Tuesday, June 19, 2018

".. takbir raya pun tiada dalam tv rejim pakatan, seolah-olah..."Benarkah?

Imej yang berkaitan
ANTARA beberapa komen dalam weblog Ibnu Hasyim sebentar tadi ialah..





Anonymous said...

Bahkan takbir raya pun tiada dalam tv rejim pakatan seolah-olah rejim pakatan anti-Islam.
Anonymous said...
Baru nk tau ke yg regim ph ni anti islam...?kami tau dah lamaa daaahh...!!!!!.
Ini sebahagian dari perjuangan mereka. Jgn haraplah harapan nak jaga islam tp nak jaga kristian mgkin...

22 comments:

Anonymous said...

Suka memfitnah ler korang ni, aku tengok sendiri ada takbir raya, ada juga takbir raya dari jemaah menteri...jangan main fitnah la....

I said...

Iyelah pun ...ada aje takbir raya dalam tv...apa punya telinga korang ni...pekak kot.. kalau tak berapa dengar pg lah dapatkan rawatann

mahligai seni said...

Saudara 8:14 pagi dan Saudara I, blog ini ibarat tangki najis. Di sini terkumpul pelbagai artikel jahat. Ibnu Hasyim tulis beda jahat. Dia juga petik kenyataan jahat pihak lain. Kalau dah tak ada modal sangat dia paparkan keseluruhan artikel jahat yang dipungutnya daripada blog jahat milik penyokong BN. Blog ni dah nak menyamai kejahatan blog Papagomo dulu. Memang benarlah kalau orang benci PAS pun. Mereka cakap sahaja Islam, Islam, Islam, tetapi perangai HAMPAS.

Anonymous said...

yg malam tu bukan takbir raya kot????
yg dok bersila ramai2 menteri dok ada tu bukan takbir la kot???
ko nak brp hari mereka bertakbir???? raya puasa kena atkbir brp hari??? seminggu ke???

bunbinban said...

biasa la blog ibnu hasyim ni. Yg azan pun dorang kata x azan. kita sama2 doakan pakcik ibnu ni di beri taufik dan hidayah.

Anonymous said...

Astro tak da pun

Anonymous said...


6 Komen di atas kecuali June 19, 2018 at 8:53 AM dan
June 19, 2018 at 9:43 AM
adalah balaci PR yang sama,semoga di beri taufik, hidayah dari berkhianat kepada Islam. Dan keluar dari bawahtempurung spesis jahat dan durjana.
Ha ha ha.

mahligai seni said...

Ya, saudara-saudara. Tak lama lagi muncullah komen memaki hamun kepada kita dengan kata-kata yang biasa kita perhatikan. Kalau tak muncul juga komen sedemikian, itu kira bernasib baiklah...

Anonymous said...

Blog ni nak menyebar kebencian sesama islam. Nama blog dah cantek. Tapi perangai macam setan.

Anonymous said...

Point penting: takde takbir raya!

Aku tanya semula betul ka?

mahligai seni said...

Kan dah saya kata. Ketika saya tulis komen pada 9:50, dah ada rupa-rupanya komen JAHAT DIPAPARKAN BEBERAPA MINIT SEBELUMNYA. Komen itu macam yang saya katalah - mengecam kita, kemudia ketawa. Lawak sangatlah konon. Gelar kita balacilah, itulah. Dia tak sedar bahawa DIALAH SEBENARNYA BALACI TU. Entah-entah, dia tu pemilik blog ini sendiri. Ingat tu, saya guna perkatan "entah-entah". Kalau ada komen yang bertentangan sedikit, mulalah mereka tu meroyan. Cakap sahaja pembela Islam, tetapi perangai HAMPAS. Woi, buanglah kedangkalan tu. Semalha sedikit perangai kamu. Jangan perasan SUCI sangat.

mahligai seni said...

Saudara 9:53, dah ada orang jawab. Semaklah komen-komen itu.

Anonymous said...

Mahligai dan spesis jahatnya meroyan lagi.
kali ini belum keluar mencarut lagi.

Ha ha ha gila meroyan babi. Tobat le.

Anonymous said...

Kita tidak akan mempercayai semua komen yang ditulis oleh barua-barua ternakan pakatan seperti majligay kerana puak sesat ini telah lama menjaja fitnah, maki hamun dan sumpah seranah dalam blog ini untuk memburuk-burukkan parti Islam PAS dan menipu rakyat.

Pakatan memenangi PRU14 pun kerana barua dan pemimpin pakatan menfitnah dan memburuk-burukkan parti lawan seperti PAS.

Anonymous said...

Semua macai-macai pakatan dalam blog ini takut nak kritik TDM yang didakwa menyebabkan ekonomi merundum di waktu TDM menjadi PM.

Dahulu pemimpin DAP, PKR dll sibuk mengutuk TDM tetapi sekarang mereka percaya TDM telah menjadi suci sebaik sahaja menyertai pakatan sarkis kerana disucikan oleh abang besar roket yang sedang didakwa kerana kes rasuah.

Puak pakatan adakah kepala bapak hipokrit.

Anonymous said...

Mahligay dan barua-barua adalah seperti tangki najis pecah kerana sibuk menjaja fitnah dan menipu rakyat dari dulu, kini dan selamanya.

Inilah akibat makan dedak cap roket jadi buta hati.

Anonymous said...

Woi balaci-balaci pakatan teruskan kencing rakyat sehingga PRU15. Kita semua akan pastikan rakyat menolak pakatan ke laut.

Anonymous said...

Sebenarnya perangai barua-barua ternakan pakatan seperti barua 9:51 am dan mahligai macam setan bukan blog ini kerana barua-barua ini sibuk menjaja fitnah, maki hamun dan sumpah seranah menyebar kebencian terhadap ajaran Islam, perjuangan Islam, institusi Islam, ulama Islam, parti Islam PAS dan umat Islam dari dulu hingga sekarang.

Inilah barua-barua yang menjilat pemimpin evangelis roket.

Anonymous said...

Woi barua bodoh ternakan pakatan, semasa UMNO BN perintah negara ini, takbir raya kerap disiarkan dalam tv kerajaan.

Jika barua-barua pakatan nak kencing rakyat pun agak-agaklah.

mahligai seni said...

HEBAT ORANG PAS MEMFITNAH. SPESIS CELAKA MEMANG BEGITU.

Anonymous said...

Orang bn atau dap takyah la nak nyamar2 konon sbg org pas kat sini kot

Anonymous said...

Wah balaci-balaci pakatan seperti mahligay yang berlagak 'suci' suka memaki hamun orang yang mendedahkan kezaliman rejim pakatan ! Lihatlah komen 1:34 PM sebagai contoh ! Maka balaci-balaci ini adalah kepala bapak hipokrit !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails