Wednesday, June 27, 2018

'Kerja Orang Tun M', Kata S/U PAN. Bermasalah?


KUALA LUMPUR – Parti Amanah Negara (AMANAH) mempersoal pemilihan Ahli Jawatankuasa AMANAH Nasional, Dr Ahmad Termizi Ramli sebagai antara nama yang disenaraikan dalam Kabinet baharu kerajaan.

Setiausaha Agungnya, Mohd Anuar Tahir, berkata walaupun senarai Kabinet baharu itu belum rasmi, keberadaan nama Ahmad Termizi itu boleh dipertikaikan.
Katanya, ini kerana Ahmad Termizi bukan Ahli Parlimen dan AMANAH masih mempunyai dua Naib Presiden yang layak untuk disenaraikan dalam Kabinet baharu itu.
“Siapa dia (Ahmad Termizi) kerana kita ada dua Naib Presiden merangkap Ahli Parlimen yang layak dilantik dalam Kabinet Tun Dr Mahathir Mohamad.
“Walaupun senarai Kabinet yang viral itu bukan rasmi, tetapi meletakkan nama mereka yang tewas dalam pilihan raya sebagai anggota Kabinet tidak kena.
“Ini hanya spekulasi tapi mungkin ini kerja orang Tun M, yang suka kepada dia (Ahmad Termizi),” katanya kepada NSTP, hari ini.
Beliau mengulas senarai Kabinet baharu pimpinan Dr Mahathir yang viral di media sosial sejak malam semalam.
Naib Presiden yang Mohd Anuar maksudkan ialah Dr Hasan Baharom (Ahli Parlimen Tampin) dan Hasanudin Mohd Yunus (Ahli Parlimen Hulu Langat).
Berdasarkan senarai Kabinet yang viral itu, selain Mohd Anuar, Ahli Parlimen AMANAH yang turut tersenarai ialah Datuk Dr Mujahid Yusof, Khalid Abdul Samad dan Mohamed Hanipa Maidin. – BH

4 comments:

Anonymous said...


Dahulu barua dan pemimpin-pemimpin parti PANdir sibuk menfitnah parti Islam PAS pimpinan ulama Islam dan sekarang semua fitnah dan dakwaan karut telah kembali kepada parti PANdir dan fuckatan.

Sekarang puak PANdir dan fuckatan semakin gila kuasa dan tindas menindas antara satu sama lain di waktu abang besar biaDAP dan barua-barua biaDAPnya menghina kaum Melayu Islam.

Dahulu puak fuckatan sibuk mengutuk projek-projek Dumno Be End konon membazir wang negara dan rakyat tetapi sekarang rejim fuckatan pula yang meneruskan projek yang kononnya 'membazir' pada zaman Dumno Be End memerintah.

Wah barua-barua dan pemimpin-pemimpin fuckatan ludah ke langit, akhirnya kahak jatuh ke muka sendiri !

Dumno Be End dan Fuckatan dua kali lima sahaja ! Buaya dan ular sawa !

Anonymous said...

Jahahahahhaa marah nmpk. X dpt jadi kerajaan akhirnya jadi pemaki terhebat . Good job bro . Teruskan makian anda supaya pembaca lain tahu inilah kualiti penyokong PAS

Anonymous said...

barua segala barua dan anjing-anjing laknat penyokong madey laknatullah memang patut dicincang jer... memang bangsa paling celaka haram jadah lebih laknat haram jadah dari orang kafir hindu atau buddha, sekurang-kurang nyer orang-orang hindu dan buddha jelas memakan khinzir mauhupun biawak dan mereka mengakuinya tetapi sebaliknya penyokong-penyokong madey dalam diam-diam kot makan taik babi dan biawak tu pasal makin sehari makin bertambah keharamjadahnya perangai dan pertimbangan diorang cam anjing gila. orang dah semakin nampak keburukan madey bila dia ditanya tentang Vincent Tan tak berani nak jawab langsung tinggalkan sidang media kalau bukan anak keling gampang laknat apa lagi gelaran yang sesuai untuk orang tua nyanyuk gila tu

PENYOKONG MADEY MEMANG KEURUNAN HARAM JADAH PENYOKONG MADEY MEMANG KEURUNAN HARAM JADAH PENYOKONG MADEY MEMANG KEURUNAN HARAM JADAH PENYOKONG MADEY MEMANG KEURUNAN HARAM JADAH

Anonymous said...

Wah marah betul orang dap ni eh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails