Friday, August 24, 2018

Bohong Lagi, Konon Calon PH PRK S/Setia Dapat Sokongan 'penyokong senyap PAS'.



PETALING JAYA, 12 Zulhijjah 1439H, Jumaat- Calon PAS bagi pilihan raya kecil Seri Setia, Dr Halimah Ali, menyangkal dakwaan calon lawannya dari Pakatan Harapan (PH) Halimey Abu Bakar bahawa beliau mendapat sokongan daripada penyokong senyap PAS di kawasan itu.
Dr Halimah berkata ini mungkin berlaku sebelum pilihan raya umum ke-14 (PRU14) tetapi oleh kerana PH sekarang menjadi kerajaan persekutuan dan kebanyakan kerajaan negeri, ini tidak lagi berlaku.
“Beliau (Halimey) tidak faham bahawa selepas PH mengamblih kuasa kuasa di peringkat negeri dan persekutuan, apa yang dikatakan pengundi senyap juga telah bangkit,” kata beliau kepada pemberita selepas mengagihkan daging korban kepada penduduk di Projek Perumahan Rakyat Lembah Subang di sini hari ini.
Beliau merujuk kepada kenyataan yang dibuat oleh Halimey semalam bahawa beliau yakin memperoleh sokongan daripada sesetengah penyokong senyap PAS di kawasan Seri Setia.
Sementara itu, Dr Halimah berkata pilihan raya kecil merupakan peluang terbaik bagi pengundi untuk mengingatkan gabungan PH mengenai janji pilihan raya dan obligasinya.
Pilihan raya kecil Seri Setia pada 8 Sept diadakan kematian penyandang kerusi kawasan itu Prof Dr Shaharuddin Badaruddin pada 2 Ogos kerana kanser usus.
Pilihan raya kecil itu diadakan serentak dengan pilihan raya kecil di Balakong. Selangor menyaksikan tiga pilihan raya kecil sejak PRU14 dengan pilihan raya kecil yang pertama di Sungai Kandis diadakan pada 4 Ogos.
Pilihan raya kecil Seri Setia merupakan pertandingan satu lawan satu antara Halimey, bekas anggota Majlis Bandaraya Petaling Jaya dan Dr Halimah, bekas Exco kerajaan negeri Selangor dan bekas anggota dewan undangan negeri (ADUN) bagi Selat Klang. – BERNAMA
Lihat satu komen dalam blog ini... 
Anonymous said...  Melihat babi tunggang lebai kulup anti Islam kaki pembohong dan tiada fakta, maka tidak hairan bos atau kepala bapaknya pun begitu. Ha ha ha.  August 24, 2018 at 10:19 AM 
Buktikan kebencian anda kepada PH di bawah Tun M dengan mengundi PAS dalam PRK ini..

20 comments:

Anonymous said...

helo limah apa bukti kau nafi penyokong senyap pas akn undi ph?

bila disebut pengundi senyap tentulah mknanya akn sokong parti lain. klu org pas sokong pas dia tentu akn melalak siang mlm lgbt lgbt.

itulah mkna istilah penyokong senyap.

mereka senyap sbb tk mahu dilabel tolol jebon barua mca dibeli munafik xwala dll. yg penting mereka undi ph. senyap mereka tu bijak... sbb islam pas ialah islam label org yg tkbaik. label terbaru ialah papan iklan..diperkenalkn oleh seorg haji tua yg murung kalah pru. dia tktau dia tu papan juga..hj papan lapis yg berlapis2 otak penipunya.

Anonymous said...

Calun PAS lembab sebab lambat guna 'pengundi senyap' sebagai strategik kempen untuk mengujudkan satu senario yang dapat mempengaruhi penyokong PAS.

Strategik kempen PAS sama seperti prk Sungai Kandis.. iaitu PH telah menguasai kerajaan negeri, perlu undi PAS untuk kuat kan pembangkang dan undi PAS ada lah untuk beritahu kerajaan PH yang rakyat keciwa dengan janji manisfesto 100 hari PH.

MCA akan keluar dari BN jika kalah. Bagaimana dengan PAS ?

Anonymous said...

Undi pas bermakna anda penyokong mca. Parti mca antara parti yg menentang ruu355.

Kahkahkah

Anonymous said...

3 Komen di atas itu, komen babi tunggang lebai kulup anti Islam yang tidak matang politik. Politik 'kanyaq'.
Maklumlah, mereka cuma balaci bukan pemegang dasar.
ha ha ha

Anonymous said...

Celaka punya PAkatun tun punya group...tuiiii

Anonymous said...

Undi ph bererti undi kemungkaran.

Anonymous said...

hang kaciwa. adik beradik hang lekiu

Anonymous said...

Undi ph bererti undi puak bertopengkan islam tapi lulus lgbt, parti kafir dap dan kit siang dan guan eng.
Undi ph bererti undi parti lebai kulup tak berkhatan.

Anonymous said...

Jauhi parti yg merosakkan islam iaitu parti2 dlm sekutu ph.

Anonymous said...

ph politik matang...pas politik natang...pelbagai jenis binatang adalah kegemaran pas sering disebut2 dlm ceramah.

Anonymous said...

sorang lg kafir dap jgn lupa.. wee ka siong. jht dia tu. nipu kuat

Anonymous said...

selagi agama tk ditunggangi...ia tkkn rosak. apabila ada puak batak yg menunggangi agama maka batak itulah yg rosak. agama ttap dipeliharaNya

Mokhtar senik said...

Haram mengundi pas di seri setia

Anonymous said...

undi mca adalah jihad yg besar. kerana mca xsokong 355 kerqnaia tau 355 bkn sebenar2 hudud ikut alquran. penjara 30 tahun tu ayat quran mana? kau mca benar sila bgtau. org pas jg jwb hnya mca saja.

Anonymous said...

ye haram. sebb kafir mca menggunakn topeng agama di sana utk menipu org islam.

Anonymous said...

lain kali masuk bg salam kn dh maki hamun hari2 jumaat ni. masuk mcm pencuri dh tu maki tuan blog. tn ibnu tu pejuang islam tau nnti kau yg celaka. kau tk takut lori balak ke

Anonymous said...

pas akan masuk bn kalau kalah dn kalah dn kalah. dimana ada puak kalah disitu pas akn bergayut. nikmat jd pembangkang seumur hidup..tkpayah pikir nasib negara.. kerja bangkang je mudah. paling tinggi pun kena fikir lgbt dh cukup islam dh.

Mohammad Azren said...

Adik Syafiqah apa kabar?. Cagu dah ok ke? Hehehekikikihahahakahkahkah

Mohammad Azren said...

Walaupun calun PH menyatakan mendapat sokongan pengundi senyap PAS , namun beliau dijangka tewas ditangan calon PAS yg mendapat sokongan dan dokongan dari Malaikat dan IBLIS. ( termasuk SAKA dan Jin ). Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Skrg brani la ko ckp nafi sbb blum ngundi lagi. Lepas kalah nnti kita tgk Dr Halimah nk ckp apa plak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails