Monday, January 22, 2018

Tum M Penentang Islam, Bapa, Anak, Cucu?


Kuala Lumpur: Keganasan akan subur dan masyarakat negara ini akan berpecah belah sekiranya agenda Islamisasi yang berlaku di Malaysia berterusan, demikian menurut Datin Paduka Marina Mahathir ketika melancarkan buku ‘Illusions of Democracy: Malaysian Politics and People Volume II’ di Kuala Lumpur pada 17 Januari baru-baru ini.

Menurut Marina Mahathir, Islamisasi adalah satu penjajahan dan konsep yang diketahui ganas. “Ia satu bentuk penjajahan, satu konsep yang selama ini tidak pernah diketahui tidak ganas.” Marina menggunakan satu kes terpencil seorang lelaki menampar seorang wanita tidak bertudung, lalu membuat dakwaan bahawa Islamisasi akan merobek Malaysia dan menjadikan negara ini merosot. 

Hasil carian imej untuk Bapa, Anak Sama Aje... Itu belum masuk Cucu... Penentang Islam!

Menurutnya seperti yang dilaporkan oleh The Malaysian Insight, sekiranya seseorang itu tidak arif, kata-kata Raof Husin di Konvensyen Kebangkitan Ummah berkenaan bantuan pendidikan dihadkan kepada kaum Bumiputera sahaja dan cadangan Presiden PAS, Dato’ Seri Abdul Hadi berkenaan kabinet Melayu itu akan kedengaran seperti dilaungkan oleh kumpulan pengganas IS.

“Kalau kita tidak tahu, tidakkah kita akan berfikir bahawa IS (Daesh) juga berkata perkara yang sama?” dakwa Marina Mahathir lagi. Selain daripada itu, Marina Mahathir turut membuat dakwaan bahawa terdapat juga nada toksik kumpulan Islam yang paling ganas di dunia yang kedengaran di negara ini.

Penyunting buku tersebut, Sophie Lemiere sebelum ini pernah membuat dakwaan bahawa pertubuhan bukan kerajaan seperti Pekida dan badan-badan yang bersekutu dengannya merupakan fenomena yang serupa seperti ‘Preman’ atau ‘samseng’ di Indonesia.

XOXO - Benar peribahasa Melayu Bapak Borek, anak rintik. Tapi Mahathir Melayu sudah lupa. Jadi Mudahlah Mahathir dan anak beranak memanipulasi kebodohan Melayu. 

10 comments:

Anonymous said...

YG PALING TERUK IALAH BILA TOK LOBAI LUPA DAN MENGKHIANATI AMANAT YG BELIAU UCAPKAN SETELAH BERPULUH TAHUN MENGHASUT DAN MEMECAHBELAH RAKYAT.

Anonymous said...

Dah Tau terang2 tentang Islam..Ada lagi bani melayu sokong bagai nak rak..nampak sangat jenis bani melayu x sembahyang..subuh Dan isyak berjemaah..yang Tau jenis berjemaah kedai mamak..

Anonymous said...

Geli hati lalu tersenyum melihat gambar se orang ayah menyuap anak nya dengan penuh kasih sayang. Pasti nya Allah suka melihat kasih sayang begini dan memberi ganjaran dengan menambahkan lagi perasaan kasih sayang pada mereka berdua.

Anak yang di layan begini selalunya mendapat ayah yang beristeri satu.

Kerana hati nya penuh kasih pada anak-anak nya si ayah tidak perlu kan kasih sayang perempuan lain.

Sebab itu anak yang beribu tiri tidak pernah merasa kan kasih sayang yang hebat begini.

Si ayah suka membelek-belek isteri muda dari menyuap si anak.

Pernah kah kita melihat pemimpin lain menyuap kan anak nya? Mereka tanpa malu menyampaikan ajaran Islam pada hal hati mereka sendiri tidak ada kasih sayang..

Wallahuaklam.

Anonymous said...

Itu belum Parti suci memerintah, dah kena penampar pasal tak pakai tudung.

Orang yang menampar perempuan tak pakai tudung itu pasti di sokong oleh parti suci.

Orang itu telah menjalankan kewajipan dia sebagai seorang Islam.

Sekarang giliran pemimpin parti suci pula menjalankan kewajipan iaitu dengan menampar Isteri MO1.

Anonymous said...

Marina Tak suap ke..Sian..anak tiri kut

Anonymous said...

Ada dua jenis Islamisasi.

Yang paling ganas guna senjata.

Yang paling bangsat hina guna desak.

Sebab itu Islam parti suci bukan Islamisasi.. Tapi Islamibasi.

Anonymous said...

Kita jarang mendengar pemimpin parti suci mendedahkan anak perempuan mereka pada masyarakat.

Sudah tentu anak perempuan nya taat dan patuh pada si ayah dan suami nya.

Si anak ternanti-nanti bila lah nak dapat madu?

Anak perempuan cuma perkakas bagi parti suci yang masa depan nya sebagai perkakas pada si suami.

Jika anak perempuan sendiri nasibnya begitu.. apa lagi anak tiri yang perempuan.

Hati pemimpin parti suci tidak ada kasih sayang..

Anonymous said...

MAHAFIRAUN TONGKANG TELAH MENGHINA AJARAN ISLAM SEPERTI HUDUD DAN HUKUM MENUTUP AURAT DENGAN ALASAN KONON AJARAN ISLAM KOLOT DAN TIDAK SESUAI DENGAN NEGARA BERBILANG KAUM DAN AGAMA.

JELAS MAHAFIRAUN INI SESAT DAN MENYESATKAN DAN MURTAD KERANA MENGHINA AJARAN ISLAM YANG BERSIFAT UNIVERSAL (SEJAGAT) DAN SESUAI SEPANJANG MASA.

FAKTA: UNDANG-UNDANG ISLAM WAJIB DILAKSANAKAN DI NEGARA YANG MEMPUNYAI UMAT ISLAM SEBAGAI RAKYAT MAJORITI. CONTOHNYA 65% RAKYAT NEGARA KITA BERAGAMA ISLAM MAKA KITA WAJIB MELAKSANAKAN UNDANG-UNDANG ISLAM.

NABI MUHAMMAD S.A.W. SENDIRI MENUBUHKAN KERAJAAN ISLAM DI MADINAH YANG MEMPUNYAI PELBAGAI KAUM DAN AGAMA.

BAHKAN MAHAFIRAUN TONGKANG INI BEKERJASAMA DENGAN PARTI KAFIR HARBI BIADAPIG YANG TELAH MENGHINA DAN MEMFITNAH AJARAN ISLAM DAN MENINDAS UMAT ISLAM. INILAH PAKATAN TENTERA AHZAB YANG MENENTANG ISLAM.

SIKAP ANTI-ISLAM MAHAFIRAUN TONGKANG INI DIWARISI OLEH ANAK BETINA MAHAFIRAUN TONGKANG YANG MENJADI PEMIMPIN NGO LIBERAL SISTERS IN SINS YANG MENENTANG AJARAN ISLAM DAN MENGHALALKAN KEMUNGKARAN DAN KESESATAN.

DENGAN MENGGUNAKAN ALASAN YANG TIDAK MASUK AKAL SEPERTI KES YANG SANGAT TERPENCIL SEPERTI KES SEORANG LELAKI MENAMPAR SEORANG PEREMPUAN YANG MENDEDAHKAN AURAT, SI BETINA LIBERAL INI MAHU MENGHARAMKAN AJARAN ISLAM.
SATU LELAKI DARI BERPULUH JUTA LELAKI ISLAM MENAMPAR SEORANG PEREMPUAN YANG MENDEDAHKAN AURAT TIDAK BOLEH DIJADIKAN ASAS UNTUK MENGHARAMKAN AJARAN ISLAM.

INI BERERTI BETINA INI AKAN MENGUTUK DAN MENGHARAMKAN SESUATU KAUM ATAU AGAMA JIKA SEORANG DARI KAUM ATAU PENGANUT AGAMA TERSEBUT MENAMPAR, MENIPU ATAU MENCURI DLL. INI MENUNJUKKAN SI BETINA LIBERAL INI MEMPUNYAI PENYAKIT MENTAL KERANA CENDERUNG MENGHINA DAN MENGHARAMKAN SESUATU KAUM ATAU AGAMA BERDASARKAN SATU KES TERPENCIL SAHAJA.

KEDUA-DUA BETINA LIBERAL DAN MAHAFIRAUN TONGKANG INI MAHU MENTAFSIRKAN ALQUR'AN MENGIKUT KEJAHILAN DAN HAWA NAFSU SERAKAH MEREKA SENDIRI DAN MEREKA MENOLAK TAFSIRAN AL-QURAN OLEH ULAMA-ULAMA ISLAM.

BAHKAN MAHAFIRAUN TONGKANG INI MENYOKONG DAN MEMBELA KUMPULAN ANTI-HADIS. MAKA TIDAK HAIRANLAH MAHAFIRAUN TELAH MEMECAT SEORANG MUFTI DAN KETUA HAKIM YANG BAIK DAN JUJUR.

DAN ANAK LELAKI MAHAFIRAUN TONGKANG PULA PERNAH MENJADI PEMEGANG SAHAM KILANG ARAK. JIKA MINUM ARAK HUKUMNYA BERDOSA BESAR DAN HARAM, MENGHASILKAN ARAK BERSKALA BESAR SUDAH PASTI DOSA BESARNYA BERKALI GANDA.

ARAK BOLEH MENYEBABKAN MABUK. MABUK BOLEH MENYEBABKAN KELAKUAN TIDAK BERMORAL, PERGADUHAN, PEMBUNUHAN, ROGOL, ZINA, MAKI HAMUN, KERUNTUHAN RUMAH TANGGA DLL.

ADAKAH KITA MASIH MAHU MENYOKONG KELUARGA MAHAFIRAUN TONGKANG YANG BOLEH MEMUSNAHKAN AJARAN ISLAM DAN MENYESATKAN UMAT ISLAM?

KITA SEBAGAI UMAT ISLAM AKAN MENOLAK KELUARGA MAHAFIRAUN TONGKANG DAN SEKUTU LIBERAL DAN KAFIR HARBI MEREKA.

KITA AKAN MENYOKONG DAN MENGUNDI PARRI ISLAM PIMPINAN ULAMA ISLAM.

Anonymous said...

Pembetulan:

Kita akan menyokong dan mengundi parti Islam pimpinan ulama Islam.

Anonymous said...

Nampaknya barua kafir harbi dan barua munafik menulis komen menyokong MahaFiraun dan anak betinanya dan menghina ajaran Islam, ulama Islam dan parti Islam.

Malanglah jika barua-barua amat bangsat ini hanya melihat kebenaran selepas mereka mati.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails