Sunday, January 21, 2018

Undi DAP Haram! -Dr Zamihan Mat Zin



Kuala Lumpur: Adalah diharamkan bagi umat Islam menyokong atau mengundi parti yang menolak hukum Islam dan mengamalkan prinsip anti-Islam, demikian menurut Presiden Pertubuhan Ahli Sunnah Wal Jamaah (Aswaja), Dr Zamihan Mat Zin seperti yang dilaporkan oleh Utusan Melayu. 

Menurut Dr Zamihan lagi, tindakan parti DAP yang menolak hukum-hakam Islam adalah bukti bahawa parti itu mengamalkan idealisme yang jelas bertentangan dengan Islam. 

“Mereka secara terbuka dan dengan jelas menolak Rang Undang-Undang Mahkamah Syariah (Bidang Kuasa Jenayah) (Pindaan) 2016 (RUU355) yang mungkin ada rangkuman hudud, qisas dan takzir iaitu mekanisme perundangan Islam.” 

“Oleh itu bagi kita ini jelas mereka adalah gagasan yang anti-Islam dan haram bagi umat Islam untuk sokong mereka,” kata beliau lagi. 

Sebelum ini Mufti Pahang, Datuk Seri Dr Abdul Rahman Osman pernah menjelaskan bahawa DAP tergolong dalam kategori kafir harbi dan wajar ditentang. 

Manakala Presiden PAS, Dato’ Seri Abdul Hadi pernah menyatakan bahawa DAP adalah parti anti-Islam. (www.menara.my)



Sama saja, DAP, UMNO, PAN, BERSATU..

28 comments:

Anonymous said...



KEPALA BAPAK KAU..

Puaka Rimba said...

Lagi Haram kalau mengundi Puak Haram Jadah yg suka mengelirukan orang islam dengan hujah mengarut.Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Sunnah kepala bapa zamihan..tengok muka pn org benci mcmana nk jaga sunnah wal jamaah..sape lantik dia ni..fitnah sana sini..dh bayar Philip blum?

Anonymous said...

Ya kepala bapak kau barua dedak roket ternakan sifu kafir harbi !

Anonymous said...

Setuju lagi haram mengundi Pakatan Liberal-Kafir harbi pimpinan sifu kafir harbi banglo terlajak diskaun yang suka menentang dan menghina ajaran Islam dan menindas hak umat Islam.

Anonymous said...

Barua-barua munafik ternakan parti kafir harbi seperti barua 4:12 pm memang bencikan Sunnah sebab DA-Pig amat memusuhi agama Islam dan menafikan hak uma Islam.

Dedak roket kepala bapak barua 4:12 pm.

Anonymous said...

ALLAH DAN RASULNYA MELARANG UMAT ISLAM MENGUNDI PEMIMPIN MUNAFIK DAN PEMIMPIN KAFIR KERANA PUAK MUNAFIK DAN KAFIR HARBI TIDAK REDHA TERHADAP AGAMA ISLAM DAN UMAT ISLAM.

PUAK JAHIL MURAKKAB, PUAK MUNAFIK DAN PUAK KAFIR SAHAJA YANG MENENTANG ALLAH DAN RASULNYA.

Anonymous said...

Babi pas la ko ni..ko ni babi x 4.12?

Anonymous said...

Nah ..ambik kau...kalau sembahyang pun tapi tolak Hudud tetap Haram..sokong parti terang2 tolak hukum ALLAH..

Anonymous said...

Apa yang di maksud kan oleh si bangsat ini ialah jangan undi Pakatan Harapan.

Kerana parti suci selalu mendakwa yang DAP mendominasi Pakatan Harapan. Abduh awal-awal buat kenyataan tersebut. Jika parti suci yang cakap undi DAP haram maka mereka akan kehilangan undi kaum cina.

Kerja mengharamkan mengundi DAP sekarang ini ialah kerja si bangsat ini. Dia tunggu pemimpin DAP atau sesiapa saja yang menyerang dia untuk memanjangkan isu haram ini.

Kerja Hadi ialah cakap PAS akan berlalu adil kepada semua kaum kerana Islam adil supaya nampak parti dia suci.

Kenyataan kepala bapak kau ini tidak boleh di pakai sebab DAP bertanding di tempat majoriti Cina. Jika undi DAP haram undi MCA lagi haram sebab berketua kan Melayu penyamun besar.

Apalagi mengundi Parti Cari Makan yang berketuakan Si Penipu Si kaki Ponteng Si Penjual Agama.

Jika Kedua-dua calon ialah Cina Kafir maka orang Melayu tak perlu keluar mengundi kerana si bangsat kepala bapak ini kata haram.

Anonymous said...

Hanya munafik BANGSAT membela parti kafir harbi roket yang telah menghina ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam.

Jika si bangsat ini beragama Islam, dia tidak akan menjatuhkan maruah dirinya menjadi penjilat pemimpin kafir harbi atau membela musuh Islam dan dia tidak akan menghina ulama Islam.

Anonymous said...

BUKTI ALLAH DAN RASULNYA MELARANG UMAT ISLAM DARI MENGUNDI DAN MELANTIK ORANG KAFIR DAN PUAK MUNAFIK MENJADI PEMIMPIN:

SURAH AALI IMRAN: 28

SURAH AN-NISAA' : 144

DAN AYAT-AYAT LAIN DALAM AL-QUR'AN.

Ini bererti umat Islam tidak boleh menyokong, mengundi atau melantik pemimpin kafir dan pemimpin munafik menjadi pemimpin kerana PUAK MUNAFIK DAN ORANG KAFIR TIDAK REDHA TERHADAP AGAMA ISLAM DAN UMAT ISLAM.

Adakah anda telah lupa tentang si KAFIR HARBI yang bernama AHOK yang telah dilantik menjadi gabenor Jakarta dengan sokongan umat Islam? Akhirnya dia telah menggunakan kuasanya untuk menghina agama Islam dan menindas umat Islam.

INI BERERTI UMAT ISLAM TIDAK BOLEH MENGUNDI PAKATAN LIBERAL-KAFIR HARBI PIMPINAN PARTI KAFIR HARBI DA-PIG YANG TELAH MENGHINA DAN MEMFITNAH AJARAN ISLAM DAN MENAFIKAN HAK UMAT ISLAM TERMASUK KAUM MELAYU.

Anonymous said...

Wah barua dedak rokey 4:44 pm ternakan kafir harbi DA-Pig meroyan gila babi memaki hamun apabila pembohongannya tetdedah.

Woi barua dedak cap roket jilat sifu banglo terlajak diskaun, jangan tak jilat.

Anonymous said...

Bapak ko babi la..bukan DA-Pig la setan..Pas+Ikatan+Gagasan Sejahtera= PIGS??la bodoh..Pas la sgt konon.Ni 7.12..mghrib2 kepala butoh bapa ko.haha

Burn.bp said...

Dalam BN sendiri, MCA MIC dan parti2 dari Malaysia timur menolak hudud. Bermakna, mengundi BN sama juga haramnya kerna menolak hukum Allah.UMNO sendiri pun tidak mahu menempah bala dengan mengusulkan dalam parlimen. Hingga sekarang ruu355 masih tergantung!! Apasal tidak dibawa berbincang dalam parlimen sekiranya UMNO benar2 iklas untuk memperkasakan islam??

Taikuching said...

KUALA LUMPUR : Seorang bekas kepala penyamun dan bapa pelingkup negara berumur 92 tahun telah berjaya menipu buat kali ke-100 pihak yang ingin menangkap beliau. Beliau yg juga dikenali sebagai Mahafiraun dan kadangkala Mahazalim gagal dikesan pihak polis sehingga berita ini disiarkan.Bekas kepala penyamun yang berusia 92 tahun tersebut berjaya menjinak kan ketua pasukan penangkap penyamun sehingga dapat makan tengah hari dirumah ketua pasukan penangkap penyamun itu. Tanpa di sedari juga, bekas kepala penyamun telah mencuri kerusi yang berharga di dalam rumah ketua pasukan penangkap penyamun itu. Menurut saksi, rumah tersebut yang mempunyai banyak kerusi curi hanya tinggal 27 kerusi sahaja selepas di curi oleh bekas kepala penyamun tersebut. Saksi itu juga berkata, kerusi berharga tersebut dipindah kan ke dalam lori yang HANYA diletakkan didepan rumah ketua penangkap penyamun itu. Kemungkinan besar, bekas kepala penyamun telah menggunakan ilmu hitam yang dikenali sebagai kutty wakalapundek al- dedak yang dipercayai berasal dari selatan India. Pihak polis berharap orang ramai yg mempunyai maklumat berkaitan kes ini sila hubungi Balai Polis Tipiwangsa dengan segera.- Reutersz.

Anonymous said...

Wah barua bangsat 7:29 pm ternakan parti kafir harbi sedàng mengidap mental yang berbahaya akibat makan dedak cap roket yang hanya sesuai untuk babi ternakan sifu banglo terlajak diskaun.

Barua zaman batu ini percaya waktu maghrib hanya pada jam 7:12 sahaja dan semua aktiviti seperti bernafas mesti dihentikan pada waktu tersebut.

Komen longkang tulisan barua dedak cap roket ini membuktikan Pakatan Haprak pimpinan kafir harbi DA-Pig tidak bertamadun dan tidak bermoral.

Pakatan Haprak can go to hell !


Anonymous said...

Babi 7:29 pm ternakan towkay dedak cap roket berjalan tunduk menyondol ke bawah sebab dia malu bapanya babi. Oink.... oink ... oink... oink !!!

Anonymous said...

Anon 7:29 pm telah membuktikan parti BiaDAPig menternak barua-barua PANdir seperti Anon 7;29 pm.

Anonymous said...


Pemimpin Islam di seru memberi lebih projek dan tanah kepada China Komunis.

Ini lah kesesatan PAS!

PAS redha UMNO jual tanah tanpa bayaran. PAS redha Cina Jho Low berjoli ke sana sini dengan duit rakyat. PAS redha ekonomi negara di kuasai oleh Komunis.

Asalkan jangan undi DAP yang bertanding lawan MCA yang juga kafir tapi seolah-olah MCA mewakili parti suci.

Anonymous said...

Ini bukan lagi Taikucing..

Tapi TAIKAUKINZIR..

Anonymous said...

Betapa hinanya barua 11:08 pm ternakan parti Biadapig mencipta fitnah untuk memfitnah dan memburukkan ulama Islam dan parti Islam.

Parti Biadapig membenci ulama Islam dan parti Islam kerana ulama Islam dan parti Islam menyeru manusia untuk melakukan kebaikan dan menentang kemungkaran dan kesesatan.

Parti Biadapig adalah parti yang muflis dari segi moral maka kita tidak merasa hairan melihat pemimpin Biadapig terlibat dalam 66 skandal yang anat merugikan rakyat dan negara.

Anonymous said...

Macai 11:11pm ternakan DA-Pig meroyan sakan sebab dikencing oleh sifu banglo dan Firaun Tongkang.

Anonymous said...

BETAPA HINANYA SEORANG KHADAM YANG SANGGUP MAKAN BABI BERSAMA TUAN KAFIR HARBINYA WALAUPUN BABI ITU HARAM.

LIHATLAH BETAPA PATUH DAN SETIA SEORANG KHADAM KEPADA SEORANG TUAN KAFIR HARBI YANG MENENTANG ISLAM.

LIHATLAH BETAPA SETIANYA SEORANG KHADAM WALAUPUN DIKENCING KAW KAW OLEH TUAN KAFIR HARBINYA SENDIRI. HANCING SELURUH NEGARA.

(Terjemahan :

Lihatlah betapa tolol , buta dan pekak seorang hamba abdi yang mentaati pemimpin kafir harbi secara membuta tuli sebab otaknya diletak di lutut bujan di kepala)

APAKAH HUKUM MENGHALALKAN DAGING BABI?

Anonymous said...

Ini pandangan saya.. boleh Tanya Haji Mereng otak nya yang senget..

Apa beza orang Islam yang makan babi dengan orang Islam makan dedak serupa menerima rasuah.?

Makan babi jadi darah daging. Makan dedak rasuah pun jadi darah daging.

Makan babi habis banyak RM 20. Makan rasuah yang asal nya di panggil dedak RM 90 juta (selagi Husam tak di saman) bersamaan... berapa ekor babi?

Duit babi halal. Makan sendiri tanggung dan tak menyusahkan orang lain.

Rasuah yang juga di sebut dedak makan duit orang lepas tu menyusahkan orang.

Yang mana satu yang paling celaka dan yang sangat hina jika boleh di buat pilihan?

Anonymous said...

Sian anon 6:49..sampai Tak Tau hukum hakam langsung..Ada juga bani melayu cmamne..pi laa Surau ke masjid ngaji

Anonymous said...

Puak ph sbrtup tu dah penentang islam cakap apa pun tujuan hidup mereka hanya hina islam walaupun mereka ni islam tapi kalau bukan islam mereka banyak putar ilmu islam moga dengan niat menghina islam allah beri hidayah dan masuk islam. Ameeeen

Anonymous said...

Sibuk dok kata mamat ni bangsat la...bodoh la...yg dok kata camtu 10 kali bangsat dan bodo dari mamat ni. Hati busuk...pi belajar la ilmu agama tu dulu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails