Saturday, January 13, 2018

Banggakah Melayu Di Pentas Bollywood Begini? Cium Tangan Perempuan..


HALAMAN HIBURAN

MEMUKAU… Sebuah video memaparkan seorang lelaki berbangsa melayu menyanyi dalam satu rancangan realiti Bollywood kini menjadi tular menerusi media sosial.

Video berdurasi kurang daripada lima minit itu dimuat naik ke laman penstriman video popular YouTube dan mendapat perhatian ramai.
Menerusi video berkenaan, individu bernama Fakhrul Razi yang segak berbaju melayu dilihat berjaya memukau mata barisan para juri profesional termasuk pengarah popular, Karan Johar dengan aura nyanyiannya.
Bukan sahaja memukau, malah anak muda ini juga berjaya membuat para juri ‘asyik’ menari sambil berdiri dan penonton pula bertepuk tangan!

Memetik sumber, meskipun video itu dirakam beberapa bulan lalu namun nama Fakhrul kini menjadi tumpuan bukan sahaja di bumi kelahirannya, Brunei malah Malaysia juga.
Fuhhh… Begitu hebat nampaknya penangan anak muda ini ya sehingga mampu terus meningkat naik ke pentas antarabangsa!
Haaa… Siapa kata anak Melayu lemah dan sentiasa layu? Kita je yang selalu ‘dimomokkan’ dengan kelemahan diri… – MYNEWSHUB.CC/AM
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Banggakah anak Melayu ‘pukau’ juri di pentas Bollywood seperti dalam video di atas ini? Sehingga sanggup cium tangan wanita juri. Bagaimana kalau dilihat dari sudut Islam?
Lihat sebelum ini..
Hasil carian imej untuk undi siapa

25 comments:

Puaka Rimba said...

Ostad CAGU DUP antar foto aurat sendiri ke adik Syafiqah macamana Abg Lobai?. Tak mahu komen ke?.Sama~sama HARAM JADAH tu.... Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Khadam-khadam liberal ternakan parti kafir harbi sanggup mencium dan menjilat tangan towkay dedak cap roket semata-mata untuk dicalonkan dalam PRU walaupun mereka tuan kafir harbi mereka telah menghina dan menentang ajaran Islam dan menindas umat Islam

Wahai umat Islam yang cintakan Allah dan Rasulnya jangan meniru sikap macai DA-Pig yang tidak bermoral.

Cukuplah berpuluh kampung Melayu Islam telah dirobohkan di negeri yang diperintah oleh rejim kafir harbi DA-Pig. Jangan biarkan kafir harbi menipu anda.

Wahai umat Islam, marilah kita semua menyokong dan mengundi parti Islam PAS yang telah menjadikan Al-Quran dan Sunnah sebagai perlembagaan PAS.

Anonymous said...

Bomoh kafir harbi membela pelbagai jenis syaitan seperti polong, puaka, pontianak, mahligai, pelesit, ted, pocong dll untuk menyihir orang ramai dengan pelbagai cerita dongeng berunsur fitnah supaya orang ramai membenci ulama Islam dan parti Islam yang menentang kemungkaran dan kesesatan Pakatan Haprak pimpinan kafir harbi.

Anonymous said...

Tak ada cerita lucah dan foto bogel lagikah Ibnu Hasyim.Atau Tuan Guru Hadi dah bagi warning supaya buat cerita biasa . kah...kah...kah......

Anonymous said...

Ini lah masalah. Yang di persoalkan ialah pasal bersalaman.

Tapi tak persoal macamana muzik dan nyanyian boleh menyatu kan perasaan mereka dari benua yang lain dan dari agama yang lain ?

Kalau nak jawab pengaruh dari Ustaz Bollywood, boleh kalau saja nak provok, tapi tak kan lah sampai Brunei pengaruh ustaz...

Dosa salam se detik itu yang di lihat, dosa pemimpin kamu macamana ?

Yang orang PAS serang DAP.. DAP.. padahal yang berkuasa UMNO.. Nak haramkan salam tangan pun UMNO tak mampu nak jadikan undang-undang ...

Lagi pulak jadi penyanyi di Malaysia, Brunei, Singapore dan Indonesia, tak ke mana. Tapi jadi penyanyi di India ... pasaran bukan kecik anak ..

Cuba lah guna pendekatan yang lebih lunak. Katakan suara dia memang bagus tapi lagi cantik dan bagus kalau lain kali tak salam cium tangan..

Jangan buat tak tahu, puak UMNO, ramai yang cium tangan Rosmah...

Anonymous said...

Ini lah masalah. Yang di persoalkan ialah pasal bersalaman.

Tapi tak persoal macamana muzik dan nyanyian boleh menyatu kan perasaan mereka dari benua yang lain dan dari agama yang lain ?

Kalau nak jawab pengaruh dari Ustaz Bollywood, boleh kalau saja nak provok, tapi tak kan lah sampai Brunei pengaruh ustaz...

Dosa salam se detik itu yang di lihat, dosa pemimpin kamu macamana ?

Yang orang PAS serang DAP.. DAP.. padahal yang berkuasa UMNO.. Nak haramkan salam tangan pun UMNO tak mampu nak jadikan undang-undang ...

Lagi pulak jadi penyanyi di Malaysia, Brunei, Singapore dan Indonesia, tak ke mana. Tapi jadi penyanyi di India ... pasaran bukan kecik anak ..

Cuba lah guna pendekatan yang lebih lunak. Katakan suara dia memang bagus tapi lagi cantik dan bagus kalau lain kali tak salam cium tangan..

Jangan buat tak tahu, puak UMNO, ramai yang cium tangan Rosmah...

Anonymous said...

7 01

Astagfirrullah.

Percaya pada sihir dan kerja hantu ini syirik.

Kembali lah ke jalan yang benar.

Kluangman said...

Salam cium tangan nak dihebohkan seluruh dunia.

Menyamun siang malam langsung tak bagi salam, tak pula dihebohkan.

Tinta Mohd Yusri said...

Hahaha..ibnu Penyokong penyamun.. Dosa sama ja walau x menyamun..

Anonymous said...

Macai dedak roket 8:16 pm ternakan sifu kafir harbi roket janganlah berpura-pura berkata "asgfirrulah" sambil menafikan kewujudan sihir dan syaitan.

Nampak sangat kamu seorang pendusta kerana menafikan ajaran Islam.

Islam memberitahu kita bahawa syaitan dan sihir wujud dan kita diajar cara melindungi diri kita dari gangguan syaitan dan sihir yang cuba menyesatkan umat Islam.

Kamulah syaitan kerana cuba menafikan ajaran Islam.

Anonymous said...

Ya benar sepasang kekasih gelap yang terdiri dari pemimpin DA-Pig bebas minum arak, menari, berpelukan dll tak pula dihebohkan oleh barua-barua DA-Pig seperti kluangay, tinta, mahligai, ted dll. Siang dan malam sibuk cipta fitnah untuk memfitnah ulama Islam dan parti Islam.

Gang munafik ternakan DA-Pig tahap maksimum .

Anonymous said...

Macai-macai ternakan DA-Pig jangan sibuk memfitnah parti Islam PAS dan ulama Islam. Fokuskan kepada rakyat Penang yang hidup menderita sejak 2008. Siapakah yang telah gagal mentadbir Penang dengan baik sehinga menyebabkan banjir kilat dan tanah runtuh dan kematian manusia? Adakah kamu macai dedak cap roket masih menyalahkan parti Islam PAS?

Macai DA-Pig adalah pesakit mental tahap kronik.


Anonymous said...

kau kena belajar faham dan betulkan maksud perkataan yang kau nak ulas tu.

Maksud sihir ialah di kuasai tanpa kesedaran apa yang seseorang itu lakukan.

Apabila orang ramai tidak suka pada ulama, kau terus tuduh hantu sihir.. apa lah..!

Senang je kau nak lepas dari tanggung jawab dengan kata di hasut syaitan dan di sihir kan.

Orang tak suka sokong ulama sebab perangai ulama kau tu.. tak payah guna syaitan atau sihir..

Kalau syaitan tu musuh dan sihir itu syirik... perangai ulama kau tu lagi hebat.

Awas pada musuh yang tidak nyata... sebab kita cuma di ajar melindungi diri dari sihir dan syaitan dan bukan dari ulama kaki putar belit.

Anonymous said...


Itu sebab hal cium tangan jangan di perbesar kan...

Dah faham?

Anonymous said...

Kerajaan PAS sengaja melambatkan pembangunan di Kelantan. Lepas tu boleh lah pulak puji Najib sebab Kelantan lebih maju semasa pemerintahan Najib.

Pusat PAS di Kedah jahanam kena ribut ada kah sebab PAS dah sesat dah salah pemimpin.?

Kejadian bunuh diri dengan terjun dari jambatan telah menyalahkan pemimpin PAS kerana berpaling tadah dalam pesanan terakhir nya.

mahligai seni said...

Blog ini menjadi persinggahan puak PAS yang kuat memaki dan kuat mencarut. Blog ini dah jadi Hub Pemaki dan Pencarut yang menoyokong PAS. Kahkahkahkah...

mahligai seni said...

Blog ini menjadi persinggahan puak PAS yang kuat memaki dan kuat mencarut. Blog ini dah jadi Hub Pemaki dan Pencarut yang menyokong PAS. Kahkahkahkah...

mahligai seni said...

Begitulah keadaannya penyokong tegar parti suci ini. Perasan tak habis-habis... Woi, sedarlah sedikit kamu berkawan dengan siapa sekarang. Macam tu pun masih mahu sembang kencang ke?

mahligai seni said...

Penyokong PAS dan penyokong BN sama sahaja - meroyan tak habis-habis. Dulu saya sanjung PAS sekarang maaflah...

Anonymous said...

Mahligai Seni dah gila, tak seni lagi.

Anonymous said...

Mahligai seni adalah pesakit mental yang kronik kerana ketagih dedak cap roket dan pil kuda kuasa 10.

Anonymous said...

Maka terbuktilah macai-macai ternakan parti kafir harbi DA-Pig adalah pengecut dan pendusta yang takut menghadapi kenyataan bahawa DA-Pig telah menyebabkan rakyat hidup nenderita. Rakyat akan menolak DA-Pig ke laut dalam PRU 14.

Kebodohan bertingkat macai-macai DA-Pig terbukti apabila mereka akan menyalahkan parti Islam jika hari hujan, ribut, tsunami, letupan bintang di langit, piramid roboh, sifu kafir harbi gastrik, keretapi Amerika berlanggar, kapalterbang terhempas dll.

Macai DA-Pig adalah pesakit mental tahap 4.

Anonymous said...

Wah mahligai perasan 'suci' sambil menulis komen memfitnah dan menghina orang ramai, ulama Islam dan parti Islam. Sebenarnya mahligai ini sama level dengan sifu banglo terlajak diskaun yang terlibat dalam pelbagai skandal dan sekarang sedang terketar lutut sejak didakwa dalam mahkamah.

'Sucilah' sangat konon. Ptui!

mahligai seni said...

Kahkahkah... Pentaksub PAS dah kehabisan huja, lalu menyumpah seranah dan berludah. Itu sahajalah tahap kebijaksanaan mereka. Saya tak pernah mengaku suci. Kamu dan PAS yang berlagak suci. Kahkahkahkah...

mahligai seni said...

Dah kehabisan hujah, mulalah melabel. Inilah perangai pentaksub PAS. Bersedialah kamu untuk dihumbang ke jurang kekalahan nanti PAS. Semua ini keran mulut kamu terlalu JAHAT. Kamu yang memuklakan kejahatan. Setiap kali ada posting di laman ini, ada sahaja susulan awal daripada kamu yang mencerca lawan kamu. Mulut kamu sememangnya JAHAT.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails