Sunday, August 19, 2018

Wanita Tawar Najis Seks Untuk Langsai Hutang RM50,000.


KUALA TERENGGANU: Seorang wanita yang meraih pendapatan sehingga RM5,000 sebulan bagi perkhidmatan seks yang ditawarkan kepada lelaki hidung belang mengaku terpaksa melacur demi menjelaskan hutang yang mencecah hampir RM50,000.


Malah, wanita berusia 33 tahun itu turut mengaku menjadikan aplikasi WeChat sebagai tempat mempromosikan perkhidmatannya dengan bayaran antara RM250 hingga RM800 untuk khidmat seks bagi satu malam.

Bagaimanapun, kegiatan wanita terbabit terbongkar selepas ditahan ketika dipercayai sedang menawarkan perkhidmatannya dalam serbuan di sebuah apartmen di Kemaman antara jam 1.15 hingga 1.50 pagi semalam. Sumber berkata, wanita yang masih bujang itu mengaku baru empat bulan aktif dalam dunia pelacuran dan hanya bergerak secara individu.

Katanya, sebelum ditahan, wanita terbabit mengaku sudah menerima seramai lima pelanggan dan pemeriksaan lanjut turut menemui beberapa jenis minyak pelincir dan tiga kondom yang sudah digunakan di dalam tong sampah berhampiran katil.

“Malah, kita turut menemui tiga kondom yang belum digunakan dan disorokkan di dalam kasut.
“Wanita terbabit mengaku meletakkan harga mencecah RM250 untuk sekali ‘main’ dan ada juga pelanggannya sanggup membayar RM800 dan ke atas untuk mendapatkan khidmatnya dalam tempoh satu malam.
“Malah, dia turut mendakwa mampu meraih pendapatan mencecah sehingga RM5,000 sebulan walaupun ia hanya dijadikan sebagai kerja sampingan sahaja,” katanya.

Timbalan Pesuruhjaya Jabatan Hal Ehwal Agama Terengganu (JHEAT), Mohd Azam Awi, ketika dihubungi, mengesahkan tangkapan berkenaan. (http://wowberita.org)
Hasil carian imej untuk tawr seks

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Hal ini berlaku ialah kerana kerajaan Malaysia ialah kerajaan sekular. Asal dapat duit tidak peduli halal haram menurut agama lagi. Kerajaan sendiri main judi, galakkan niaga arak, cukai perzinahan atau najis zina. Keluarga PM sendiri mempunyai kilang arak. 

Seolah-olah hari akhirat tidak ada. PH terus menyambung kerajaan BN sekular yang lalu. Itulah bezanya Parti Islam (PAS), dengan parti sekular lainnya. PAS mahu melaksanakan  Isam sebagai seluruh cara hidup, bukan sekerat-sekerat!

11 comments:

Anonymous said...


Mari berkenalan dengan 'Lebai Kulup'.

Lihat ini..
[Ted Manoff & lebai kulup

antilebaikulub said...
1. T.kasih. Kerana ramai yang kait PAS dengan kahwin 2,3,4,. Ada juga yang tuduh ahli PAS kahwin 5, itu tak perlu layan itu geng jahil agama. Nak fitnah pun biar menasabah.

2. Mengatakan ramai 'lebai PAS' kahwin poligami, menunjukkan lebai PAS itu mempunyai kesihatan seks yang baik, ramai anak dan tak takut, 'tak dapat rezeki seperti pahaman orang yang tak beriman'.

3. Bukan seperti 'lebai kulub'. Lebai kulub ertinya mereka kuncu2 PH yang suka diperintah oleh orang kulub tak bersunat atau berkhatan, penuh tahi palat. Bukan perintah saja, bahkan dalam blog ini (ted manoff) ada yang mengaku sanggup beri 'puki bini'nya (maaf, itu yang dia sebut) kepada pakar rujuk mereka 'lebai kulup' Lim Guan Eng.

4. Lebai2 kulup ini, kebanyakannya beristeri 1, biasanya takut bini, nafsu ada tetapi tenaga tiada, bahkan ada yang rindu jadi pondan.(ada yang pilih nama kejora bapok dll). Atau isterinya jadi perkakas antik saja.]

Insya Allah, kita sambung lagi kalau ada masa.

Ho ho ho

Puaka Rimba said...

Ibnu kalau mahu raih pendapatan sampingan yg lumayan, boleh tahan bontot kat belakang Bus Stand. Alor Star. Guna minyak bijan sebagai pelincir sekali. Lebih organik. Hehehekikikihahahakahkahkah

Puaka Rimba said...

Komen diatas adalah pendapat ikhlas seorang penyok9ng Lobai yg amat menggemari menghidu taik palat dibawah kulup pelir MCA. BAU SORGA katanya. Hehehekikikihahahakahkahkah

ted manoff said...

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Hal ini berlaku ialah kerana kerajaan Malaysia ialah kerajaan sekular. Asal dapat duit tidak peduli halal haram menurut agama lagi. Kerajaan sendiri main judi, galakkan niaga arak, cukai perzinahan atau najis zina. Keluarga PM sendiri mempunyai kilang arak.

Seolah-olah hari akhirat tidak ada. PH terus menyambung kerajaan BN sekular yang lalu. Itulah bezanya Parti Islam (PAS), dengan parti sekular lainnya. PAS mahu melaksanakan Isam sebagai seluruh cara hidup, bukan sekerat-sekerat!


Porahhh..lobaii pas lagi suka benda nii..pil kuda dgn ky jelly jadi peneman setia lobaii..dh tua tapi nafsu kuda..

Anonymous said...

kes ini berlaku di trengganu kan?

Anonymous said...

Lobai pas kuat sokong umno kerana dapat duit haram...ape umno buat pas bisu...sekarang mao cakap pasal sekular...di kemaman pon ade adun pas dan pas kawasan.....

Anonymous said...

Pemukiman Umno di Janda Baik

Terdahulu, portal berita Malaysian Insight memetik sumber yang tidak disebut nama, mendakwa Umno memutuskan 15 pemimpinnya perlu berehat seketika dalam tempoh parti itu pulih daripada kekalahannya pada pilihan raya umum ke-14.

Sumber itu dikatakan mendakwa Najib dan Jamal berada di atas senarai berkenaan, tetapi enggan mendedahkan seluruh nama dalam senarai tersebut.


Menurut laporan itu, cadangan tersebut diutarakan dalam pemukiman Umno selama dua hari di Janda Baik dan menerima sokongan daripada majoriti peserta.

Perkara-perkara lain yang dilaporkan dibincangkan ketika pemukiman Umno itu termasuklah cadangan untuk menamatkan tradisi melantik presiden parti sebagai perdana menteri atau ketua pembangkang, tetapi tiada keputusan dibuat mengenai perkara itu.

Satu lagi cadangan yang dilaporkan pula berkaitan dengan anggota parti yang secara terbuka menyokong Pakatan Harapan semasa pilihan raya umum ke-14 dan ketua-ketua cawangan ditugaskan untuk mengenal pasti anggota tersebut serta mengemukakan nama mereka kepada jawatankuasa perhubungan negeri.

Anonymous said...

Umno dah nak mampos tapi pas lihat umno masih kuat...masih merayu pertolongan umno...sg kandis dua2 si bodoh ni diterajang dgn teruk....

Anonymous said...

awang kt bawah tu tk kira sekular atau tidak.

kiranya ibnu suka berita2 unsur sex ni sebb negara ni sekular? tu yg ibnu bengang setiap kali cari berita tgn asyik tuju pd berita sexual aje. tgn ibnu mcm dipukau utk cr bahan2 sex... kenapa semua ni berlaku?

ooo baru teringat. negara ni sekular puncanya.

haha pelawak jg ibnu ni.

Anonymous said...

umno jg perlu ambil langkah mnjauhi pas kerana pas adalah liabiliti. bukn nambah kekuatan umno pun. bawa suwey je. sejak kawan pas...lingkup umno.

Anonymous said...

Cuba cari sbb dan punca kenapa wanita tu berhutang smpai RM50k . Stakat posting bodoh mcm tu x menambahkan sokongan pd PAS pun. Ttp 18 mp kekal

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails