Wednesday, January 24, 2018

Wanita Sanggup Berbogel Kerana Mahu Minum Free.



SEBUAH kelab malam telah ditutup selepas beberapa wanita sanggup buka baju dan melondehkan seluar sehingga menampakkan pakaian dalam semata-mata untuk dapat minuman percuma.

Kejadian aneh yang berlaku di kelab Bellha di Argentina itu dirakamkan secara rahsia dan kini menjadi tular. Bagaimanapun tidak diketahui bilakah video itu dirakamkan.

Pemilik kelab itu dilaporkan mengharamkan pengunjungnya merakamkan aktiviti di dalam premis tersebut namun video rahsia yang tersebar itu memaparkan beberapa wanita berambut perang membuka baju mereka berhampiran bar.

Dalam pada itu, setiausaha pihak berkuasa tempatan, Valentin Bustillo berkata, kelab malam berkenaan ditutup kerana lesennya telah mati dan ia perlu diperbarui sebelum boleh dibuka semuka.

“Video yang dirakamkan oleh pengunjung kelab terbabit juga sudah sampai ke tangan kita. Walaupun tiada laporan secara rasmi dibuat, kami telah memulakan siasatan sendiri. Polis juga akan membantu,’’ kata Valentin.

Sementara itu media Argentina melaporkan wanita yang dirakamkan berbogel itu adalah bawah umur dan disebabkan keadaan tersebut, kelab malam itu berkemungkinan besar tidak akan dibenarkan beroperasi lagi.

Selain itu, laporan itu juga menyatakan bahawa amalan menawarkan minuman percuma kepada wanita dengan syarat mereka berbogel, memang telah diamalkan di negara itu.


Malah terdapat beberapa kes di mana wanita sanggup berbogel dan melakukan seks di depan orang ramai juga dilaporkan berlaku. Demikian lapor MYNEWSHUB.CC

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Wanita yang sanggup berbogel kerana mahu dapat minum free, adalah wanita yang tidak berharga atau tidak pandai menilai harga dirinya. Sama seperti pejuang-pejuang politik yang sanggup meninggalkan ideologi perjuangan, berkerja dengan parti yang menentang perjuangannya sendiri, hanya kerana sesuap nasi sahaja.

Kalau orang PAS, biasanya mereka dicop 'lebai'. Al-hamdulillah, gelaran lebai itu adalah gelaran yang baik dan dihargai masyarakat. Tapi dikatakan ada juga lebai-lebai PAS yang keluar meninggalkan perjuangannya dengan imbohan sesuap nasi dari sesetengah parti politik lawannya. Kebanyakan mereka sekarang sudah berada dalam parti lain atau parti baru.  

Iaitu parti yang berada dalam kumpulan yang tidak secara langsung berketuakan DAP, parti anti Islam. Kalau mereka itu masih lebai, tepatlah kita sebut 'lebai DAP' atau lebai celup yang menentang perjuangan Islam walaupun bukan dari PAS.. Lebai-lebai celup DAP inilah yang sentisa menggangu perjuangan Islam melalui taktik fitnah, media dan lain-lain.

Samakah lebai-lebai celup DAP ini dengan wanita yang sanggup berbogel dan menjual diri kerana mahu minum free?


Sama saja, DAP, UMNO, PAN, BERSATU..

11 comments:

Anonymous said...

http://utaranews.com/2017/05/selepas-pesta-bogel-di-teluk-bahang-kini-pesta-onani-pula-di-pulau-pinang.html/

Selepas Pesta Bogel di Teluk Bahang, kini Pesta Onani pula di Pulau Pinang?


SEBERANG JAYA – Sebelum ini negara dikejutkan dengan penganjuran satu pesta bogel oleh pelancong dan juga penduduk tempatan di pantai Teluk Kampi, Taman Negara Pulau Pinang.

Dalam kejadian Ogos 2014 itu, majoriti rakyat mengutuk perbuatan individu-individu terbabit yang dikatakan mencemarkan imej negeri berkenaan.

Ia mula diperkatakan apabila video mengenai Pesta itu tersebar secara meluas di laman sosial. Video berdurasi lima minit 52 saat bertajuk ‘Pesta Bogel Di Teluk Bahang, Penang’ itu memaparkan sekumpulan lelaki dan wanita melukis di badan dalam keadaan bogel, menari serta mengadakan acara sukan di pantai Teluk Kampi.

Pihak Polis bertindak pantas mengenal pasti individu-individu terbabit dan juga telah mengambil tindakan terhadap dalang penganjuran pesta bogel tersebut.

Kini apakah kejadian yang serupa bakal kembali menggegarkan negara khususnya penduduk negeri Pulau Pinang? Apakah golongan berfahaman songsang dan berkiblatkan nafsu itu semua akan berhenti dari membuat onar didalam negara?

Baru-baru ini sebuah laman sosial Facebook “Jejari Tengah” mendakwa satu pesta ‘Onani’ akan diadakan di Pulau Pinang sempena National Masturbation Month pada bulan Mei ini.

Satu poster juga turut dimuatnaik oleh pengendali laman tersebut yang menunjukkan pesta berkenaan akan diadakan di sebuah premis di Batu Feringghi.

Jika benar dakwaan tersebut, ia merupakan satu tamparan hebat kepada umat Islam di Pulau Pinang kerana tarikh penganjuran pesta berkenaan merupakan 2 hari selepas Ramadhan.

Hasil carian di laman sesawang internet pula menunjukkan National Masturbation Day mula diperkenalkan pada 14 Mei 1995 di Amerika Syarikat oleh sekumpulan individu yang memperjuangkan kebebasan seks.

Kumpulan berkenaan juga dikatakan cuba untuk mendesak kepimpinan negara terbabit agar memasukkan topik masturbasi didalam kurikulum pendidikan pelajar sekolah.

Semoga agenda liberisasi dan juga kebebasan sosial tanpa batas ini dapat dihalang dari berjangkit ke negara kita yang menjadikan Islam sebagai agama rasmi ini. – Utaranews.com

Anonymous said...

Nampak sangat tuan tidak tahu apa maksud Lebai.

Sebab itu mana-mana ustaz yang belajar tinggi samada di pondok atau universiti tidak suka di panggil Lebai.

Lebai (dulu di panggil ustaz) PAS tersinggung di panggil Lebai.

Tapi terpulang lah jika memang tuan suka penceramah PAS di panggil Lobai.

Jika tuan menyindir mereka yang keluar PAS sebagai Lebai iaitu Lebai DAP maka sekali lagi tuan salah kerana mereka tidak berceramah dengan menguna Ilmu agama.. Tidak seperti Lobai PAS. Samada mereka jual agama atau tidak itu cerita lain.

Mereka di halau pun kerana mereka bukan golongan agamawan. Sekarang Tuan gelar mereka Lobai.

Tuan memang handal sebab tuan berani buat dosa.

Wallahuaklam.

Anonymous said...

Berapa kerat pemimpin AMANAH yang berjubah dan berserban?

Betapa hodoh dan hina sekali apabila Lobai PAS menanggalkan jubah dan serban mereka demi mendapatkan dedak percuma?

Yang menguna imej agama dan yang perasan dia seorang yang berjuang untuk agama ialah Lobai-Lobai pujaan tuan.. yang kini jadi tukang segala tukang untuk Najib.

Puaka Rimba said...

Benar sekali kenyataan sahabat. Rasanya perempuan yg dijadikan. tajuk posting kali ni lebih mulia dari geng Lobai. Lobai tua kutuk,makan dedak.Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Lebai bukan mesti pakai serban. apa lagi lobai celop kurang ajar DAP macam kamu, cakap macam baik nak Islam tapi jadi barua DAP'

ha ha ha

Anonymous said...

Tu je...

Saudara kamu punya huraian pasal Lebai kamu baca ke tak ?

Anonymous said...

CONTOH LEBAI DA-PIG IALAH:

1. MIKE SELFIE YANG SANGGUP MAKAN BABI BERSAMA TOWKAY DEDAK CAP ROKET. Menerima dedak cap roket setiap bulan.

2. HA-SELIPAR MYDOOM MEMBELA ATHEIS

3. TUAN PUNAHSIHAT AGAMA PARTI KUALI PENJILAT SIFU BANGLO

4. OSTAD WANg gaJI diberi dedak bulanan untuk membela parti kafir HARBI Biadapig.

Anonymous said...

Ada bukti? Klu ada, mohon sertakan sekali. Jgn jd mcm Presiden... tuduh tanpa bukti. Saya tak ckp tp hakim yang ulas begitu.

Anonymous said...

Mana bukti cakap hakim? Jangan jadi pemfitnah ngok!

Anonymous said...

bodoh... bangau.. unta... membaca dan mencari malasss... waluntaa..

Anonymous said...

Bukankah selama ini barua-barua dedak ternakan sifu banglo 66 skandal telah membuat pelbagai dakwaan karut tanpa bukti untuk menghina dan memfitnah ulama Islam dan parti Islam?

BILA KENA BATANG HIDUNG BARUA ROKET BODOH BERTINGKAT SENDIRI, SIBUK TANYA MANA BUKTI! MUNAFIK !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails