Friday, January 26, 2018

Sarapan Pagi HARAPAN Lingkup. Ceramah Kantoi. Lebai Celop DAP?



Apabila Mahathir membuat roadshow turun ke setiap pelusuk negeri untuk berceramah. Ramai membuat anggapan salah kononnya Mahathir Bapa Permodenan Malaysia masih ada 'bisa' untuk menjatuhkan Najib dan BN.

Mereka mula sombong dengan PAS dan cuba membuat fitnah dan tohmahan jahat kepada PAS kononnya PAS nak bersama UMNO dan BN. Puak HARAPAN tak sedar bahawa rakyat turun nak dengar apa kata Mahathir. Mereka nak tahu apa yang MAHAFIRAUN ini nak kelentong rakyat setelah 22 tahun menipu dan mencekik kedarah rakyat.

Cuba tuan-tuan bayangkan, sesetengah negeri misalnya di Kedah, Terengganu, Kelantan, Pahang mana ada tempat hiburan. JADI CERAMAH MAHATHIR itu adalah sekadar hiburan sahaja. Jadi kalau boboi dan lain-lain datang siapa nak turun. Buat habis beras aje.. 




Gambar tak berbohong dan itulah gambaran undi yang bakal di perolehi oleh HARAPAN di tempat orang Melayu nanti. Tapi tukang upload gambar selalu berbohong nak tunjuk dia hebat. FB Mukhriz ada upload gambar seperti di bawah. Pembaca boleh membuat penilaian. 


XOXO - Melayu tidak lupa bagaimana mereka ini mengkhianat bangsa, agama dan tanah air apabila berkuasa.
Sila layari : https://gagasansejahtera.blogspot.my/


Apa kata lebai celop tunggangan DAP?


9 comments:

Anonymous said...

Ibenu, taktik lapok mcm ni bn dh buat,carilah idea baru wahai ibenu.ceramah pun dh tk laku sekarang. Insaflah ibenu jgn terus jadi penyebar fitnah.

_peminat hadi bewang_

Anonymous said...

kELUAR VIDEO PH, AMBIK SMART PHONE LEMPAQ MASUK LONGKANG

Anonymous said...

http://semuthitam80.blogspot.my/2018/01/al-quran-dihina-mana-ahli-dapigs-melayu.html

AL-QUR'AN DIHINA, MANA AHLI DAPigs MELAYU???

Mamat ni merupakan sahabat kepada Wong Tack, Pengerusi Himpunan Hijau serta bekas calon DAPigs di Parlimen Bentong yang pada ketika ini sedang sibuk menghasut orang Melayu di Bentong menyokong DAPigs.

Maka secara kesimpulannya, Mamat ni seorang penyokong DAPigs yang sememangnya sejak dari dulu lagi sudah terkenal sebagai sebuah parti Chauvanis Anti Islam serta Anti Melayu.

Namun pada hari ini, ada juga ahli DAPigs tu yang terdiri daripada kalangan orang Melayu. Mereka menjadi ahli DAPigs untuk menghapuskan persepsi kononnya DAPigs ni Anti Melayu/Islam.

Tapi hakikatnya, penyertaan mereka itu tidak memberi kesan siginfikan terhadap agenda parti tersebut. Sebaliknya, mereka hanya dipergunakan untuk mengelirukan rakyat secara terbuka.

Jika benar penyertaan pemimpin Melayu seperti Dyana dan skandal gelapnya, Si Zairil Khir Johari yang merupakan Melayu Kacuk itu nak mempertahankan Islam, mana suara mereka?

Kenapa mereka tidak berani tampil mempertahankan kesucian Al-Qur'an dari penghinaan yang dibuat oleh salah seorang penyokong parti tersebut? Kenapa mereka hanya mendiamkan diri?

Ke mana hilangnya suara lantang Si Rara Young Syefura Othman yang kerap kali mengutuk dan menghina pemimpin Melayu diatas pentas ceramah Politik DAPigs? Adakah dia sudah menjadi Katak?

Sesungguhnya, penghinaan seperti ini yang menyebabkan DAPigs dilabelkan sebagai sebuah parti yang Anti Islam serta Anti Melayu. Pokok pangkalnya, parti itu tidak menghormati orang lain.

Anonymous said...

Ibenu ni mcm cibai,bila sudah tk dpat jwb dia copypaste ismaweb, apa dh jadi sama kau ibenu!


_peminat hadi bewang_

Anonymous said...

Jangan Hina. Yg datang adalah makhluk2 ghaib. Tak percaya suruh Husam mimpi 15x

Anonymous said...

Dapat selfie d amoy langgar dada macam Mike Sabu dapat waktu bershit tu baru kami datang



Jeff Hulu Langat
Pembekal PAN dan Periuk Oren

Anonymous said...

Biarlah tak ramai tapi tak jual ayat Al Quran dan syurga dari ramai tapi jual ayat Al Quran dan syurga.

UMNO guna surat tawaran masuk MARA. Bagus lah lengkap UMNO tawar dunia, yang PAS tawar syurga.

Anonymous said...

PERHATIAN ! SEMUA KERUSI KOSONG DALAM CERAMAH PAKATUN ADALAH DISEDIAKAN KHAS UNTUK KAUM JIN DAN HANTU YANG DATANG MENDENGAR CERAMAH MIKE HEMPAS MIKROFON DAN TUAN KAFIR HARBINYA DAN KHADAM-KHADAM SIFU YANG LAIN.

MEREKALAH PENGUNDI HANTU YANG AKAN MENGUNDI PAKATUN MAKA SUDAH PASTI PAKATUN AKAN MENANG BESAR DAN MAHAFIRAUN TELAH DILANTIK SEBAGAI PM BARU OLEH PAKATUN SEBELUM PRU BERMULA. MAHU SAKIT JANTUNG ORANG TUA TERSEBUT BILA KALAH PRU !

INILAH AKIBATNYA BILA PELAWAK DAN BADUT SARKIS MEMIMPIN PAKATUN. KAH KAH KAH KAH KAH

Puaka Rimba said...

Ratib walaunta menjelang PRU14.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails