Tuesday, August 21, 2018

Khutbah Aidil Adha 1439 Presiden PAS. Klik Untuk Muat Turun.



Klik untuk muat turun Khutbah Khas Hari Raya Aidil Adha 1439 oleh Presiden PAS, Dato’ Seri Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang.



5 comments:

Anonymous said...

tajuknya Berjuang Memartabatkan Islam Bersama MCA

Anonymous said...


http://www.ibnuhasyim.com/2013/05/husam-adalah-calon-pm-bagi-pas.html

Dulu saya ingat orang UMNO sahaja yang suka bangkit perkara lama yang sudah berkubur. Misalnya pasal solat dua iman, pasal tak makan sembelihan UMNO. Pasal itu di Terengganu gambar Lim Kit Siang Peluk TGHH masih menjadi bahan kempen UMNO Terengganu.

Enti PAS BODO said...

Tak de faedah dengar khutbah pembelit...buabg masa..

Mualaf rheduan tee lari dari MCA kerana kapir MCA menentang islam tapi lobai bodoh ni plak sanggup suruh ahli pas sokong kapir mca....ahli pas yg wala bodoh tak bannyak cakap kena tipu dgn lobai hadi..

Ibnu hasyim pon bodooh jugak

Anonymous said...

Ini, Berkenalan dengan dengan geng anti Islam dan PAS..

[ antilebaikulub said...
1. T.kasih. Kerana ramai yang kait PAS dengan kahwin 2,3,4,. Ada juga yang tuduh ahli PAS kahwin 5, itu tak perlu layan itu geng jahil agama. Nak fitnah pun biar menasabah.

2. Mengatakan ramai 'lebai PAS' kahwin poligami, menunjukkan lebai PAS itu mempunyai kesihatan seks yang baik, ramai anak dan tak takut, tak dapat rezeki seperti orang yang tak beriman.

3. Bukan seperti 'lebai kulub'. Lebai kulub ertinya mereka kuncu2 PH yang suka diperintah oleh orang kulub tak bersunat atau berkhatan, penuh tahi palat. Bukan perintah saja, bahkan dalam blog ini (ted manoff) ada yang mengaku sanggup beri 'puki bini'nya (maaf, itu yang dia sebut) kepada pakar rujuk mereka 'lebai kulup' Lim Guan Eng.

4. Lebai2 kulup ini, kebanyakannya beristeri 1, biasanya takut bini, nafsu ada tetapi tenaga tiada, bahkan ada yang rindu jadi pondan.(adanyang pilih nama kejora bapok dll). Atau isterinya jadi pkakas antik saja.

Insya Allah, kita sambung lagi kalau ada masa.]

Ha ha ha. Tembak lagi Pak Asim.

Anonymous said...

Husam dah jadi propesional saintis sumbu dah, Nasa nak beli teknologi husam utk jimat minyak kapal angkasa dgn teknologi sumbu husam, juga mat baboon bakal pembekal bulu utk buat sumbu,
Mereka dah kayaraya dah, taknak main politik lagi.
Parti pan pun Akan bertukar jadi PanSumbu&Bulu bhd.
Selamat berjaya la.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails