Thursday, June 28, 2018

T/Kasih Mustapa Mohamed Kepada PAS K'tan. Bukan Macam Layanan BN Tadbir Putrajaya Dulu.


Kerajaan negeri juga bertimbang rasa - Mustapa


KOTABHARU: Pengerusi Badan Perhubungan Umno Negeri Kelantan, Dato' Seri Mustapa Mohamed bersyukur cadangan kerajaan negeri memberi peruntukan kepada pembangkang.
"Kita harap kerajaan negeri juga akan bertimbang rasa dan ada rasa ihsan untuk wakil pembangkang selain tanda ingatan. Kita ucapkan terima kasih.
"Kerajaan pusat sudah mengumumkan kesediaan untuk memberi RM100,000 kepada semua wakil pembangkang bagi melaksanakan projek walau pun kecil kita tetap terima," katanya yang juga Adun Air Lanas selepas majlis angkat sumpah Adun di Dewan Undangan Negeri hari ini.
Semalam Timbalan Menteri Besar, Dato' Mohd Amar Abdullah berkata, secara dasarnya kerajaan negeri yang ditadbir PAS setuju menyalurkan peruntukan kepada Adun pembangkang di Kelantan.
Di Dun Kelantan terdapat lapan wakil rakyat pembangkang berbanding 12 orang pada penggal lepas.
Sedangkan sebelum ini ketika BN mentadbir Putrajaya wakil rakyat pembangkang sama ada di peringkat negeri atau parlimen langsung tidak diberi sebarang peruntukan. - HARAKAHDAILY 28/6/2018

6 comments:

ted manoff said...

PrOoTt💨💨..arghhhh lega baq hang..💦💦

Anonymous said...

Ted Manot Bodoh,
berselindong dibalik tempurung bukan Islam.. Tak mencarutlagi. Al-hamdulillah!
Lepas raya pun boleh taubat dan minta maaf lagi..

Ibnu hasyim said...

Kenapa kahwin susah dimalaysia? Sedangkan zina begitu senang.adat atasi agama! Ibu bapa permudahkan penikahan anakmu. Bercinta di universiti tiba2 nafsu syahwat tk dapat dikawal akhirnya berlaku zina !Tok lebai pun tewas pada nafsu!! Saya pun tewas!!

Lps ini ada entry 18sx. Sesuai dgn mlm jumaat! !Untunglah jika ada bini !Boleh kongkek 3 round ! Selamat menunaikan tanggungjawab mlm Jumaat !!!

Anonymous said...

minta PAS dan UMNO jadi "check n balance", bukan kutuk membabi buta macam gila meroyan.

Anonymous said...

Berdasarkan komen-komen barua dedak pakatan yang lepas, yang suka kutuk membabi buta macam gila meroyan ialah barua dedak pakatan yang suka berlagak 'suci' tetapi perangai macam setannn !

Anonymous said...

Tipu orang ramai kata ``bukan suara ana`` tu lah yg berlagak suci tapi perangai mengalahkan setan! Sama gok anon 1:23 maki hamun org tak tinggal, fitnah k`jaan PH tak lekang, tapi berlagak suci = setan bertopengkan manusia! oooooo......berak nnanang mung!.......

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails