Sunday, January 07, 2018

Nak Bela Mahathir, Wajarkah H/Maidin (PAN) Dibodohkan?



Hanipa sangat bodoh  tentang mana yang benar, mana yang palsu. 

Jadi tak hairan dia boleh sesat tubuh parti Islam baru untuk tandingi PAS setelah tersingkir daripada pemilihan AJK PAS. Pasal agama lagi dia ni bodoh tak tahu mana cerita benar dan cerita palsu dan fitnah terutama dalam sirah sirah sahabat seperti saidina umar..

Hahahah..nabi x pernah mendedahkan mana2 keburukan para sahabat nya.. lebih-lebih lagi saidina umar yang digelar ahlu syaikun (sahabat paling kanan)

Org mngetahui sirah2 nabawi ni dr perawi n keturunan mereka yg disampaikan dan dikitabkn oleh tabien2.

Tanam ank perempuan budaya jahiliah yang digambarkn sebagai penyebab sesorang itu miskin dan papa..jd ramai arab mekah jahiliah yang miskin dan bdoh menanam bayi pompuan..

Saidina umar xpnh menanam ank2 perempuan nya krn dia org kaya dh..dia bangsawan bani adi..ayah nya al khattab peniaga kaya raya..jd dh kaya tanam ank buat ap lagi?😂😂😂..

Rujuk lah kitab sahih sirah dan hayatun sabahah maulana zakaria al kaldahwi rhm taala klu dok silap. Saidina umar memeluk islam bila dia mndengar surah taha yg dibaca ibnu khabab r.a..

Bila dia mndapat hidayah dia terus ke kaabah dan melaungkan syahadah..
Saidina umar jgk menjadi pelindung bagi org2 yg baru memeluk islam..di mana dia mndapat gelaran al faruk krn dia menjaga keselamatan org islam yg beribadat..

itu balasan saidina umar bila bertaubat..mnajdi pembela islam paling berani..
Ayah amru al as,al wail al as mngelarkan dia sebagai singa islam di padang pasir..

Jadi layak nk di bandingkan madey yg siang malam memerangi islam?
eh bodooooo..





GS - Kesian kenapa Hanipa Maidin demi nak tunjukkan setia kepada HARAPAN dan bossnya DAP dia akan meneyrang pimpinan PAS dengan pelbagai tuduhan yang semuanya tidak menjurus kepada perbincangan ilmiah.

Sila layari : https://gagasansejahtera.blogspot.my/

18 comments:

Anonymous said...

Agak2nya komen yang diberikan tu Islamic ke? Kaedah komen tu pun bertentangan dengan hujah yang diberikan...

Che Ruslam said...

Kalau dah tak suka kepada islam perkara baik pun nampak buruk,hanya orang bertakwa sahaja cinta kepada Islam.

Anonymous said...

Alhamdulillah ..... tokoh-tokoh munafik sedang mendedahkan diri mereka sendiri. Sedarkah umat tentang tokoh munafik yang berbahaya ini.

Mereka memperjuangkan hukuman mati untuk orang yang murtad tetapi sekarang mereka membela atheis.

Dahulu mereka menentang dan menghina kezaliman MahaFiraun, sekarang mereja menjilat dan mengampu dan membela MahaFiraun kerana fikir semua dosa MahaFiraun telah diampun oleh kepala bapak kafir harbi roket setelah MahaFiraun menjadi barua roket.

Dahulu mereka membela Islam di waktu mereka menjadi ahli parti Islam, sekarang mereka keluar dari parti Islam setelah kejahatan mereka terbongkar. Mereka menubuhkan parti munafik liberal tajaan towkay dedak cap roket kafir harbi yang menentang ajaran Islam.

Sesungguhnya mereka adalah munafik yang berusaha memusnahkan Islam dari dalam dengan mempromosi liberalisme yang menghalalkan yang haram dan mengharamkan yang halal.

Puak evangelis roket sangat gembira menerima puak liberal ini sebagai khadam mereka.

john storm said...

Seronok juga membaca komen org membela idea hj hadi.

Jika mahu membela islam bela dengan matang, jika mahu bela hj hadi akan nampak kurang matang pemikiran. PKR mendapat kerusi terbanyak amanah dan ppbm semua melayu, bagaimana dap boleh berkuasa. 99% org islam sedunia tidak mengenali hj hadi, maka adakah mereka ini bukan islam.

Anonymous said...

Ya kita juga merasa hairan semua parti liberal dalam Pakatan Haprak pimpinan parti kafie harbi roket terdiri dari puak Melayu liberal, bagaimana parti roket boleh berkuasa di PP dan Prk sehinggakan kaum roket mendapat hak milik tanah hampir 1 ribu tahun dll.

Kaum Melayu dapat apa? Telan air liur sahaja angkara pemimpin Melayu liberal ternakan roket. Bak kata orang tua yang cerdik : menang sorak kampung tergadai atau dirobohkan oleh roket.

Anonymous said...

Wah John the rocket joker buat dakwaan karut untuk memfitnah ulama Islam. Mana bukti?

If you are drunk, please don't blame other people for your evil deeds due to todi drinks. Grow up please!

Zali Mohd said...

Sedarlah party suci salama ini wakil rakyat kau dok mertekedarah wang gaji dari undi org2 kafir,jangan lah takbor sangat perangai org2 pas lagi terok dari org kafir

Anonymous said...

Wah barua dedak ternakan parti 'suci' kafir harbi roket meroyan gila menghina umat Islam. Mabuk ke?

Walaupun pemimpin dan kroni parti kafir harbi roket terlibat dalam skandal banglo terlajak diskaun, kertas kerja RM300 juta, jualan tanah kerajaan, projek mega yang menghabiskan wang kerajaan dan menyebabkan tanah runtuh, banjir kilat dan kematian manusia kerana tidak mendapat kelulusan jabatan alam sekitar dan skandal, barua-barua dedak tetap mendakwa pemimpin-pemimpin roket mereka 'suci'.

Boss roket mereka tidak boleh dikritik kerana barua-barua roket akan gila meroyan memaki hamun pengkritik.

Anonymous said...

Anon 11:23, omputih ketum ke, tunggang terbalik nahu.

Hanipa ada catatkan, kalau salah tolong betulkan..ada bahasa.

Yang mengulas kutuk dan hina..fakta Saidina Omar masuk Islam pun salah..

Tun sedang melawan kemungkaran, di mana tak betulnya dari segi Islam?

Puaka Rimba said...

Tobat lah abg Lobai oooii. Abg Lobai cuba menafikan riwayat yg mengatakan Khalifah Umur menanam ank perempuan nya hidup~hidup,semasa bilau masih lagi jahiliyah. Tobat lah abg Lobai. Lobai memang suka melacurkan agama demi kepuasan dan memenuhi nafsu sarakah puak Lobai. Cuba spin nampak???Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

OMG ! Hillybilly 12:36pm tries to correct My English. Lol !

My sentence is correct and it can be written in other way:

If you are drunk due to todee drinks, please don't blame other people for your own misdeed.

Hey hillybilly grow up please.

Anonymous said...

MahaFiraun yang telah menghina ajaran Islam dikatakan sedang melawan kemungkaran? Hahaha macai liberal mabuk todi.

Anonymous said...

Kadang-kadang aku merasa kasihan teramat sangat apabila melihat macai-macai jahiliah seperti puaka yang diternak oleh parti kafir harbi roket untuk memfitnah ulama Islam dan parti Islam dengan menggunakan andaian karut.

Woi puaka bodoh bertingkat, riwayat konon Omar menanam anak perempuan bersandarkan dalil apa? Cuba tunjukkan dalil tersebut.

Woi puaka bodoh bertingkat, jika benar Omar menanam anak perempuan, mengapa Hafsah bt Omar boleh hidup dan sempat berkahwin dengan Rasulullah?

Anonymous said...

Macai-macai liberal ternakan parti ultra kiasu roket seperti puaka adalah jahil murakkab. Maka tidak hairanlah mereka menjadi khadam kafir harbi.

Anonymous said...

Perang dalam Pakatan Haprak telah bermula kerana berebut mahu jadi PM. Hahahaha ..... Mari kita tengok siapa yang kena .... Hahahaha

Anonymous said...

PAS tahu Hadi tak ada peluang nak jadi PM kerana mereka sudah tidak bersama kawan lama iaitu PKR dan DAP. Sekarang PAS pusat bukan main mesra dengan UMNO kerana kemungkinan mereka akan dapat habuan jadi menteri di Putera Jaya.Tidak mustahil mereka akan berkongsi kuasa selepas PRU14,itupun kalau mereka menang tetapi kemungkinan PAS akan rebah pada PRU14 adalah cerah kerana mereka nampak bersekongkol dengan Najib.

Anonymous said...

Barua-barua dedak ternakan Pakatan Haprak seperti barua 10:36 pm memang bodoh berlapis-lapis sebab macai-macai ini dan pemimpin liberal dan kafir harbi mereka mencipta pelbagai dakwaan karut terhadap ulama Islam dan parti Islam tanpa sebarang bukti.

Dakwaan tanpa bukti adalah fitnah ---> Barua dan pemimpin Pakatan Haprak adalah pendusta.

Anonymous said...

Parti Islam akan bertanding di seluruh negara dalam PRU14 menentang Pakatan Haprak dan Beban Negara.

Ini bererti macai dedak 10:36pm ternakan sifu banglo terlajak diskaun adalah penjaja fitnah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails