Thursday, January 11, 2018

Bendera Besar Di Gombak, Sebagai Amaran Kepada Azmin?



KUALA LUMPUR – Sekumpulan ahli PAS Gombak bertindak memacak dan mengibarkan bendera besar parti itu di Bukit Barod, Sungai Chinchin pada Sabtu lalu.


Laman Facebook rasmi PAS berkata, misi memasang bendera itu dilakukan oleh ahli PAS Cawangan Sungai Chinchin bersama-sama wakil Pemuda PAS Gombak.
Foto PemudaGombak.com. “Mereka telah berjaya menaikkan panji dan bendera PAS di Bukit Barod, Sungai Chinchin, Gombak.
“Moga syiar ini akan terus teguh dan tersebar dijulang di Gombak khususnya,” kata laman Facebook berkenaan yang turut memuat naik video bendera berkenaan.

Ramai pihak melihat tindakan PAS itu sebagai satu peringatan kepada Ahli Parlimen Parti Keadilan Rakyat (PKR) Gombak, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali.
Ia peringatan kepada Menteri Besar Selangor itu bahawa kawasan Gombak akan dikuasai PAS dalam Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14)

PAS sebelum ini mengumumkan akan bertanding di 40 kawasan Parlimen dalam PRU14 tanpa mempedulikan amaran Pakatan Harapan.

Pakatan Harapan yang diketuai DAP dan dianggotai Parti Pribumi Bersatu Malaysia, PKR serta Parti Amanah Negara (PAN) memberi amaran kepada PAS supaya tidak bertanding di kawasan ditandingi mereka.

Hujah Pakatan Harapan bahawa PAS sama sekali tidak mampu menewaskan gabungan parti pembangkang tersebut yang disokong oleh seluruh rakyat. -MYNEWSHUB.CC


Lihat ini bukti, mengapa dalam PAS tiada rasuah?

18 comments:

Anonymous said...

Kalau PAS tak mampu kalahkan apasal bagi warning dan panic. Inilah PH yg kuat menipu hingga menipu PAN dalam.agihan lerusi

Anonymous said...

http://semuthitam80.blogspot.my/2018/01/giliran-pan-titiwangsa-pulak-kena.html?m=1

GILIRAN PAN TITIWANGSA PULAK KENA KENCING!!!

Selepas PAN Johor dan Perak menyatakan rasa kecewa berhubung pembahagian kerusi dalam kalangan Pakatan Haprak tu sebelum ini, kini giliran PAN Titiwangsa pula berbuat demikian.

Parti Ternakan DAPigs Bahagian itu mendakwa langsung tidak mendapat sebarang kerusi walaupun sudah melakukan gerak kerja secara konsisten sejak ianya ditubuhkan, dua tahun lalu.

Sumber sebuah portal berkata pihaknya amat berharap agar PAN Pusat boleh berbuat sesuatu dan sekurang - kurangnya mengusahakan agar PAN Titiwangsa mendapat paling kurang satu kerusi Parlimen.
"Kita lebih kepada rasa kecewa apabila tiada langsung kerusi Amanah di Wilayah Persekutuan (Kuala Lumpur) kerana gerak kerja telah dilakukan sejak Aamanah Titiwangsa ini ditubuhkan lagi.
"Ideanya seperti pilihan raya umum ke-13, bertanding di Putrajaya dan Titiwangsa. Tetapi di Putrajaya kita dah bagi pada PPBM atas semangat setia kawan. Jadi sekurang-kurangnya kita (Amanah) dapat satu kerusi pun cukup iaitu di Titiwangsa," kata sumber itu.
Dari satu sudut, kenyataan itu membuktikan bahawa pucuk pimpinan Pakatan tidak mengambil peduli segala kehendak dan kemahuan mereka yang berada diperingkat bawahan.

Malah, semua usaha yang telah dilakukan sebelum ini hanya dianggap sebagai Sampah semata - mata dan tidak memberi sebarang kesan yang siginfikan terhadap pucuk pimpinan.

Terdahulu PAN Johor dan Perak memboikot Konvensyen PH di IDCC, Shah Alam, semalam, berikutan membantah jumlah kerusi yang terlalu sedikit diberikan kepada partinya.

Bagaimanapun, Timbalan Presiden PAN mengarahkan supaya parti di peringkat negeri menghormati keputusanyang dibuat dan mahu mereka melihat ia dari konteks yang lebih besar.

Apa yang jelas, keputusan berkaitan dengan pengagihan kerusi dikalangan puak Pakatan Haprak itu menimbulkan rasa kurang senang bagi pimpinan bawahan yang sudah bertungkus lumus selama hari ini. Namun, segala usaha mereka itu tidak dihargai!!!
Semut Hitam at Selasa, Januari 09, 2018

Anonymous said...

Harap PAN jangan pakai kain Ihram kaler oren di tasik titiwangsa

Anonymous said...

Pakatan Tiada Harapan tidak mendapat sokongan rakyat kerana semakin kurang rakyat menyertai perhimpunan pakatan termasuklah Perhimpunan Kotor tetapi pada masa yang sama bilangan makhluk halus seperti hantu polong, hantu raya, pelesit, bunian dll yang menghadiri perhimpunan pakatan meningkat berdasarkan terlampau banyak kerusi kosong di tempat ceramah pakatan.

Nampaknya pakatan parti liberal pimpinan parti kafir harbi akan mendapat banyak undi dari pengundi hantu dalam PRU yang akan datang.

Berita yang baik:

1.Semakin ramai umat Islam menyokong parti Islam pimpinan ulama Islam TGHH kerana mereka telah melihat pakatan pimpinan kafir harbi telah menentang ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam.

2. Parti liberal kuali yang pernah mengkhianati parti Islam telah menerima pembalasan dari Allah apabila parti telah dikhianati oleh tuan kafir harbinya dan sekutu parti liberalnya sendiri.

Unknown said...

Eleh Pas oii menang diSelangor atas undi orang cina jangan dok berangan lebeh2 le jual agama dekat org melayu pun ta laku sebab org tahu perangai kamu tamak dan ta ada halatuju.

Quantum Metal Consultant said...

Hadi tu ulama ke?
Ulama kerja dia label otang itu ini ke?

Anonymous said...

Parti kuali adalah parti pengkhianat yang pernah mengkhianati parti Islam. Oleh sebab itu parti kuali hanya layak menjadi khadam parti kafir harbi pimpinan sifu banglo terlajak diskaun.

Maka tidak hairanlah parti munafik liberal kuali yang diberi nakan dedak cap roket setiap bulan sentiasa menyokong dan membela parti kafir harbi roket yang amat memusuhi agama Islam dan umat
Islam.

Dan sekarang parti kafir harbi roket dan Parti Kencing Rakyat dan Parti MahaFiraun telah mengkhianati dan kencing parti liberal kuali. Hancing! Itulah pembalasan yang sesuai untuk parti kuali yang pernah mengkhianati parti Islam.

Anonymous said...

Wah berdasarkan komen bodoh bertingkat, penduduk Sgor terdiri dari orang Cina sahaja.

Biasalah barua liberal sokong parti kafir harbi roket yang menentang agama Islam dan menindas umat Islam.

Jilat dedak cap roket jangan tak jilat!

Anonymous said...

TGHH adalah ulama Islam yang terkenal dan diiktiraf di peringkat negara kita dan antarabangsa. Beliau sentiasa menyeru manusia melakukan kebaikan dan menentang kemungkaran dan kesesatan.

Sebaliknya kluangay, mahligai, ted, puaka , zali dll adalah macai ternakan sifu kafir harbi roket yang menentang ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam.

Maka tidak hairanlah puak dajal ini selalu menghina dan memfitnah ulama Islam dan parti Islam.

Kita tahu sebilagan macai roket adalah orang kafir yang menyamar sebagai orang Melayu untuk memecah-belahkan perpaduan umat Islam.

Unknown said...

#tolakpaspoyo

Puaka Rimba said...

Geng Abang Lobai,ingat lagi lebih tinggi Bendera Parti,lebih DEKAT dekat ke SYURGA. Hehehekikikihahahakahkahkah

Puaka Rimba said...

Geng Abang Lobai,ingat lagi lebih tinggi Bendera Parti,lebih DEKAT dekat ke SYURGA. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Puaka ternakan parti kafir harbi mempunyai persamaan dengan Firaun yang memusuhi Nabi Musa a.s. kerana Puaka dan Firaun percaya lebih tinggi, lebih ekat dengan syurga.

Kedua-dua ekor pandir ini memang sesat.

Anonymous said...

Ramai puak pakatan haprak ni kafir guna nama melayu konon org melayu ramai musuh pas. Moga kafir yang caci dan hina itu diberi hidayah dan terima islam dan sama2 perjuangkan islam. Gabungan musuh islam telah rasa takut sebab itu banyak fitnah caci ugut dan tindaka2 liar untuk memburuk2kan islam. Makin banyak fitnah cacian dan ancaman makin umat islam sedar dan bersatu.

Anonymous said...

Apasal ?

Imej Serban dan Jubah dah teruk ? Kena guna bendera besar ?

Boleh tak kat bendera besar tu tolong tulis kan RUU 355 ... Hihihi.

Anonymous said...

Bukan lagi besar ...

Lagi tinggi .. Lagi dekat dengan syurga..

Anonymous said...

Macai dedak cap roket 9:03 am adalah penjilat sifu kafir habi banglo terlajak diskaun yang telah menghina Islam. Jilat jangan tak jilat.

Anonymous said...

Semoga umat Islam berhati-hati kerana macai-macai kafir ternakan parti kafir harbi roket sedang menyamar menjadi orang Islam untuk memecah-belahkan perpaduan umat Islam.

Musuh Islam sangat terdesak munggunakan taktik kotor.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails