Sunday, August 19, 2018

PAS &UMNO Sebagai Pembangkang. Bodohnya Cybertropper PH. Ini...






Hasil carian imej untuk Cybertropper PH, Ini...

56 comments:

Anonymous said...

Memang melayu dan islam dirobek teruk olrh DAP dan PKR...

Bodohnye ibnu hasyim dan Pas...tak ade ape pon masalah kpd melayu dan islam..sama seperti seblm pru...melayu masih bebas amalkan islam...tak ade syarat dan halangan kpd yg nak beribadat qurban 22 hb nanti...

Ibnu hasyim dan lobai Pas terikut ajaran sesat umno yg masih kaciwa di tewaskan dimedan pru lepas...

Anonymous said...

Seblm pru pas msin sorok2 kerjasama dgn umno nak kekalkan prompak perintah negara...lepas pru baru nak ngaku kerjasama pakatan pembangkang kunun...pru15 nanti nafi plak kerjasama dgn umno...

Alasan bodoh melayu dan islam dirobek oleh PH...kerjasama dgn prompak ikut ajaran islam..

Anonymous said...

Biar apa mereka nak kata, yang penting Islam mesti diutamakan. Allah pasti akan menolong kita jika niat kita betul dan benar. UMNO mula sekarang jangan lagi buat perangai hodoh dan bodoh seperti dulu.

Allah dah murka kpd Pas dan umno...Allah buang umno dari putrajaya kerana merompak dan tindas rakyat.....Allah tak bagi pas jadi king maker...hanye jadi king fucker kerana lobai meniou tak makan duit prompak....

Insaflah lobai pas...

Anonymous said...

Berita
Parlimen
Pilihan Editor
Sukan
Seni & Hiburan
Global
Kolum
Surat
Laporan Khas
Ulasan
Wawancara
Lensakini
TV

Ikut sifir PPP, PAS boleh menang tipis di Seri Setia
18 Ogs 2018, 1:36 tengahari (Dikemaskini 18 Ogs 2018, 1:42 tengahari)

A A
PRK SERI SETIA | Pusat Penyelidikan PAS (PPP) yakin parti itu mampu mengetepikan Pakatan Harapan (HARAPAN) sekali gus memenangi kerusi pada pilihan raya kecil (PRK) Seri Setia pada 8 Sept depan berdasarkan perkembangan semasa di negara ini.

Pengarahnya Dr Mohd Zuhdi Marsuki berkata ada beberapa faktor yang mendorong PPP berkeyakinan besar mampu membuat kejutan.

Menyatakan beberapa faktor tersebut Mohd Zuhdi berkata PAS mampu memenangi PRK Seri Setia dengan majoriti tipis namun cukup bermakna kepada perkembangan politik Malaysia.

Beliau yang juga anggota Jawatankuasa Pusat PAS menjelaskan kedudukan kerusi dewan undangan negeri Seri Setia yang berada di tengah kawasan bandar raya Petaling jaya, Subang Jaya dan Shah Alam memungkinkan perubahan corak pengundian berlaku.

"Keyakinan ini berasaskan corak pengundian pengundi-pengundi di kawasan bandar yang dinamik serta mudah untuk membuat perubahan," katanya..... Tahniah PAS menang. Percaya jgn x percaya. Ini kan Dr yg paling cerdik dlm PAS . Haaaaaa tepuk

Anonymous said...

PAS Sedia Saman Dato' Mahfuz

KUALA TERENGGANU: PAS Negeri Terengganu bukan sahaja menafikan tuduhan fitnah parti itu ada menerima wang daripada Umno, bahkan bersedia mengambil tindakan undang-undang terhadap pihak terbabit.
Timbalan Pesuruhjaya PAS Terengganu, Ustaz Satiful Bahri Mamat menegaskan, parti itu bersedia menyaman Naib Presiden PAN, Dato' Mahfuz Omar.


Dah 100 hari lepas pru masih cakap sedia timbang....nak timbang pakai dacing BN?...dacing BN dah senget...

Zuhdi dah ngaku pas terima 2.5 juta tapi tak berani nak cakap dari siapa...

Individu yg masukkan duit berjumlah 2.5 juta sudah dikenali...pegawai salkeh kruak bendahari umno...

Saman lah ...nak timbang ape lagi?....takut?...

Anonymous said...

Mari berkenalan dengan 'Lebai Kulup'.

Lihat ini..
[Ted Manoff & lebai kulup

antilebaikulub said...
1. T.kasih. Kerana ramai yang kait PAS dengan kahwin 2,3,4,. Ada juga yang tuduh ahli PAS kahwin 5, itu tak perlu layan itu geng jahil agama. Nak fitnah pun biar menasabah.

2. Mengatakan ramai 'lebai PAS' kahwin poligami, menunjukkan lebai PAS itu mempunyai kesihatan seks yang baik, ramai anak dan tak takut, tak dapat rezeki seperti orang yang tak beriman.

3. Bukan seperti 'lebai kulub'. Lebai kulub ertinya mereka kuncu2 PH yang suka diperintah oleh orang kulub tak bersunat atau berkhatan, penuh tahi palat. Bukan perintah saja, bahkan dalam blog ini (ted manoff) ada yang mengaku sanggup beri 'puki bini'nya (maaf, itu yang dia sebut) kepada pakar rujuk mereka 'lebai kulup' Lim Guan Eng.

4. Lebai2 kulup ini, kebanyakannya beristeri 1, biasanya takut bini, nafsu ada tetapi tenaga tiada, bahkan ada yang rindu jadi pondan.(ada yang pilih nama kejora bapok dll). Atau isterinya jadi perpkakas antik saja.]

Insya Allah, kita sambung lagi kalau ada masa.

Ho ho ho

Anonymous said...

Bila plak lobai hadi dan lobai abuduh berani saman Husam musa?...Husam dah cabar supaya saman...tulur ade tak?...

Anonymous said...

Yg anti lebaikulub berape bini?...lobai pas kawin lebih kerana dapat bantuan ftee umno...sekarang umno dah kojol lobai pas tak mampu lagi kawin lebih dan beli kete mewah..

Anonymous said...

Dulu prk sg besar dan kuala kangsar Zuhdi cakao pas boleh menang... Dua buat kajian..

Pru 14 pon pas akan menang...

Tapi kena penendang dgn pengundi....kajian bodooh..

Anonymous said...

Di sg kandis lokeman adam kata boleh menang kerana dokongan kuat lobai pas...tapi kena penedang terus bisu..

Umno takut kalah lagi jadi perintahkan balaci lawan...balaci bodoh besar kapla sanggup lawan...tapi merayu tuan besar kasi tolong..

Anonymous said...

Mungkin pan membantu dap itu satu jihad yang suci. Jahiliyah sedang berkembang. Ini bukan tuduhan tapi sedang berlaku bila pan menjadi talibarut dap. Dap memusuhi Islam dan pas, pan pun sama. Dap memusuhi umno, pan pun sama. Dap parti kafir, pan pun hampir sama. Sia2 ucap syahadah tapi bantu kafir untuk melemahkan Islam. Pan adalah tentera salib bila sokong dap menentang Islam.

Anonymous said...

Boleh tahan lucah barua dap menghina lobai.

Anonymous said...

Ibnu hasyim memang bodoh...dulu pas bukan pembangang dlm parlimen?...asik berkecuali jer..

Pas parti berkecuali?...sejak umno jadi pembangang baru ngaku pas jadi pembangang...

Anonymous said...

Ini bukan lobai tulin daa...lobai cari makan pandai putarbelit....barua lobai pon kaji tipu jugak..

Lobai ori tak makan duit prompak dan tak sokong prompak mungkar...bodoh kena tipu dgn lobai tiruan..

Mohammad Azren said...

Memang sedap kongkek cara HARAM, dari kongkek cara HALAL. PAS dikudakan UMNO, dan UMNO mengkudakan PAS. DASAR PELACUR AGAMA. Dengan pengikut setia walaunta dan walauntit mengaku PerawanSuci, Rupanya dekat belakang jamban ,tonggang bontot kat Pakistan jual karpet. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Umno restu ahli berkempen untuk PAS di Seri Setia

18 Ogs 2018, 5:26 petang (Dikemaskini 18 Ogs 2018, 5:34 petang)

A A
PRK SERI SETIA | Umno membuat ketetapan untuk meningkatkan kerjasama dengan PAS di PRK Seri Setia ke satu tahap lebih tinggi daripada yang diberikan PAS pada PRK Sungai Kandis yang lalu, kata Setiausaha Agung Umno, Tan Sri Annuar Musa.

"Umno membuat ketetapan untuk meningkatkan kerjasama dengan PAS di PRK Seri Setia ke satu tahap lebih tinggi daripada apa yang PAS beri di Sungai Kandis.

"Pemimpin kanan Umno di benarkan turut mengiringi calon PAS hari ini di pusat penamaan calon sebagai tanda sokongan moral," kata Annuar dalam suatu hantaran di media sosial hari ini.

Menurut anggota parlimen Ketereh itu, sekiranya diminta, Umno membenarkan pemimpin dan penceramahnya untuk berkongsi pentas serta berkempen untuk calon PAS, malahan jentera cawangan Umno juga perlu memberi kerjasama kepada PAS.

"Sekiranya diminta, pemimpin dan penceramah Umno di benarkan berkongsi pentas dan berkempen untuk calon PAS.

Kerjasama jentera

"Jentera Umno di cawangan di benarkan memberi kerjasama sepenuhnya kepada jentera PAS kiranya di minta," katanya.

Anonymous said...

jangan jugak lupa
amnoo bila kuat dihinanya pas
lani lemah kena cari kawang sebab nak lawang
bila dah kuat nanti pas kembali
di pijakkkk

elok jugak dulu paktan jatuh diperak
lani sibuk dap nak tanah 999 thaun
elok jugak perak ni jatuh macam dulu jugak
naik tochnag puak dap ( dulu china mca sokong amnoo lani sokong pakatan)
awassss

Anonymous said...

Umno memperlekehkan pas...pertolongan pas di sg kandis amat kecil bagi umno..
Memanglah kecil kerana umno tuan besar...pas parti kecil yg merasa besar kapla...

Anonymous said...

Umno perlukan pas kerana umno dah lemah...kalo umno kuat pas sebelah mata pon tak dipandang...

Tapi lobai Pas memang bodooh sejak telan duit haram umno...pas merasa dah besar kapla..

Anonymous said...

Dulu anuar musa kuat kutuk pas...tuan guru nik aziz pon dihina...kata anuar pas ibarat lori buruk..

Anonymous said...

Bagus Pak Asim,
Tembak lagi, biar 'lebai kulup and the gang' terus meroyan.
Makin banyak peluru. Mencarut sasau.

Ha ha ha

Anonymous said...

berapa byk perkataan bodoh dizikirkn oleh penulis haprak itu.

itu sajalah modal org 'pandai'.

pas dh munajat pilihanraya bkn utk menang maka terimalah kekalahan selamanya..aamiin.

mkna dom fahaman pas bertanding utk kalah itu pandai. bertanding utk menang itu bodoh. tkpelah kita tolong kurangkn stress org pandai. tkpelah kita 'bodoh' yg penting menang dan menang dan menang

soal barakat.. carikn nas yg kata pas saja dpt berkat..org islam lain tklayak berkat. jika ada maka makin jelas kesesatan dn khawarij puak 'pandai' itu.

yela pandai sungguh pas berjuang dn berusaha sungguh2 utk kalah. takbiir

Anonymous said...

Dakwaan RM19.25b hilang: Polis akan rakam kenyataan Lim

18 Ogs 2018, 2:47 tengahari (Dikemaskini 18 Ogs 2018, 4:37 petang)

A A
Menteri Kewangan Lim Guan Eng (di atas) berkata Polis akan merakamkan kenyataannya minggu depan berhubung dakwaan tentang kehilangan RM19.25 bilion dalam Tabung Bayaran Balik GST.

Dalam satu kenyataan, Lim berkata bekas perdana menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak "tidak mempunyai alasan lagi" tetapi menjelaskan jumlah yang didakwa hilang itu yang didakwa oleh 121,429 syarikat dan individu.

Bagaimanapun, Lim, yang merupakan setiausaha agung DAP, tidak menyatakan bila dan di mana dia dikehendaki memberi kenyataannya.

Ahli Parlimen Bagan itu berkata Najib mesti menjawab tiga soalan:


Adakah Najib membenarkan pengembalian wang itu tidak dibuat dalam masa dua minggu yang ditetapkan?
Adakah beliau meluluskan keputusan bekas Ketua Setiausaha Perbendaharaan, Tan Sri Mohd Irwan Serigar untuk tidak memindahkan bayaran balik penuh sebanyak RM82.9 bilion kepada Akaun Amanah Bayaran Balik GST seperti yang diminta oleh Jabatan Kastam, tetapi hanya RM63.5 bilion sejak tahun 2015, mengakibatkan kekurangan RM19.25 bilion?
Adakah dia meluluskan jumlah yang tidak dibayar balik sejak 2015 diiktiraf sebagai hasil kerajaan yang akan digunakan oleh kerajaan sebelum ini?
"Najib setakat ini enggan untuk menjelaskan mengenai pembabitannya sebagai menteri kewangan dalam perkara ini dan berkata saya harus membuat laporan polis. Kerjasama penuh saya dengan polis membuktikan bahawa kerajaan baru mahu kebenarannya didedahkan.

"Sebilangan besar daripada 121,429 syarikat dan individu yang terjejas oleh skandal ini kini tertanya-tanya mengapa RM19.4 bilion dalam Akaun Amanah Bayaran Balik GST tidak dikembalikan kepada mereka dalam masa dua minggu seperti yang dikehendaki oleh undang-undang, sama ada dari tahun-tahun sejak 2015, 2016, 2017 atau 2018," kata kenyataan itu

Anonymous said...

Ibnu hasuim suruh lge repot polis...polis akan datang rakam keterangan lge...najib yg gugup...sanggupkah ibnu hasyim dan lobai pas tolong najib?..

Anonymous said...

Bila pulak alahyarham nikaziz tu tuan guru?
Oh ya sbb dia jadi mb lama kan?
Oh ya ssb semasa wabak ji dulu dia terhegeh2 kekandang babi kan?
Oh ya sbb dia kata tuhan tu samseng kan?
Oh ya sbb dia kata apa juga yg dia suka kemudian ada yg tlg tutup aib dia kan.

Aku sbg mukmin tidak berparti ykni tidamlk menyertai mana2 parti politik tidak sedikitpun melihat dia sbgai seorang berilmu dlm islam.
Malas je nak dedahkan aib org yg dah mati, tapi utk pengetahuan aku tahu stakat mana dia tu.
Korang munkin tersentak dan bantai aku dgn kata2 keji, aku tak kesah, tapi aku tahu riwayat hidup nikaziz,
Sila semak betul2 pasti korang juga bakal tahu.
☺☺☺☺☺☺☺☺

Anonymous said...

umno 51 kerusi parlimen
pas 18 kerusi parlimen
pas nk kata umno dh lemah
atau otak pas yg lemah matematik.

tu sbb sepanjang zaman hadi pas ditipu umno sebb pas kuat dn pandai..umno bodoh.

tu sbb guan eng silap titik perpuluhan pas kenduri kesyukuran..guan eng bentang bellion penyelewengan pas puashati

sebb pas pandai umno bodoh.




Mat Ozil said...

https://bankami.blogspot.com/2018/08/umno-pas-perlu-percepatkan-proses.html?m=1

Cepat2 lah kawin pas-umno. Asyik bersentuhan tapi malu2.. Nantikan naik syahwat susah.. Boleh gabung skali cybertrooper BN dan PAS..

Sorang buat 5 acc fake.. Lepas tu ratib sama2...

Melayu melayu melayu... Layuuuu
Lgbt lgbt lgbt ..... Tangkap pondan

Ulang lagi.. Sampai penyokong senak..

Anonymous said...

sekrng mca sokong pakatan....pembangkang bersama pas.

pas kan pandai berjuang utk kalah dn dipijak umno. tkpe pas redo. apa ming nk takut. mung tk caya balasan syurga ke. mung nk dunia mcm umno.

mung jgn derhaka pd tuan guru kito

Anonymous said...

dr keputusan sg kandis umno tau pas tk undi umno. 7k undi hilang pastinya termasuk org pas.

umno memang xblh dipercayai..kata pas.

hati2 dgn pas..kata umno.

hnya mca harapan pas utk kalah seterusnya. tula politik matang pas.

Anonymous said...

umno kata sejak berkawan dgn pas la umno kalah.

apa punya suwey pas ni. apa punya tangkal hj hadi pakai. dulu najib muka cantik sekarang sudah buruk

ciss..pas penasihat busuuk! habis kuasa aku.. kata umno.

Anonymous said...

klu asyik ckp sedia sedia... mkna tkkn saman lah.

org nk gaduh klu byk ckp tkjadi gaduh.

yg berani terus saman aje apa nk sedia2 bukan nk pi berak kena sedia air segayung

Anonymous said...

pas ni pandai... tkkenal zuhdi tula jahanamkn pas dr dalam. survey kata pas blh menang 64 peratus. tu yg hadi offer jd king maker.

caya sgt kt zuhdi agen umno tu. rupanya zuhdi lupa letak titik perpuluhan..lingkup pas.

Anonymous said...

biar apa mereka nk kata... yg penting islam menang.. tkkisahlah terima dedak atau bela jholow.. yg penting islam menang.

Anonymous said...

Mencacailah jahanam umno Maut

Anonymous said...

walaun 9.47... pi tidor la.

dok ulang pas islam islam pas islam pas pus islam pas pus islam

dibelakang najib juga disyg bukan bela islam...bela najib n jholow

mulut busuk

Anonymous said...

ibnu ni ckp robek tu napa.. dok byg pas umno ni mcm lgbt ke kena robek punggungnya.

tk abis2 unsur lucah lah walaun ni.

yg terbuktinya jubah n kupiah walaun robek dek mnyokong penyamun taraf dunia.

akhlak walaun... dh lama robek sampai org tk hormat pun hj hadi tu. dh mcm badut org tua tu dikutuk umat.

kau kempen lah jgn hina ulamak la waris nabi la. umat peduli apa.

org yg suka hina org lain kn dihina org.

org yg suka hina babi sbb marah dap akn akhirnya selera pada babi.. setalam dgn mca..mca..mca

Anonymous said...

AHLI DAN PENGUNDI PAS KENA LEBIH BERHATI HATI DI PRK SERI SETIA..

Ku sangka undi PAS masuk syurga.... Rupanya masuk umno..
Kikikikiki.. ..

Anonymous said...

Tembak bodoo...kikikikik

Anonymous said...

Kalo bodooo sampai kiamat tak menang...jadi balaci umno..

Anonymous said...

Pertolongan pas tak menangkan lokeman edem di sg kandis .umno nak ajar pas cara bekerjasama yg betul... Kerana pas bodoo..

Anonymous said...


tulisan puak punah ranah hina nya rasa jdi org msia dgn adanya ulasan merapu tak tahu la dia orang ..melayu..cina ..ke india.tapi.cukup memalukan..anda/kita adalah cermin kpd keturunan/agama/parti dsb..rasa bodoh dan 1000 persoalan..

Anonymous said...

Itulah pas bodoo...kalo nak kerjasama bergabong lah dlm BN...baru strategi tersusun mcm PH...

Bila Pas ni nak cedik?...

Anonymous said...

Lagi hina bila yg dipanggil ulamak tapi putarbelit...makan duit haram dan berkerjasama dgn prompak....ade plak yg subahat menyokong kerjasama tegakkan mungkar..

Anonymous said...

Ko buat fitnah kpd arwah tok guru...cilaka lah ko..

Anonymous said...

Biar jadi balaci umno jgn sekali2 jadi balaci dan alat skrew dap yg sangat memusuhi Islam dan melayu...
Yg dok sokong Phdap ni kebanyakannya penyokong Pan yg telah terkeluar lndasan aqal dan iman... join pihak kafir serang pihak Islam... Abdullah b ubai b salul ketua munafiq yg menjadi qiblat penyokong Pan utk menghancurkan Islam... selama ini jita tak pernah membaca dan mendengar tentangan Pan terhadap kehendak dap. Contohnya dap buat pesta arak pan diam, bantu mengembangkan fahaman dan aktiviti lgbt Pan ikut, dap suruh batalkan jakim pun Pan sokong...apa ni..? Inilah yg kita katakan penyokong Pan ni teramat bodoh dan belot pada perjuangan Islam....

Anonymous said...

http://ohbulan.com/12-perkara-yang-kita-tak-tahu-tentang-tok-guru-nik-aziz/

Lobai hadi tak berani lawan cakap tgna...

Pas berpecah kerana ingkar pesanan tgna...pas yg rugi...

Anonymous said...

Dap mencipta isu ini dgn spin bbrpa kenyataan yg tak berlaku pun.. biar polis dan sprm buat siasatan. Lagi pula lge ni dah banyak kali tersasul.
Cuba kita perhati betul apa isu yg berkaitan langsung dgn peniaga( cina) lge cepat main isu itu utk membela golongan tersebut dgn segera. Klu isu2 yg berkaitan dgn islam melayu tdk diberi perhatian pun..

Anonymous said...

Pas jadi alat umno untuk menang...dap tak de tekan tun madey...lim guan eng sibok ikut arahan tun dedahkan penyelewengan umno...

Yg berani cakap kuat dah mintak maap... Tun bela zakir naik dap dah senyap...

Anonymous said...

Dah ade menteri melayu dannislam untuk orang islam..


Cuba bagi bukti lge spin duit tabong gst...

Kenyataan lim berdasarkan laporan odit negara...bukan reka2 sendiri..

Anonymous said...

Mahathir’s 100 days in office: Scorecard

KUALA LUMPUR: Malaysia’s 93-year-old leader Dr Mahathir Mohamad marks his 100 days in office having delivered on several of his election campaign pledges.

With all of the promises completed or already started, Mahathir gave himself full marks for the 10 pledges for this period, and said the government has met 21 of all 60 items in its full manifesto.


He’ll have a tougher task on some of his other economic goals, including bringing down debt and sustaining economic growth, as global risks from a trade war and emerging-market slump continue to mount.

Mahathir is cutting government jobs and has halted some China-linked projects as he tries to rein in debt and liabilities exceeding RM1 trillion (US$244 billion) inherited from the previous administration. He began a five-day trip of China yesterday as he seeks to renegotiate the terms of some of the investment contracts.

Here is a checklist of Mahathir’s 100-day pledges and how the new government has fared so far:


Pledge: Abolish the goods and services tax (GST).


Status: Completed

The government cut the 6% GST rate to zero starting June 1 and repealed the law. It has prepared a sales-and-services tax to take its place in September.

Pledge: Stabilise petrol prices and introduce subsidies.

Status: Completed

Malaysia allocated RM3 billion to subsidise the prices of RON95 gasoline and diesel and keep them fixed in 2018.

Pledge: Erase debts imposed on farmers and small landowners linked to the state plantation company, Federal Land Development Authority, or Felda.

Status: In progress

The government is studying ways to do this, including by reducing debt taken by farmers for replanting and erasing part of loans used to buy shares in FGV Holdings Bhd, said Mahathir, without setting a date for when this will happen.

Pledge: Introduce pension fund contributions for housewives under the Employees Provident Fund scheme.

Status: In progress

Registration for this non-mandatory programme opened this month, despite the government earlier warning that it may be delayed.

Pledge: Equalise and raise minimum wages across the nation.

Status: In progress

While some details of the plan have been provided, it hasn’t been implemented yet. The government plans to review the level every two years and raise it to RM1,500 within five years.

Pledge: Postpone repayment of student loans under the PTPTN program for lower-income citizens, and abolish the policy that bans defaulters from leaving the country.

Status: In progress

The government has removed thousands of people from the travel blacklist for defaulting on their student loan payments. It has also asked Malaysians to update their income information to be eligible for a suspension in repayments without saying when the postponement would take effect.

Pledge: Set up Royal Commissions of Inquiry on institutions including 1MDB, Felda, the Tabung Haji pilgrimage fund, and reform governance of these agencies.

Status: In progress

Malaysia has set up a task force to investigate troubled state fund 1MDB, and a separate Institutional Reforms Committee that had sent in their recommendations to Mahathir’s advisers. He said the Royal Commissions of Inquiry hasn’t been set up because investigations are ongoing.

Anonymous said...

Pledge: Set up a special cabinet committee to properly enforce the Malaysia Agreement 1963, which was aimed at safeguarding special interests of the states of Sabah and Sarawak before they agreed to became part of Malaysia.

Status: In progress

This group has already been formed, but putting the rights into action may be a different story. Economic Affairs Minister Mohamed Azmin Ali warned that granting 20% royalty to the oil-producing states, a main part of the rights, would take time.

Pledge: Introduce a health card program with RM500 funding for lower-income Malaysians for basic treatments at private clinics.

Status: In progress

The pledge may take some time to be fulfilled as the government looks to limit spending. A ministerial memorandum is being prepared, Mahathir said.

Pledge: Review mega projects awarded to foreign countries.

Status: In progress

China has gotten the brunt of this as Mahathir places billion-dollar infrastructure projects on hold to renegotiate terms to either cancel them entirely or pare down the costs

Anonymous said...

Hanya bahlul saja yg berani cakap pH mungkir janji

Anonymous said...

Memang teramatlah ditunggu tunggu...rakyat pindah nyokong ph bukan sebab nak lgbt. Ramai dh kesal pun. Bila gabungan dah berlaku maka mudahlah untuk mereka2 yg kesal ni buat keputusan nak memilih nanti

Anonymous said...

Haha bebudak yg taktahu kisah nikaziz, takda fitnahnya yg dia mmg kekang babi pun sbb kunung utk tarik undi sepet. Jgk dia yg bagi byk tanah pada dapigs diulu k'ltn... sbb tu hadi mohon sultan kltn tidak lagi lantik dia jadi mb, jgk husam pun di lupuskan dari exco,
Segala kenyataan nikaziz eg tuhan samseng tu merata terdapat di youtube, tinggal cari je pasti jumpa, byk irang tahu dan bukan fitnah tapi jelas nyata.

Hadi takut pd nikaziz? Bwhahaha... hadi takda takutpun, cuma taktunjuk sengketa sbb untuk meminimakan impak perpecahan parti pas dia.
Malas lah nak cakap pasal irang yg dah mati tapi disebabkan ada orang yg mendewakan dia terpaksa la sebut sikit2..
Hakikatnya ilmu sejengkal & dangkal mcm nikaziz tu cuma nampak besar sbb konon dia anak tokguru, jadi mb sbb sikap orang kltn yg memang condong kpd pas dan pas takda org lain masa tu utk jadi mb selepas menang bersama S46. Tu je.
So toksah lebeh2la lagipun dia blajar ugama tak seberapa pun.

Anonymous said...

Aii 11.44...takkan putarbelit dan makan duit haram dgn perompak je. Buh la lebih banyak lagi main betina ke rogol ke kasi gempak lebih sikit. Untung2 bernasib baik blh la kena sambor petir ke atau kena langgar lori ke. Jgn risau ttg ph sebab kamu kena bala camanapun ph tetap rupa tu jugak sebab yg celupar tu kamu bukan diorang.

Anonymous said...

Pee.eh dah byk tunai tipu, semua tipu tiada tipu melainkan tipu.
Yg kata pee.eh tak tipu tu lagi la penipu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails