertindak tegas terhadap pegawai tersebut yang membuat rakaman itu.

4. Selepas membuat pertimbangan, keputusan untuk memecat pegawai tersebut dibuat serta-merta kerana tindakan tersebut yang menjejaskan imej dan kredibiliti saya selaku Timbalan Menteri Dalam Negeri dan pejabat Timbalan Menteri.

5. Saya memohon maaf atas tindakan pegawai tersebut dan ia tidak ada kena mengena dengan pegawai-pegawai lain dalam pejabat Timbalan Menteri yang sedang bertugas dengan saya.

Terima kasih
Dato’ Azis Jamman Timbalan Menteri Dalam Negeri 
Timbalan Menteri sudah mengaku individu tersebut adalah pegawainya. Maka pihak polis boleh membuat tangkapan dan kenakan tindakan.
Tindakan memecat sahaja adalah tidak memadai memandangkan kesalahan yang dilakukan adalah sangat berat disamping mencalarkan kredibiliti KDN.
LIHAT video: https://youtu.be/VH3_G0ynrWA
LIHAT video: https://youtu.be/7WDtk6UdfjE

12 comments:

Anonymous said...

Teringat seorang menteri kanan BN telah menepuk punggung se orang wanita, lapuran Polis juga telah di buat.. apa jadi dengan kes tersebut?

Mengapa tak dapat ilham supaya menteri tersebut bukan sahaja patut di pecat tetapi di hukum oleh mahkamah ...

Parti itu lah yang pemimpin PAS sekarang kata lebih baik ..

Anonymous said...

Siap video sekali. Anak buah dah macam tu, bossnya macam mana pulak. Oh mungkin diselamatkan macam dua kali peliwat dapat ampun dan kes rasuah pulau pinang gugur. Macam2 hal boleh jadi bila dipimpin oleh ulama mahafiraun dan guan eng the kristian.

Anonymous said...

Mohd Sabri Salleh (baju petak), Ketua Pemuda Amanah Pasir Puteh telah keluar daripada parti AMANAH setelah mendapat petunjuk daripada solat istikharahnya

Sebelum ini (4 April 2018 ) dia, Mohd Sabri membuat laporan mengenainya di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Pasir Puteh rakaman suaranya tular di laman sosial berkaitan isu penyaluran wang oleh Umno kepada Pas, sepupunya Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz .

Anonymous said...

Dalam masa 5 tahun, DAP akan arahkan Mahathir membina NEGARA BARU yang kini telah di perkenalkan kepada rakyat Malaysia dengan nama MALAYSIA BARU berlandaskan Demokratik Liberal dalam membentuk dasar MALAYSIAN MALAYSIA bagi menggantikan Negara Islam!!!

Ianya sedang dan akan di lakukan secara terancang, tersusun dan secara halus :

Anonymous said...

PAS melolong silap percaturan , ingatkan BN menang PRU14 tetapi kalah. HH melopong, ingatkan join dengan UMNO boleh jadi menteri.....rupa-rupanya JEBON yang jadi menteri. Kajilah sebab mengapa Allah swt tak mengizikan PAS menang, sebab utama PAS "menjual" agama demi kepentingan peribadi.

Ana dah faham!

Anonymous said...

Begitulah geng anti Islam sudah menyasau sasau. Geng anti Islam fikir dunia saja, menang PRU saja, sekular saja. Sedangkan perjuangan Islam dunia akhirat.
Sejak tahun 1951 PAS turut memperkenalkan Islam, berdakwah, Islam itu way of life.

Dari jahil agama sampai kepada Islan seluruh cara hidup. Ada poltik Islam, ekonomi Islam dan sosial Islam. Sebab itu dikatakan perjuangan Islam itu luas, bukan takat menang PRK Seri Setia saja. Perjuangan Islam juga Untuk Palestin, hapuskan penjajah Israel, dan sekutunya.

Meletakkan perjuangan serentak dunia akhirat sesuai dengan kehendak Islam tidak tempang sebelah, itu suatu kemenangan. Bukan macam PH menentang perjuangan Islam. Brkhalifahkan Lim Guan Eng dan Kit Siang di M'sia. Sanggup jadi babi tunggang si lebai kulup.

Ha ha ha.

Anonymous said...

Ekonomi merudum salah Umno salah Najib,manifesto kencing salah Umno salah Najib, harga barang tinggi salah umno Umno Najib, nilai duit jatuh salah Umno salah Najib, sekodeng skirt pun salah umno Umno Najib sebab dulu Umno pun sekodeng... tindakan tak boleh diambil sebab dulu umno pernah buat... apa punya kencing la pakatan ni..

Anonymous said...

habis kau ingat Raja2 Melayu..ATM..PDRM..org2 melayu ni tunggul mcm kau ke merintih je klu itu berlaku?

buat masa ni negara mesti dibersihkn dr pengkhianatan umno najib dn kesesatan pas. dua puak ni tkkn blh bela negara sebb dh mkn dedak. klu musuh bg dedak double..mereka akn belot.

hari tu pun hadi dh mula ckp blh berbaik2 dgn dap klu utk kebaikan. kebaikan apa klu bukan dedak dn duniawi?

tkpayah nk umpan takut2kn org melayu. tu tektik lama umno yg dicanang selama2nya. 61 umno perintah tulah modal nk takut2kn melayu.

hinggalah umno kalah sebb mereka yg khianat melayu. sekrng masih nk guna tektik bodoh lama. masa mmerintah napa tk kuatkn melayu.

klu dap cina ada agenda jht masa tu napa tkde kes pun. napa red bean trooper tkde kes..hnya canang utk bodohkn melayu.

Anonymous said...

pas byk jasa pada umat eejak tahun 51..

tp kini hancur di tangan ulamak pro syiah.

Anonymous said...

elok dibuka semula kisah spender putih pemimpin pas. dgn video sekali. apa? fitnah?

wah klu kena pas fitnah saja. sungguh suci murni pas ini. uweeek

Anonymous said...

Apa punya Bendul la Barua2 Tokong.

Satu barua tu duk jaja dan menuduh Pas Syiah... padahal Abam Mat Sabu dah berkali kali dan terang terangan berada dlm acara Syiah.. siap sembelih kononnya binatang Korban... Barua ni cuba nak menutup penglibatan PAN/KUALI yang berketuakan Syiah.

Ada Barua yang cuba nak banding perbuatan PH dgn perbuatan UMNO dlm melakukan perkara2 terkutuk... ini menunjukkan bahawa BN dan PH adalah spesis yang sama. Untuk menutup kemaniakan seks PH diserangnya PAS.

Ada Barua yang menuduh PAS menjual agama... Deyyy..! Barua yang Bendul... Kalau jual sudah tentu PAS sudah dipuncak kuasa sebagaimana PAN/KUALI hari ini... setahun dua wujudkan parti terus menang dapat kuasa dgn jalan pintas menghambakan diri kepada DAP.

Ada barua berharap video spendar dibuka siasatn untuk memburukkan PAS dgn harapan PAS akan diheret sekali dlm kerja terkutuk video skodeng PH.... Video Ketum tak mau diheret sekali ka..? Dulu ada pembantu dikalangan DAP dituduh meraba alat sulit... dan telah dibuat laporan Polis.... yang ini Barua nak tak mau pertahankan ker.?

Ada Barua yang lagi Bendul... menuduh PAS dlm kesesatan sebab kononnya PAS bantu Najib. Bagi Barua ni bila bersama Kapir lebih mulia. Padahal dlm tempoh 100 hari dah boleh nampak kerakusan Kapir menyerang dan menghina segalanya yang berkaitan dgn Islam dan Melayu.

Kerja barua spin isu... komen barua tak selari dgn artikal... Barua akan merapu ke isu isu tak berkaitan untuk menutup perbuatan PH.... bagi barua yang benar hanya PH walaupun perbuatan PH lebih rakus dan keji jika bandingkan dgn BN.

Anonymous said...

Petanda pakatan akan lingkup dalam PRU15 dan PAS dan umno akan memenangi dalam PRU15:

Dari segi majoriti, margin kemenangan pakatan jatuh di Sungai Kandis dengan 5842 undi berbanding 12480 pada PRU14. Di Balakong juga sama apabila hanya meraih 18,533 majoriti berbanding 35,538 PRU14, dan 5,842 berbanding 19,372 pada PRU14 di Seri Setia.

Ini jelas membuktikan sebilangan pengundi pakatan telah hilang kepercayaan terhadap pakatan.

Mereka mungkin telah mengundi PAS dan UMNO dalam prk dan seterusnya PRU15.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails